CRP-arvo 600, ei jaksaisi lähteä lääkäriin
Vähän olen kipeä ja kylmä joka puolelta, viimeinen tulehdusarvo tuli aamun labroista ja pyysivät tulemaan lääkärin konsultaatioon välittömästi. ei jaksais
Kommentit (21)
Aikalailla ennätysarvo on. Ei siis ihme, että et jaksaisi, mutta jos henkesi on sinulle arvokas, soitat vaikka kyydin hoitoon heti.
No jos oikeasti olisi, niin et kirjoittelisi täällä tuollaista.
CRP 150 veti olon jo aika huonoksi..
Mikäs siinä sitten jos haluat menehtyä esim. verenmyrkytykseen.
kaivoin jo tylsyyttäni satisfyerin yöpöydän laatikosta
-ap
Mikset voi soittaa kyytiä
Soita taksi vaikka sitten
Soita taksi ja pääset päivystyksessä varmaan jonon ohi.
Olet saavuttanut siis perustason av-mammauteen. Se on juuri tuo 600 CyRPää/5 vuotta.
No ei silloin jaksakaan lähteä mihinkään. Silloin mennään ambulanssilla.
Älä ainakaan enää tänään mihinkään lähde. Ne on kaikki jo nukkumassa siellä lääkärissä ja suuttuvat jos menet ovikelloa pimputtelemaan crp-päissäsi. Kattelet huomenna sitten jos pyörähät näytillä.
Voit olla aamulla vainaja tuolla lukemalla. On jo kuolemanvakava ja ilmeisesti nousee kaiken aikaa.
Heti päivystykseen!!
Mulla oli Vti:n seurannassa vrp 480. Olin siis ollut koki ajan töissä, brin purkin Yerveystalolle kävellen ja jätin tiskille. Sain töihin puhelun, että äkkiä sairaalalle. Siellä istuis tuntikaudia jonottamaansa niin kuin kaikki muutkin ja odotin jotain viljrlyä. Sain sitten reseptin ihan perus Amoxillinille ja enkä edes saikkua. Kontrollinäyte piti antaa viikonlopun jälkeen ja se oli siinä.
Minua on hoidettu niin ihmerllisesti, etten jaksa uskoa näinähin "mene tai kuolet pelotteluihin". Mm. Keuhkokuume, sydänlihaksentulehdus ja munuaisaltaantulehdus ja päällekäisillä antibiooteillä töihin vaan. Työterveys sitten soitti perään ja kirjoitti saikkua, kun tiedot meni parin päivän päästä sinne omalle lääkärille.
ääliö