Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ihmiset jotka eivät voi maksaa 0,50 euroa tai euroa jostain mutta jos ilmaiseksi saa niin heti ovat ottamassa

Vierailija
24.10.2022 |

Jos ei pysty tai halua edes puolta euroa maksamaan tavarasta niin silloin sitä ei tarvitse ja miksi sitten ottaa sitä edes ilmaiseksi? En käsitä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä maksaa 0,5e?

Vierailija
2/17 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku psykologinen juttu siinä on, kun saa ilmaiseksi. Vähän sama kuin ilmaisten ämpäreiden jonotus avajaisissa, normaalihinta ämpärillehän on jotain 2-3 euroa eli tuotteen elinikään nähden ihan mitätön hinta. Lisäksi vaikkapa nettitilauksissa 5 euron toimitusmaksu kuulostaa suurelta summalta ja sitä pitää miettiä pitkään, mutta sitten kun käydään kavereiden kanssa kahvilla tai viihteellä niin kyseinen 5 euroa ei tunnu missään ja se on helppo käyttää heräteostokseen vaikkapa kauppareissun yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Kun myy jotain esim. facekirpparilla halvalla, just tyyliin euro, niin ihmiset eivät viitsi ajalle niin halvan ostoksen vuoksi. Mutta annapaolla kun laittaa roskalavalle, minuutissa on 10 ihmisen jono. Monta kertaa olen heittänyt tavarat suoraan roskiin, ei tarvii ootella viikkokausia saadakseen euron tai päästäkseen tavarasta eroon.

Vierailija
4/17 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuvasti ostelisi 50 senttiä maksavia tavaroita, niin kyllä siihenkin saisi paljon rahaa menemään.

Vierailija
5/17 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku psykologinen juttu siinä on, kun saa ilmaiseksi. Vähän sama kuin ilmaisten ämpäreiden jonotus avajaisissa, normaalihinta ämpärillehän on jotain 2-3 euroa eli tuotteen elinikään nähden ihan mitätön hinta. Lisäksi vaikkapa nettitilauksissa 5 euron toimitusmaksu kuulostaa suurelta summalta ja sitä pitää miettiä pitkään, mutta sitten kun käydään kavereiden kanssa kahvilla tai viihteellä niin kyseinen 5 euroa ei tunnu missään ja se on helppo käyttää heräteostokseen vaikkapa kauppareissun yhteydessä.

Ettekö te v:n i**ootit VIELÄKÄÄN tajua, että niihin ämpäreihin liittyy RAHAAAAAAAA!?!? Arvontoja, palkintoja, rahaa?? Sen takia ne ÄMPÄRIT kiinnostavat ihmisiä 😑😑😑

Vierailija
6/17 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kysyä myös niin päin että miksi siitä tavarasta pitää saada se 50 senttiä tai euro. Niin mitätön summa että ei mitään väliä. Kunhan joku käy hakemassa minulle arvottoman romun pois nurkista.

Vierailija
7/17 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kysyä myös niin päin että miksi siitä tavarasta pitää saada se 50 senttiä tai euro. Niin mitätön summa että ei mitään väliä. Kunhan joku käy hakemassa minulle arvottoman romun pois nurkista.

Siksi, kun köyhä ostaa sillä jo maitopurkin tai pari.

Vierailija
8/17 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 sentillä et saa edes yhtä maitopurkkia.

Vierailija
9/17 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla joku sekopää. Jos tuollainen ärsyttää.

Vierailija
10/17 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppistapahtumissa, joissa on itse myymässä omia tavaroitaan päivän tai kaksi, törmään myös tuon tyylin tinkaamiseen. Myyn hyvää tavaraa mm Arabiaa, Iittalaa ja vain päästäkseni  niistä eroon. Muistan mummelin, joka kävi kolmeen kertaan hipeltämässä yhtä Iittalan virheetöntä, hyväkuntoista lasilautasta ja josta pyysin kaksi euroa. Sen hinta on korkeampi, mutta ajattelin että pääsen myös äkkiä eroon kamoistani. Lopulta mummo sai tingittyä hinnan euroon. Sen jälkeen mummo hihkui, miten minä en tajua lasilautasen arvoa ja niistä pitää maksaa enemmän. Hän ihan jäi siihen selvittämään lautasen ikää ja suunnittelijaa ja minä koetin työntää mummoa pois pöydän edestä hokemalla, että kiva kun olet tyytyväinen. Pian siinä oli laumakmummon kavereita, jotka sitten onnessaan tinkivät kymmeneen senttiin ja osalle annoin ilmaiseksi. Kaikki kelpasi nimenomaan ilmaisena, eikä tarvinnut kantaa kotiin enää mitään. 

Vierailija
11/17 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se köyhälle ole ihan sama, ostaako 50 sentin tavaran vai säästääkö rahat. Yksittäisessä tilanteessa se voi ollakin sama, mutta ei aina voi ajatella, että ostetaanpa taas kun niin halvalla saa. Etkä näe niitä lukemattomia muita vastaavia tilanteita, vaan ainoastaan sen yhden ja ärsyynnyt siitä.

Vierailija
12/17 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 sentillä et saa edes yhtä maitopurkkia.

eikö lidlistäkään enää saa? ostan niin harvoin maitoa.

Vierailija
13/17 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te v:n i**ootit VIELÄKÄÄN tajua, että niihin ämpäreihin liittyy RAHAAAAAAAA!?!? Arvontoja, palkintoja, rahaa?? Sen takia ne ÄMPÄRIT kiinnostavat ihmisiä 😑😑😑

Rahaa?😅🤣😂🤣😅😆😅🤣😂

14/17 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja millähän lailla liittyy. Ei kukaan järkevä ainakaan jonota minkään arpalipukkeen takia. Aika persaukinen täytyy olla.

Vierailija
15/17 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos myyn euron kappale 10 tavaraa, mulla on jo kymppi ja saan sillä muutaman päivän ruuat itselleni.

Vierailija
16/17 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se köyhälle ole ihan sama, ostaako 50 sentin tavaran vai säästääkö rahat. Yksittäisessä tilanteessa se voi ollakin sama, mutta ei aina voi ajatella, että ostetaanpa taas kun niin halvalla saa. Etkä näe niitä lukemattomia muita vastaavia tilanteita, vaan ainoastaan sen yhden ja ärsyynnyt siitä.

Samalla tapaa se voi myyjällekin olla tärkeää saada se 50 senttiä tai euro ja siksi on erityisen turhauttavaa kun on myymässä jotain siistiä ja ehjää halvalla, kukaan ei halua sitä ostaa, mutta kun lopulta antaa sen ilmaiseksi, syntyy kymmenen hengen jono kun ihmiset yhtäkkiä hoksaavat että tämä onkin heille elintärkeä juttu.

Vierailija
17/17 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möin käytettyä, kunnostettua laadukasta spinningpyörää 40 eurolla. Oli hinta, jonka olin maksanut huollosta, pyörästä maksoin 200 euroa. Olo siis laadukas merkki ja hyvässä kunnossa. Ei yhtään ottajaa, Piti päästä eroon ennen muuttoa, joten laitoin ilmaiseksi. Heti olisi ollut 20 ottajaa. Paras tapaus oli toisesta kaupungista, jonne minun olisi " joulun hengessä" pitänyt pyörä hänelle toimittaa, kun hänellä ei ollut autoa. Pyörä oli useammalla nettikirpparilla. Annoin sen ekalle, joka varasi ja otti. Toisessa ryhmässä ollut henkilö alkoi haukkumaan minua, kun kerroin hänelle, että pyörä on jo mennyt. Hän väitti, että oli eka, vaikkei ollut, kun toisessa ryhmässä.ollut oli eka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi