Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvitakki ei mahdu kiinni :(

Vierailija
25.10.2022 |

Kylmä tulee ja harmittaa. Välttelin sovittamista viimeiseen asti, koska tiesin lihoneeni vuoden aikana. Kohtalotovereita?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on noin 50 talvitakkia. Eiköhän joku niistä kiinni mene vaikka olen itsekin lihonut. Hirveän näköistä joka tapauksessa kun olen tälläinen tynnyri :(

Missä säilytät 50 talvitakkia? Onko sinulla ihan oma huone varattu niille? Entä montako kesätakkia omistat?

Vierailija
62/71 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi talvitakki, 6v vanha. Viime vuonna vetskari meni juuri ja juuri kiinni. Tänään kokeilin takkia niin ei mene enää kiinni, eikä ole rahaa ostaa uutta takkia...

Miten sulla riittää rahat lihomiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti itse ostaa uusi talvitakki kun vanha puristaa niin. Nyt ei ole varaa enää yhtään lihoa, toivottavasti paino alkaa laskemaan elämäntapamuutoksilla että tuo vanha ihana takkini mahtuisi myös päälle.

Vierailija
64/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin 8kg kun takki kiristi. Nyt ei enää kiristä. N41

Vierailija
65/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Olen etsinyt uutta hyvää takkia jo vuodet. Vanha menee nippa nappa kiinni, vetskarikin jo rikki menossa. Yritän vielä tän talven loppuun pärjäillä.

Tsemppiä AP. Osta uusi jos löydät. Ensi talvena uudet huolet.

Vierailija
66/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina ostaa liian pieni talvitakki, voihan olla että tuleekin esim. syöpä ja laihtuu ja silloin takki sopiikin päälle kuin nakutettu!

Vierailija
67/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on noin 50 talvitakkia. Eiköhän joku niistä kiinni mene vaikka olen itsekin lihonut. Hirveän näköistä joka tapauksessa kun olen tälläinen tynnyri :(

Mahtaa sulla olla iso kämppäkin

Vierailija
68/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa sulla olla iso kämppäkin

Tai sitten takit niin pieniä, että ne sopii kämppään, muttei päälle?

Vierailija
69/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskikasat älypuhelimen räpeltäjät laihdutuskuurille ja heti!

Vierailija
70/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut saman. Näyttää myös pahalta takki, joka juuri ja juuri mahtuu pinkeästi kiinni eikä laskeudu selkäpuolelta lantiolle vaan jää ryttyyn takapuolen päälle. Monet suomalaiset käyttävät ihan liian pieniä takkeja.

Niin, koska moni luulee, että sillä on jotenkin vaikutusta johonkin, että mikä sen vaatteen kokonumero on tai ei kehtaa ostaa jotain isoa takkia, kun mitä se myyjäkin siitä oikein ajattelee 

Vierailija
71/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa aina ostaa liian pieni talvitakki, voihan olla että tuleekin esim. syöpä ja laihtuu ja silloin takki sopiikin päälle kuin nakutettu!

Lapsena kasvunvaraa ja vanhana kutistumisvaraa?