Lentoemo ei suostunut herättämään kovasti kuorsaavaa matkustajaa Mallorcan lennolla
Tämä siis oli business- luokassa. Aivan karmea 6 tunnin lento. Oli niin kuin ukkonen jyrisi koko matkan, korvan juuressa. Tein jo reklamaation ja vaadin rahoja takaisin, aivan kamala kokemus.
Kommentit (23)
Minäkin voisin tehdä reklamaation meidän ukosta, joka jyrisee korvan juuressa joka yö. Minne voin valittaa?
Etkö itse kyennyt. Niin, ihan itse.
Oikein bisnes-luokassa Mallorcalle?
Mistä lento Mallorcalle kestää 6 tuntia?
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään, mutta olisi voinut kestää.
Mitäs reklamoit ja minne? Sille kanssamatkustajalle vai?
Vierailija kirjoitti:
Aika monestakin paikasta.
En muuten kommentoi mutta kuorsaamisen ääni on suoraan helllvetistä.
Vierailija kirjoitti:
Yrititkö itse herättää setää?
Sitten se onkin joku mina ei jymmarra soomi
Vierailija kirjoitti:
Jos mä lähtisin painamaan nyt Mallorcalle, pääsisin 7 tunnissa vasta Amsterdamiin ja siitä vielä kolme tuntia Palmalle (yhdellä pompulla vieläpä).
Hassu kysymys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan varmaan jostain kestää Mallorcalle 6 tuntia.. Moskova?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monestakin paikasta.
Kyllä minä sen tiedän, mutta olisi mielenkiintoista tietää mistä tämä ap on tuonne lentänyt, kun ei ainakaan suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin voisin tehdä reklamaation meidän ukosta, joka jyrisee korvan juuressa joka yö. Minne voin valittaa?
Oletko koskaan kuullut avioerosta tai erosta ylipäätään? Itse olet valinnut, toisin kuin aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan varmaan jostain kestää Mallorcalle 6 tuntia.. Moskova?
Melko hankala juuri nyt lentää Moskovasta Mallorcalle.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, reklamaatiosta. Paina etusormella toista sierainta, niin kuorsaus loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä lähtisin painamaan nyt Mallorcalle, pääsisin 7 tunnissa vasta Amsterdamiin ja siitä vielä kolme tuntia Palmalle (yhdellä pompulla vieläpä).
Hassu kysymys
Voihan sitä pomppia vaikka 25 tuntia matkallaan, mutta ei se kuorsaaja varmaan perässä seuraa.
Eikös siellä jaella ilmaiseksi korvatulppia
Minua ärsyttää tämä muoti-ilmiö uhriutumisesta. Joku niiskuttaa, yskii, itkee, nauraa tai vaan hengittää kovaäänisesti. Sitä se on, kun ih,isiä on paikalla enemmän kuin yksi. Pitää osata varautua, jos oma keskittymiskyky on heikkoa. Korvatulpat tai kuulokkeet ja hyvä musiikki auttavat kyllä. Mutta aina ne omat herkkyysongelmat pitää ulkoistaa muille.
Minä istuin neljän tunnin lennon erittäin järkyttävälle haisevan vieressä ja opin siitä jo aikaa ennen koronaa, että maski naamalla on aika hyvä eriste.
Toivottavasti siis opittästä jotain etkä kuvittele, että muun maailman pitää mukautua juuri sinun herkkyyksillesi.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää tämä muoti-ilmiö uhriutumisesta. Joku niiskuttaa, yskii, itkee, nauraa tai vaan hengittää kovaäänisesti. Sitä se on, kun ih,isiä on paikalla enemmän kuin yksi. Pitää osata varautua, jos oma keskittymiskyky on heikkoa. Korvatulpat tai kuulokkeet ja hyvä musiikki auttavat kyllä. Mutta aina ne omat herkkyysongelmat pitää ulkoistaa muille.
Minä istuin neljän tunnin lennon erittäin järkyttävälle haisevan vieressä ja opin siitä jo aikaa ennen koronaa, että maski naamalla on aika hyvä eriste.
Toivottavasti siis opittästä jotain etkä kuvittele, että muun maailman pitää mukautua juuri sinun herkkyyksillesi.
Istuimme turnauksessa pöydässä. Pöytään istahti nuori kaveri, joka uhriutui toisten tyhmyydestä - tyhmyys määriteltiin vielä ÄO:sta. Uhrin ÄO oli kakskyt pinnaa alempi kuin minun ja minulla oli yli kakskyt pinnaa alempi kuin pöydän kolmannella jäsenellä.
Yrititkö itse herättää setää?