Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa joululahjan keksimisessä

Vierailija
25.10.2022 |

Kyseessä pikkusiskoni ja hänen aviomies. Molemmat 30-vuotta iältään. Ovat kovapalkkaisissa töissä ja varakkaita, minä matalapalkka-alalla ja rahat tiukassa. Heillä hyvin tarkka sisustusmaku, sellainen valkoinen askeettinen koti, jossa ei oikein mitään esillä. Harrastavat hienoissa ravintoloissa käymistä, kalliita ulkomaanmatkoja ja salilla käymistä. En keksi yhtään mitään mitä heille voisi hankkia tiukalla budjetilla lahjaksi.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa, ettei aikuisten kesken tarvitse jakaa joululahjoja.

Vierailija
2/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin ostanut varakkaalle siskolleni lahjaa. Kuulostaa varmasti kylmältä mutta hän itse sitä ehdotti tietäen rahatilanteeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo hyvää portviiniä (ei ole kovin kallista). Jos rahaa on enemmän, niin itsekoottu herkkukori, jossa esim. hyvää oliiviöljyä (ei mitään bertollia prismasta), balsamicoa, jotain hauskaa pastaa (mustekalapasta), tartufataa tms. Ei mitään perusjoulukoria kuitenkaan.

Vierailija
4/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt sopia, mutta siskoni ei suostu. Ap

Vierailija
5/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt sopia, mutta siskoni ei suostu. Ap

Sopikaa että hän ostaa sinulle lahjan mutta sinä et. En ymmärrä pakkolahjomista jos oikeasti varaa ei ole.

Vierailija
6/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa olet suora ja rehellinen itsellesi, jouluna ei edes tarvitse ojentaa aikuisille mitään lahjoja. Riittä ihan sanominen Hyvää Joulua. Jokaisella on oma koti, oli se köyhä tai rikas, oma tyyli sisustaa, kuin oma maku.Mitään ei ole nin ihottavaa kun sada krääsä köyhän tai rikkaan lahjaksi .Miettiä milloin voi lahjan hävittää?

Vierailija
7/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he yleensä antavat sinulle lahjaksi? Jotain ökykallista?

Vierailija
8/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä he yleensä antavat sinulle lahjaksi? Jotain ökykallista?

Esim jonkun hienon kalliin hajuveden.

Ap

Vierailija
9/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta paristoja. Kai heillä jotain laitteita on, joihin niitä tarvitaan. 

Tai vessapaperia. Se on valkoista. 

Vierailija
10/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako joku vielä joululahjoja,  ei tavallisella ihmisellä

ole ollut vuosiin varaa moiseen hömpötykseen eli kauppiaiden

rikastuttamiseen.

Joulun vietossa kannattaa ottaa järki käteen.

Vierailija
11/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käsityöt onnistuvat, kivat kaulaliinat voisivat olla mieluiset. Tai esim jotkin kivat mätsäävät esiliinat.

Vierailija
12/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lahjaksi jotain työtä, esim. mukana joulusiivouksessa, tai valmistamassa jouluruokia, laittamassa joulun jälkeen pois joulukoristeita jne.

Vierailija
13/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna lahjaksi jotain työtä, esim. mukana joulusiivouksessa, tai valmistamassa jouluruokia, laittamassa joulun jälkeen pois joulukoristeita jne.

Tämä olisi muuten hyvä idea, mutta asumme parin tunnin matkan päässä toisistamme ja olen autoton. Heillä on aina kiiltävän siistiä kotona eli eivät tee joulusiivousta. Joulun viettävät joko meidän vanhempien luona ja siskon miehen vanhempien luona, valmiissa pöydässä eli eivät tarvitse kotiinsa edes minun tekemiä jouluruokia. Heti joulunpyhien jälkeen matkustavat aina ulkomaille. Ap

Vierailija
14/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi muuten hyvä idea, mutta asumme parin tunnin matkan päässä toisistamme ja olen autoton. Heillä on aina kiiltävän siistiä kotona eli eivät tee joulusiivousta. Joulun viettävät joko meidän vanhempien luona ja siskon miehen vanhempien luona, valmiissa pöydässä eli eivät tarvitse kotiinsa edes minun tekemiä jouluruokia. Heti joulunpyhien jälkeen matkustavat aina ulkomaille. Ap

Jos johonkin aurinkoiseen paikkaan matkustavat niin anna aurinkorasvaa. Monet nettikaupat myyvät nyt halvalla normaalisti kalliita merkkejä.

Vierailija
15/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain itsetehtyä. Vaikka joulusinappia, tryffeleitä, isot, personoidut joulupiparit. Jos olet kätevä käsistäsi, niin vielä ehtii kutoa villasukat tai lapaset.

Vierailija
16/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauskin on kiva joululahja ja ei maksa mitään. Halauskuponki kirjekuoressa.

Vierailija
17/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti teatteriin, elokuvateatteriin, johonkin muuhun vastaavaan elämykseen?

Vierailija
18/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkorasvapurkki, toivotuksella, että turvallista aurinkolomaa, pysykää suojassa. 

Vierailija
19/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en menisi tekemään työtä rikkaille sukulaisille. En todellakaan ainakaan siivoamaan. 

Vierailija
20/67 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkorasvapurkki, toivotuksella, että turvallista aurinkolomaa, pysykää suojassa. 

Näköjään, tätä ehdotti joku muukin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän