Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholismi

Vierailija
24.10.2022 |

Olen alkoholisti. Nyt luin maksakirroosista. Järkyttävää luettavaa. Minulla tuli paskat housuun pelkästä pelosta kirroosia kohtaan. Ensin pepustani kuului todella kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa(kaasua) ja sen jälkeen ripuli roiskui housuihini kovalla paineella. Nyt laitan korkin kiinni lopullisesti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään haimatulehdusta. Kerran se jo ollut. En vaan pysty lopettamaan juomista.

Vierailija
2/12 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap raitistumiseen👍

T. Raitis alkoholisti jo toistakymmentä vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut haimatulehdus kaksi kertaa, vakavasti rasvoittumut maksa, ruoansulatusongelmia, psykoosi. Lista on pitkä, katkolla 7 kertaa. En silti pysty lopettamaan juomista.

Alkoholismi on hirveä sairaus. Se tuhoaa kaiken. En tiedä kauanko perheeni tätä viitsii enää katsella, mutta sekään ei saa minua lopettamaan. Tyttäreni ei tuo lapsiaan enää kylään koska pelkää että olen kännissä.

Ap, lopeta nyt, heti, jos vain voit. Älä pääty minunlaisekseni raunioksi, joka vihaa itseään, valehtelee, salailee ja juo ja juo ja juo.

Vierailija
4/12 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut haimatulehdus kaksi kertaa, vakavasti rasvoittumut maksa, ruoansulatusongelmia, psykoosi. Lista on pitkä, katkolla 7 kertaa. En silti pysty lopettamaan juomista.

Alkoholismi on hirveä sairaus. Se tuhoaa kaiken. En tiedä kauanko perheeni tätä viitsii enää katsella, mutta sekään ei saa minua lopettamaan. Tyttäreni ei tuo lapsiaan enää kylään koska pelkää että olen kännissä.

Ap, lopeta nyt, heti, jos vain voit. Älä pääty minunlaisekseni raunioksi, joka vihaa itseään, valehtelee, salailee ja juo ja juo ja juo.

Kiitos pysäyttävästä viestistäsi. Yritän nyt kaikkeni raitistumisen eteen.

Ap

Vierailija
5/12 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pelkää enää sitäkään. En välitä paskaakaan olenko elossa vai kuollut. Itse asiassa haluaisin jo kuolla. Juomisen lopettamiseen on siksikin vähän enää motivaatiota että mulla on jo parantumattomia alkoholivaurioita yli 20 vuoden päivittäisen juomisen seurauksena, pikkuaivojen tuhoutumista josta mm. katkokävelyä ja tasapainohäiriötä sekä alkoholidementiaa. Raittiina olisi pirun paskamaista olla huonosti kävelevä ja kaatuileva, sekaisin oleva muistamaton raakki.

Vierailija
6/12 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuullostaa enemmän suolistosairaudelta.

Vierailija
7/12 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa tämä kirja:

https://www.adlibris.com/fi/kirja/ihme-alkaa-nyt-9789522602725?gclid=Cj…

Sitä löytyy muistakin kirjakaupoista ja joistain kirjastoista.

Vierailija
8/12 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry yrttiin. Pieninä annoksina toimii kuin kalja ja isommilla menee sitten jumiin.

Vierailija
9/12 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota hörhökirjaa ei ainakaan kannata lukea!

Vierailija
10/12 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirry yrttiin. Pieninä annoksina toimii kuin kalja ja isommilla menee sitten jumiin.

Miksei muuten, mutta pitäis sitte kaveripiiriä laajentaa rikollisempaan ja saatan olla hiukan syrjivä asenteiltani heitä kohtaan. (myös realisti voi osua)

Vierailija
11/12 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei muuten, mutta pitäis sitte kaveripiiriä laajentaa rikollisempaan ja saatan olla hiukan syrjivä asenteiltani heitä kohtaan. (myös realisti voi osua)

Kasvata itse niin ei tarvi tutustua keneenkään. En miellä rikollisiksi omaan käyttöön kasvattavia. Typerää sekin ettei valtio voi myydä vähiten haitallista päihdettä. Poliitikoista ainakin soinivaara ja packlen ovat ehdottaneet että sitä voisi myydä alkosta.

Vierailija
12/12 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maksa-arvot ollu jo pitkään reilusti koholla. Juomista en silti pysty lopettamaan. Kirroosia mäkin tässä pelkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi