Talvitakki ei mahdu kiinni :(
Kylmä tulee ja harmittaa. Välttelin sovittamista viimeiseen asti, koska tiesin lihoneeni vuoden aikana. Kohtalotovereita?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi talvitakki, 6v vanha. Viime vuonna vetskari meni juuri ja juuri kiinni. Tänään kokeilin takkia niin ei mene enää kiinni, eikä ole rahaa ostaa uutta takkia...
Miten sulla riittää rahat lihomiseen?
Piti itse ostaa uusi talvitakki kun vanha puristaa niin. Nyt ei ole varaa enää yhtään lihoa, toivottavasti paino alkaa laskemaan elämäntapamuutoksilla että tuo vanha ihana takkini mahtuisi myös päälle.
Sama! Olen etsinyt uutta hyvää takkia jo vuodet. Vanha menee nippa nappa kiinni, vetskarikin jo rikki menossa. Yritän vielä tän talven loppuun pärjäillä.
Tsemppiä AP. Osta uusi jos löydät. Ensi talvena uudet huolet.
Kannattaa aina ostaa liian pieni talvitakki, voihan olla että tuleekin esim. syöpä ja laihtuu ja silloin takki sopiikin päälle kuin nakutettu!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on noin 50 talvitakkia. Eiköhän joku niistä kiinni mene vaikka olen itsekin lihonut. Hirveän näköistä joka tapauksessa kun olen tälläinen tynnyri :(
Mahtaa sulla olla iso kämppäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on noin 50 talvitakkia. Eiköhän joku niistä kiinni mene vaikka olen itsekin lihonut. Hirveän näköistä joka tapauksessa kun olen tälläinen tynnyri :(
Mahtaa sulla olla iso kämppäkin
Tai sitten takit niin pieniä, että ne sopii kämppään, muttei päälle?
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut saman. Näyttää myös pahalta takki, joka juuri ja juuri mahtuu pinkeästi kiinni eikä laskeudu selkäpuolelta lantiolle vaan jää ryttyyn takapuolen päälle. Monet suomalaiset käyttävät ihan liian pieniä takkeja.
Niin, koska moni luulee, että sillä on jotenkin vaikutusta johonkin, että mikä sen vaatteen kokonumero on tai ei kehtaa ostaa jotain isoa takkia, kun mitä se myyjäkin siitä oikein ajattelee
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aina ostaa liian pieni talvitakki, voihan olla että tuleekin esim. syöpä ja laihtuu ja silloin takki sopiikin päälle kuin nakutettu!
Lapsena kasvunvaraa ja vanhana kutistumisvaraa?
Missä säilytät 50 talvitakkia? Onko sinulla ihan oma huone varattu niille? Entä montako kesätakkia omistat?