Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pullamössöaktivistit liimasivat itsensä autonäyttelyn aikana lattiaan ja olivat ihmeissään saamastaan kohtelustaan

Vierailija
26.10.2022 |

"Aktivisteista yhdeksän liimasi kätensä museon lattiaan, ja osa valitti kylmien lattioiden tehneen kipeää. Lisäksi heitä otti päähän se, ettei henkilökunta antanut heille edes astioita, joihin tehdä tarpeensa protestin aikana.

Kurjuutta lisäsivät kirkkaalla taskulampulla varustautuneen vartijan tekemät yölliset tarkistuskierrokset. Yksi mielenosoittajista kertoi vartijan häirineen heidän untaan tarkoituksellisesti osoittelemalla heitä käsivalaisimella.

Ruokaakin heille toimitettiin aktivistin kertomuksen mukaan vasta yli 20 tuntia mielenosoituksen käynnistymisen jälkeen."

Missäköhän todellisuudessa nämäkin pullamössöt elävät? Tai kuplassa ennemminkin.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä ap olet tehnyt, jotta ihmiskuntaa uhkaava ilmastokriisi torjutaan?

Torjutaanko se sitten pikaliimalla?

Vastaa kysymykseen. Mitä olet itse tehnyt?

En mitään enkä tee mitään. Mutta tuota aktivistipazkasakkia kyllä mielelläni opettaisin oikein kunnolla. Pamppua roskajoukolle. Ja tuossa on toimittu täysin oikein. Mitä liimaavat itsensä lattiaan, olkoot sitten pazkoissaan siinä. Ihan turhaa sinne minkään heikentyneen terveydentilankaan takia mitään on apua viety, ihan oma valinta oli liimata itsensä siihen, kantakoon seuraukset. Ei myöskään mitään ruokaa sun muuta tuollaisille pidä viedä. Jätetään vaan siihen niin kauaksi aikaa, että ymmärtää irrottaa itsensä ja jos ei ymmärrä, antaa mennä vaan. Maailma ei menetä tuollaisen kohdalla yhtään mitään. 

Vierailija
62/70 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä ap olet tehnyt, jotta ihmiskuntaa uhkaava ilmastokriisi torjutaan?

Torjutaanko se sitten pikaliimalla?

Vastaa kysymykseen. Mitä olet itse tehnyt?

Ei ole mitään ilmastokriisiä, senkin höpö maailmanlopun kulttilainen. Ilmastonmuutokselle en aio tehdä yhtään mitään koska 1) toimillani ei ole mitään todellisia seurauksia suuntaan tai toiseen 2) ilmastonmuutos ei ole yksittäisen ihmisen harteilla vaan ennen muuta suuryritysten ja 3) ilmasto on aina muuttunut, ei ole niin vakava asia.

Teitä sunlaisia hysteerikkoja on aina ollut, tiesitkös. Jokaisessa ajassa on joku porukka ihmisiä mitkä kirkuu maailmanloppua ja lopun aikojen ennusmerkkejä kuten te. Olette te hupsuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole valmistauduttu kunnolla. Olisi pitänyt ottaa omat eväät ja alusastiat mukaan.

Vierailija
64/70 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NarIstisia, heikkolahjaisia ja sairaalloisen huomionkipeitä syöpäkasvaimia nuo tuollaiset ilmastokulttilaiset on.

Vierailija
65/70 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap itse tehnyt jotain hyviä tekoja yhteisen tulevaisuuden puolesta?

Paras ilmastoteko on vastustaa vihreää politiikkaa.

Vierailija
66/70 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kyllä tästä aamun naurut! Kiitos hauskuutuksesta.

Olen ympäristönsuojelun kannalla, mutta useimmat aktivistit, Greenpeacet ja muut ovat minulle aivan liian radikaaleja ja/tai typeriä. Miten ihmeessä ympäristöä auttaa, että heitellään keittoa upeisiin vanhoihin taideteoksiin tai että liimataan oma käsi autoliikkeen lattiaan? Ainoa huomio, jota ympäristön asialle sillä saa, on negatiivista ja pilkkaavaa.

Tämä oli hauska, pisteet liikkeen työntekijöille. Toivottavasti museot ym. toimisivat jatkossa samoin.

No tämä! Osa noista varmaan aidosti uskoo tekevänsä jotain tärkeää ympäristön hyväksi näillä tempauksilla mutta väittäisin että suuremman osan motivaatio tuollaiseen on täysin itsekkäissä ja itsekeskeisissä tarpeissa. Korostunut tarve kuulua johonkin ryhmään ja tarve saada arvostusta tältä ryhmältä. Juuri se ihmisiä näissä niin ärsyttää että kyse on ensisijassa feikistä henkilökohtaisesta hyvesignaloinnista.

Vierailija
67/70 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni aamukahvit väärään kurkkuun kun luin uutisen. 🤣

Miten muuten se yksityinen autokauppias voi vaikuttaa moottoriteiden nopeusrajoituksiin kun ne asiat päätetään liittovaltiotasolla???

Vierailija
68/70 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan tänäänkin keskustelua vihervassareiden käsittämättömästä holmöydestä.

Vierailija
69/70 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näiden ihmisten päässä liikkuu?!?!?

Missä universumissa tää tempaus tulee muuttamaan yhtään mitään?!?!

Tai yksikään muukaan vastaava tempaus.

Idealogioiden riivaamat ihmiset kuvittelet että voivat muuttaa maailmaa tuhoamalla taidetta ja häiritsemällä eri tapahtumia.

Nää järjestöt Antifa, Elokapina ynnä muut on niin kaksinaamaisia, muuttaisivat keskelle korpea ja sitten kivin ja kepein muokkaisivat maat ja rakentaisivat asumukset ja muut infrastruktuurin sekä alkaisivat täysin omavaraisiksi.

Jos systeemiä todella haluaa muuttaa pitää se muuttaa systeemin sisältä samalla tavalla kuin se on rakentunut, elikkä markkinatalous.

Näiden tulisi kerätä rahaa sen verran paljon että voisivat vaikuttaa sekä tietysti hakeutua johtaviin poliittisiin virkoihin ja asemiin.

Ja silloinkaan muutos ei olisi taattua.

Mutta soijapoika tahtoo juoda soijaa ja vetää tofua ja tuntea paremmuutta muihin verrattuna.

Vierailija
70/70 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksityinen metsäkoneyrittäjä.

Olin keikalla, aamulla joku pitkätukka oli laittanut itsensä kettingillä kiinni mun löpösäiliöön.

Kävin kysymässä että otatko ittes irti ettei käy vahinkoa?

Oli kuulema nielaissut avaimen.

Metsän kaataminen on muhra ja minä olen muhraaja.

Hyppäsin koneeseen, tukkikouralla tartuin löpöpyttyyn että nostan sen keruu koneeseen, ukko alkoi huutaa että LOPETA LOPETA HULLU PÄÄSTÄ MUT POIS!

Kaveri ilmeisesti paskoi housuunsa, kun mystisesti avain löytyikin ja hän irroitti itsensä huudellen syytöksiä muhrayrityksestä ja poliisien kutsumisesta.

Mulla meni melkein puol tuntia työaikaa hukkaan moisen pelleilyn takia, aikaa mitä en yrittäjänä voi tilaajalta laskuttaa, useampi sata euroa, kyllä ärsytti.

Eipä ole tinanapit perään kyselleet sen koommin.