Kuinka moni on tyytyväinen puolisoonsa?
Mietin vaan että moniko on tyytymätön puolisoonsa mutta silti yhdessä?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
En ole tyytyväinen enää.
Tässä muutama asia mihin en enää ole tyytyväinen.-löysäpillu
-löysäpeppu
-löysämasu
-löysäreisi
-löysäkäsivarsi
-...
Ja itse olet rakastava, lihaksikas, sexikäs adonis?
Vierailija kirjoitti:
En ole tyytyväinen enää.
Tässä muutama asia mihin en enää ole tyytyväinen.-löysäpillu
-löysäpeppu
-löysämasu
-löysäreisi
-löysäkäsivarsi
-...
Mitäpä jos hakisit eroa? Saisi vaimosi vihdoin arvoistaan seuraa, sekä sinä myös.
Nainen, 40 vuotta hyvää avioliittoa. Ollaan tapeltukin välillä. Hyvä, ettei tarvii pidätellä tunteita. Jäätiin viime vuonna eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisenä ja miehenä annan miehelleni kympin (kymmenestä). Onko sopiva mies minulle, lukeeko ajatukseni, miellyttääkö? Keskiarvo siitä ehkä 8. Joskus pakkasella, mutta onneksi hyvin, hyvin harvoin. Olen tyytyväinen, tyytyväisempi mieheeni kuin itseeni kuitenkin eikä mulla mikään huono itsetunto ole.
Luetko sinä miehesi ajatukset ja miellytätkö sinä häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisenä ja miehenä annan miehelleni kympin (kymmenestä). Onko sopiva mies minulle, lukeeko ajatukseni, miellyttääkö? Keskiarvo siitä ehkä 8. Joskus pakkasella, mutta onneksi hyvin, hyvin harvoin. Olen tyytyväinen, tyytyväisempi mieheeni kuin itseeni kuitenkin eikä mulla mikään huono itsetunto ole.
Luetko sinä miehesi ajatukset ja miellytätkö sinä häntä?
Aika hyvin kyllä olen oppinut lukemaan ja tulkitsemaan häntä. Ja miellytän kyllä, mutta mieheni onkin myös vaatimaton :D
Vierailija kirjoitti:
Olipa oudosti kirjoitettu. Kehuit ja haukuit miehesi heti kehun jälkeen ja sitten lyttäsit itsesi. En ymmärrä alkuunkaan tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa oudosti kirjoitettu. Kehuit ja haukuit miehesi heti kehun jälkeen ja sitten lyttäsit itsesi. En ymmärrä alkuunkaan tuollaista.
En mielestäni haukkunut miestäni, mielestäni 8 on erittäin hyvä arvosana. 10 olisi täydellinen enkä usko, että sellaisia ihmisiä edes on olemassa, joita pitäisi pitkässä suhteessa yhtä täydellisenä kuin rakastumisen ensihuumassa. Olen myös itseeni tyytyväinen vaikken ole täydellinen. Mieheni vain ärsyttää minua vähemmän kuin minä itse, mutta sitä en pidä todellakaan ongelmana. Halua nähdä kaikki niin negatiivisena en minä taas ymmärrä.
Olen tyytyväinen. En vaihtaisi. Onni että tuli 12 vuotta sitten tavattua. M40
Vierailija kirjoitti:
Osaksi tyytyväinen, osaksi en. Mies on hyvä isä ja kumppani, mutta impotentti.
N38
jos se haluaa miestä?
Olen tyytyväinen. Yhdessä 15 vuotta, ihana aviomies, loistava rakastaja, paras ystävä ja upea isä kahdelle lapsellemme. Luotettava ja hauska. Joskus toki ärsyttää koko tyyppi mutta aika harvoin.
Kaikessa pätee 80/20 sääntö. Täydellistä ei olekaan.
Eli olen 80% tyytyväinen, toivottavasti myös mieheni minuun vielä nyt 26v jälkeenkin
Hämmästelen välillä, miten sainkin noin hyvän miehen. Takana yli 20 vuotta hienoa ja harmonista avioelämää, kunnioitusta, rakkautta, uskollisuutta.
Anteeksi vaan, mutta ihmisen numeroiminen tuolla tavalla ja varsinkin kympin alapuolelle tuntuu alentavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mielestäni haukkunut miestäni, mielestäni 8 on erittäin hyvä arvosana. 10 olisi täydellinen enkä usko, että sellaisia ihmisiä edes on olemassa, joita pitäisi pitkässä suhteessa yhtä täydellisenä kuin rakastumisen ensihuumassa. Olen myös itseeni tyytyväinen vaikken ole täydellinen. Mieheni vain ärsyttää minua vähemmän kuin minä itse, mutta sitä en pidä todellakaan ongelmana. Halua nähdä kaikki niin negatiivisena en minä taas ymmärrä.
Juuri nyt mukamas aivan täydellinen mies. Rakastuneita ollaan, suhde alussa
Mutta tiedän että ongelmia tulee. On aina tullut. Kun menee mahdottomaksi, on pakko erota.
Tosi kuluttava sykli vaikka kohtuullisen pitkiä suhteita ovat olleet. En enää millään olisi halunnut rakastua. En sitten millään.
En ole vielä mennyt sänkyynkään, etten rakastuisi. Mutta niin on käynyt, molemmille.
Nyt varmaan arvosanat ois kympissä mutta mitä väliä? Ei tämäkään tule kestämään.
Rakastuminen on menettänyt hohtonsa jo. Rakastaminen, ehdoitta, on toki mahdollista mutta äärimmäisen harvinaista.
Ihminen on niin itsekäs. Katselen kaikkea kuin ulkoapäin. En haluaisi enää ottaa osaa tähän.
Aina tulee vastamäkiä ja sitten onkin etsinnässä se rakkaus, mitä äsken vielä vakuutettiin.
Te jotka olette aidosti tyytyväisiä pitkässä suhteessa olette hyvällä tuurilla päässeet elämässänne helpolla.
Joko ei kohtalon kovia iskuja ollenkaan taikka sitten kohdallanne on se yksisarvinen: ehdoitta rakastava ihminen.
Niin kauan kuin on elämää, on myös mahdollista joutua avaamaan silmät.
Olemme olleet 25 vuotta yhdessä mieheni kanssa ja hyvin menee. Lapsista kaksi on jo aikuisia, nuorinkin pian ja viihdymme myös koko perheenä tosi hyvin yhdessä.
Niin mieheni kuin minunkin vanhemmat ovat olleet parisuhteissansa yli 55 vuotta ja ovat onnellisia. Olemme valinneet hyvin. N48