Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tuumisit, jos miehesi tapaisi exäänsä monin vuosien takaa? Menisi kahville tms

Vierailija
04.11.2006 |

molemmilla omat perheet ja lapsia.

Mikä saa miehen ottamaan yhteyttä exäänsä, jonka kanssa eronnut kymmenisen vuotta sitten ja jota ei tiettävästi ole taannutkaan pariin vuoteen. Ilmeisesti soittelevat kerran vuodessa, kun jonkinlainen yhteys on säilynyt.

Miten tähän pitäisi suhtautua?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän miehesi ajaa tähän. Ehkä sillä ei ole puhtaat jauhot pussissaan, joka tuon ideoi.

Vierailija
22/27 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että ehkä tulee, ehkä ei.

En katso, että minun tarvitsisi selitellä asiasta enempää.

- 22.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaakaan siinä olisi?

Vierailija
24/27 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmaan tottuisin ja hyväksyisin tilanteen.

Tosin meidän suhteessamme tuollainen tilanne voisi enemmän tulla mun kohdalle - siis että minä tapailisin exiä. Miehen kaikki exät ovat jääneet hänen kotimaahansa.

Vierailija
25/27 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä ratkaisunsa heti eikä viidestoista päivä...

Vierailija
26/27 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kertonut tapaamisesta miehelleni, koska tiesin, että hän olisi mustasukkainen (ihan turhaan). Käytiin kahvilla eräässä Helsingin keskustan kahvilassa. Juteltiin ja kerrottiin vuosien kuulumiset kummankinelämästä. Olemme molemmat aviossa ja kummallakin on lapsia. Olisi ollut kiva jatkaa tapaamisia kerran vuodessa-parissa, mutta ei siitä mitään tullut, kun mieheni sai selville, et olin tavannut exän ja nosti mekkalan. Voin ihan rehellisesti sanoa, että tapaamisessa ei ollut mitään outoa, vanhojen tuttavien jutustelua vaan.

Mutta mieheni otti sen niin, että olisi varmaan avioero tullut, jos olisin vielä ollut yhteydessä exään. Tästä on aikaa vuosia.

Vierailija
27/27 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa minä olen tuo ex, jota mies tapasi.

En tiedä tiesikö miehen vaimo tapaamisesta. Itse olen jo eronnut.

Jäin vain miettimään miksi ex halusi tavata ja uskallanko tavata toisenkin kerran... jotenkin jäi sellainen maku, että tämä ei tähän jää.