Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielipiteenne tai mielikuvanne Unkarista muuttunut viime vuoden aikana?

Vierailija
25.10.2022 |

Mitä mieltä olette veljeskansastamme nyt? Onko ajattelu muuttunut viimeisen vuoden aikana?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro on meidän rakas pikkuveljemme.

Unkaria en pidä ainakaan enää sukulaisenamme.

Vierailija
2/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkin olo Putinin taskussa oli tiedossa. Unkarin ei.

Ei me varmaan päästä Natoon, valitettavasti.

Vierailija
4/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passskainen kehitysmaa se oli aiemminkin. Nyt me saamme elättää niitäkin.

Vierailija
5/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shitholena olen pitänyt vuosikaudet. Ei ole mielipide muuttunut. Sääli sinänsä tuo alennustila, paljon paremmin voisi olla.

Unkarilta pitää leikata kaikki EU-tukirahat pois, elleivät ala kunnioittamaan oikeusvaltion periaatteita, ihmisoikeuksia sekä lopeta törkeän pelinsä Suomen ja Ruotsin Nato-prosessissa.

Vierailija
6/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Putin saa Ukrainan sotansa sodittua, on helppo arvata, kenen puoleen kääntyy sen jälkeen...

Vierailija
7/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu[/quote

Aijaa? Ketä kiinnostaa

Vierailija
8/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole veljeskansamme, kielissä on jokin kaukainen sukulaisuus, ei muuta. Itse päätin, ettei Unkari enää kuulu minun käyntilistalleni. Olen siellä kerrn käynyt, mutta ei enää tämän elämän aikana. Hukkukoot veemääisyteensä vaan ja miettikööt, miksei heistä pidetä.

Vierailija
9/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt Unkaria veljeskansana, joten tässä asiassa ei ole mitään muutoksia. Unkarilaiset ovat tulleet Unkariin muualta kuin Euroopasta ja eivät ainkaan mistään Uralinmutkasta suomalaisten kanssa, ennemminkin jostain Kiinan alueelta.

Vierailija
10/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole veljeskansamme, kielissä on jokin kaukainen sukulaisuus, ei muuta. Itse päätin, ettei Unkari enää kuulu minun käyntilistalleni. Olen siellä kerrn käynyt, mutta ei enää tämän elämän aikana. Hukkukoot veemääisyteensä vaan ja miettikööt, miksei heistä pidetä.

Itselläni on ollut Unkari matkalistalla, en ole vielä käynyt, etenkin Budapest on kiinnostanut minua pitkään.

Mutta ei ole enää, taidan käydä sittenkin jossain muualla vaikkapa Prahassa..

Vierailija
11/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat mainitut maat ovat sen verran suvereeneja ja itsepäisiä, että tekevät mitä tahtovat. Elleivät halua päästää Suomea ja Ruotsia Natoon, eivät vain päästä. Simple as that.

Toki Putinin Venäjä voitelee noita omilla etuuksillaan myös koko ajan. Vaikea asetelma meidän kannaltamme.

Vierailija
12/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuttunut. Hienoa porukkaa, kuten ennenkin.

Miksi ap kyselet? Onko sinulla mielipidettä aiheeseen?

Vierailija
13/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeskansa? No, eipä erityisempiä suhteita maillamme ole koskaan toisiinsa ollut.

Vierailija
14/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unkari ei ole noudattanut oikeusvaltioperiaatteita enää vuosikausiin, Orban on täysin Putinin taskussa ja maata johtaa korruptoitunut hallitus. Ei oo yllättänyt mikään mitä sieltä tulee enää pitkään aikaan.

Vierailija
15/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomi ollut koskaan päättämässä ettei joku maa pääsisi esim. Euroopan Unioniin?

Olimmeko shithole maa sen vuoksi?

Vierailija
16/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muuttunut. Hienoa porukkaa, kuten ennenkin.

Miksi ap kyselet? Onko sinulla mielipidettä aiheeseen?

Itse olen järkyttynyt heidän törkeydestään Suomen ja Ruotsin Natoprosessin suhteen.

Ovat kaiken kukkuraksi EU:ssa nettosaajia, saavat paljon rahaa. Ja tässäkö on kiitos? 

Vierailija
17/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hanurimaa. En ole heitä pitänyt koskaan minään veljeskansana, ovat varmaan itse sen keksineet kommunismissa värjötellessään. Toivottavasti liittyvät venäjään.

Vierailija
18/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

17: Turkin pääsyä EU:hun ainakin ollaan oltu torppaamassa. Ollaan edelleen.

Vierailija
19/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Totean, että helppoahan sitä on leikkiä konservatiivia arvoliberaalien rahoilla.

Vierailija
20/40 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi me puhutaan Unkarista? Luin kahdesti että Ukraina, mutta mistä lähtien ollaan oltu läheisiä Unkarin kanssa? :/ Kielikö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi