Jätin miesystäväni äsken. Fiilis on todella huono. Vertaistukea tai lohduttavia sanoja?
Seurusteltiin vähän yli vuosi eli ei sinänsä kauaa, mutta oltiin tunnettu kavereina kauemmin. Minulla on suunnitelmissa muuttaa muualle vuoden sisällä joten ajattelin ettei kannata pitkittää suhteen lopettamista, kun ollaan molemmat oltu sitä mieltä että emme rupea kaukosuhteeseen. Tunteeni ovat myös menneet kaverimieliseen suuntaan, enkä oikeastaan osaa tuntea romanttisia tunteita kuin vain hetkellisesti ja olen enemmänkin sellainen erakkotyyppinen. Hänellä oli myös tapoja jotka kävivät minulle ylitsepääsemättömiksi kuten muiden liiallinen haukkuminen ja valittaminen, jotka sitten laskivat fiiliksiä entisestään. Silti olo on ihan hirveä ja tunnen itseni ihan kauheaksi tyypiksi, kun hänellä on nyt muutenkin vaikea vaihe elämässä ja tämä suhteen loppuminen tuli vielä tähän kaiken päälle. Olen vain itkenyt koko ajan kun on niin pettynyt fiilis.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No kuulostaa siltä kyllä että ero oli ainoa oikea ratkaisu. Kiität myöhemmin itseäsi kun näet asian vielä selkeämmin. Halaus, kyllä se siitä.
Ai AP:n mt ongelmat hävisivät ihan kertalaakista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuulostaa siltä kyllä että ero oli ainoa oikea ratkaisu. Kiität myöhemmin itseäsi kun näet asian vielä selkeämmin. Halaus, kyllä se siitä.
Ai AP:n mt ongelmat hävisivät ihan kertalaakista
Mitkä AP:n mt-ongelmat? Ai sekö, että haluaa olla erakkona? Sehän on vaan luonnekysymys eikä välttämättä mikään ongelma.
Näitä juuri eronneita, kiimaisia, seksin ja hellyyden kipeitä naisia riittää tinderissä. Niistä saa vain helpon panon muttei kannata rakastua, koska ne tarvitsevat vain laastarisuhteen.
Miesystävähän tarttee nyt tukea.
Sehän se jätetty on.
Olen eron pelkoani läökinnyt runsaalla jokapäiväisellä alkoholin käytöllä. Nyt luin maksakirroosista. Järkyttävää luettavaa. Minulla tuli paskat housuun pelkästä pelosta kirroosia kohtaan. Ensin pepustani kuului todella kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa(kaasua) ja sen jälkeen ripuli roiskui housuihini kovalla paineella. Nyt laitan korkin kiinni lopullisesti
No, olen itse todennut tässä 46 elinvuoden aikana monenlaista kokeneena, että ilman miestä on aina parempi. Ei kaikki tarvitse vierelle elämän mittaista aviopuolisoa. Tsemppiä, tulet vielä ymmärtämään kuinka hienoa on olla vapaa ja riippumaton kenestäkään!