Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita kellä alkaa välillä päänsärky kun lukee hölmöläisten juttuja täällä? Jotenkin sellanen, että onko nämä oikeasti bittibotteja vai aitoja ihmisiä?

Vierailija
24.10.2022 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka pv 🤣🤣😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣 yksinkertasia

Vierailija
2/9 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime Ap mun nysägullia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kestä lukea tämän palstan törkyä selvinpäin. Nyt luin maksakirroosista. Järkyttävää luettavaa. Minulla tuli paskat housuun pelkästä pelosta kirroosia kohtaan. Ensin pepustani kuului todella kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa(kaasua) ja sen jälkeen ripuli roiskui housuihini kovalla paineella. Nyt laitan korkin kiinni lopullisesti.

Ap

Vierailija
4/9 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

imassu heliumia ku kelluu muiden yläpuolella

Vierailija
5/9 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
6/9 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä katsaus eri persoonallisuushäiriöihin tämä sivusto. En saa päätäni kipeäksi näiden ihmisten olemassaolosta vaikka onkin ikävää kuinka kieroon jotkut kasvavat.

Vierailija
7/9 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kestä lukea tämän palstan törkyä selvinpäin. Nyt luin maksakirroosista. Järkyttävää luettavaa. Minulla tuli paskat housuun pelkästä pelosta kirroosia kohtaan. Ensin pepustani kuului todella kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa(kaasua) ja sen jälkeen ripuli roiskui housuihini kovalla paineella. Nyt laitan korkin kiinni lopullisesti.

Ap

Spämmihullu keksinyt uuden hassunhauskan jutun

Vierailija
8/9 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Spämmihullu keksinyt uuden hassunhauskan jutun

Sama juttu löytyy toisestakin äsken lukemastani ketjusta.

Vierailija
9/9 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä bittibotti teoria selittäisi monta asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan