Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

34-vuotias kaveri on alkanut lukemaan lastenkirjoja

Vierailija
25.10.2022 |

Siis itsekseen ei lapselleen. Pitäisikö olla huolissaan?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi.

Vierailija
2/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen minäkin Pottereita ja klassikoita kuten Päättymätön tarina.

N28

Vierailija
4/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28

Oletko mielialalääkityksellä?

Vierailija
5/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat Grimmin sadut ovat tyylikkäitä, ne ja sitä vanhemmat ovat tarkoitettu juurikin aikuisille aikoinaan.

Vierailija
6/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Voihan vaikka olla, että suunnittelee itse kirjan kirjoittamista ja haluaa perehtyä lastenkirjoihin. Lastenkirjat ovat hyvän mielen kirjoja, kauniita kuvia, ruokkii mielikuvitusta. Minusta kuulostaa pikemminkin ihanalta.

Vierailija
7/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Miten se tähän kuuluu?

Vierailija
8/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä kirjoja ja lukeeko muutenkin. Ehkä lukee läpi ennen kuin antaa lahjaksi lapsiperheeesen, tai vaikkapa arvostelee niitä nettiin? Vai lasketko esim. Harry Potterit lastenkirjoiksi; niitä lukevat aikuisetkin.

Vierailija
9/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikea suunta, moni haluaa tehdä niin. Se varmasti helpottaa kun lukee niitä ja tulee mielikuvitus takaisin, värit. Riippuu tietenkin sopiiko kirja myös aikuisille osittain vai onko se 1 vuotiaille. Leluissakin eroja vähän, että vetoaako se aikuiseenkin vai pelkästään lapselle sopiva.

Vierailija
10/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Miten se tähän kuuluu?

HAHAHAHAHAHAHAAAA!

Osui ja uppos.

Vierailija
11/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko minusta? Olen totaaliuupunut, pahassa burnoutissa ja menettänyt lähes täysin keskittymiskykyni enkä pysty lukemaan tavallisia aikuisten tekstejä. Mutta olen ihan sisulla päättänyt saada aivoni takaisin, joten aloin lukea lastenkirjoja.

Eteenpäin on menty, nyt onnistuu jo palstailukin :D Ehkä vielä jonain päivänä jaksan taas lukea vaikka Dostojevskia.

Vierailija
12/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, esim. Melukylän lapset ja vaikkapa Marikki tai esim. Seljan Tytöt ovat paitsi lastenkirjoja, mutta kuvaavat hienosti myös ajankuvaa ja kulttuuria. 

Vierailija
13/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin tykkään joskus lukea vaikka Nummelan Ponitalli- kirjoja kun käyn vanhemmillani. Pieni  nostalgiaretki lapsuuteen :')

Normaalisti luen mm. Stephen Kingiä ja Haruki Murakamia.

N31

Vierailija
14/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat ovat vieneet luuseriuden uudelle tasolle. Potterit ovat tarkoitettu 7-12-vuotiaille.

Vierailija
15/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko minusta? Olen totaaliuupunut, pahassa burnoutissa ja menettänyt lähes täysin keskittymiskykyni enkä pysty lukemaan tavallisia aikuisten tekstejä. Mutta olen ihan sisulla päättänyt saada aivoni takaisin, joten aloin lukea lastenkirjoja.

Eteenpäin on menty, nyt onnistuu jo palstailukin :D Ehkä vielä jonain päivänä jaksan taas lukea vaikka Dostojevskia.

LOSER!

Vierailija
16/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lukenut viimeisen viiden vuoden aikana esim. Viisikoita, nyt kesällå ekan Harry Potter kirjan,

ja olen viiskymppinen :))

Ihan sopivaa luettavaa ikäiselleni, joidenkin dekkareiden tai elämäkertojen oheen.

Vierailija
17/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama koettu. Omat lapsuusajan lempikirjat toivat lisäksi turvallisuudentunnetta, sekin helpotti keskittymistä. Dostojevskin tasolle en ole vielä päässyt, mutta kesällä luin jo Täällä Pohjantähden alla.

Vierailija
18/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOSER!

Öööö okei? :D

Vierailija
19/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOSER!

Onpa tyhmä kommentti, häpeä. Mutta tuosta sun lyhyestä kommentista huomaa, että kyllä sullakin on ongelmia. 

Vierailija
20/84 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat ovat vieneet luuseriuden uudelle tasolle. Potterit ovat tarkoitettu 7-12-vuotiaille.

Melko luuseria tuokin yrittää tehdä vaikutus av-mammoihin päivästä toiseen ja lukea heidän tekemisiään suurella mielenkiinnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän