Taas vuosisadan masennus-ahdistus-suretus päivä
Kaikki muut näyttää ja kuulostaa niin onnellisinta. Tiedän, ei pitäisi uskoa kaikkea, mitä somessa näkee ja kuulee, mutta silti oma elämä tuntuu niin surkealta ja mitättömältä. Ei mulla muuta.
Kommentit (3)
Tässä hyvä vinkki, deaktivoi ne sometilit. Suosittelen lämpimästi, terveisin sellainen jonka omakin somejulkisuuskuva oli aikanaan ihan muuta kuin todellisuus ja kadehdin itse muiden juttuja kunnes tajusin että somesta ei ole hyötyä kuin narsistille huomion hakemiseen.
Keskity asioihin, jotka tuovat sinulle hyvää oloa, älä niihin jotka masentavat kuten some. Itsesi vertaaminen muihin on pahinta mitä voit itsellesi tehdä, siinä häviät aina vaikka oma elämä olisi loistokasta luksusta saati sitten jos ei ole.
Voimia!
Käytän paljon alkoholia turruttaakseni pahaa oloani. Nyt luin maksakirroosista. Järkyttävää luettavaa. Minulla tuli paskat housuun pelkästä pelosta kirroosia kohtaan. Ensin pepustani kuului todella kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa(kaasua) ja sen jälkeen ripuli roiskui housuihini kovalla paineella. Nyt laitan korkin kiinni lopullisesti.
Ap
Some istagram.F:B. On elämää kuplassa. Ovat kadottaneet kyvyn tosi elämästä. Uskotko todella kaikkeen mitä siellä näet?