Mies: miksi jätit naisesi? Mikä oli viimeinen pisara?
Minä aloitan: exä oli aivan pirun tylsä sängyssä. Ei tehnyt enää mieli. Exä kuvitteli olevansa hyvä, en kehdannut kertoa totuutta.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mt-ongelmat joihin ei suostunut hakemaan apua.
Tappoi itsensä lähtöni jälkeen, kuten itkiessään uhkasikin.
Etkö tunne minkäänlaista syyllisyyttä?
Ei se hänen vika ole. Hulluimmat tappaa itsensä kostoksi, koska eivät hahmota sitä että tosiaan eivät näe sitä kostoaan. Ennen kuolemaansa nauttivat siitä vallan tunteesta että voivat traumatisoida toisen loppuelämäksi.
Ihan vaan omaa tyhmyyttäni, varmaan vielä vanhanakin kaduttaa.
Jatkuva kritisointi. Kaikki mitä tein oli väärin.
Päähänpinttymät.
Ei vaikuttanut mitään vaikka laitoin faktat pöytään. En halunnut elää lapsen kanssa.
Pirun tylsä sängyssä = ei antanut kakkosta.
Vierailija kirjoitti:
Päähänpinttymät.
Ei vaikuttanut mitään vaikka laitoin faktat pöytään. En halunnut elää lapsen kanssa.
Jotkut naiset ovat naislapsia.
Lihoi ihan liikaa. En pystynyt enää katsomaan. Enkä koskemaan.
Alkoi tulemaan sellaisia merkkejä, ettei nainen ollut kanssani edes tosissaan vaikka muuta lässytti, piti minua todennäköisesti ihan pellenä. Mm. yhdessä vaiheessa kuvaili suhdettamme kieroutuneeksi ja kerran purskahti itkuun ajatellessaan, ettei hän koskaan tule saamaan parisuhdetta. Minulle sitten selitti tuota jonka kanssa sitä parisuhdetta käsittääkseni oli tarkoitus yrittää. Somessa myös piti sinkkustatuksensa esillä jatkuvasti siinä missä itse sen piilotin kun oltiin puhuttu ettei muita katsella. Jälkeenpäin ihan hemmetin typerä olo kun tuli niinkin kauan katseltua sitä.
Mies ei jätä, vaikka miten yritän. Miten saa miehen jättämään?
Vierailija kirjoitti:
Mies ei jätä, vaikka miten yritän. Miten saa miehen jättämään?
Mitä ihmettä selität? Jos et halua olla parisuhteessa miehesi kanssa, päätä se suhde, kuten aikuinen ihminen tekee. Nuoret ja keskenkasvuiset käyttäytyy typerästi satuttaen toista, että toinen tekee päätöksen suhteen lopettamisesta. Oikeasti, ota vastuu ja kasva aikuiseksi.
Mt ongelmat on kyllä tavikselle paha rasti. En uskaltanut suhteeseen, vaikka mieli teki.