Lue keskustelun säännöt.
lapsen yökyläily?
03.11.2006 |
Milloin lapsenne on ollut ensimmäistä kertaa yökylässä? Tai joku ollut kotona hoitamassa yön yli? Tuttavani sanoi että kannattaisi totuttaa lapsi yökyläilyyn ennen vuoden ikää jotta onnistuu sitten jatkossakin. Itse en haluaisi jättää lasta hoitoon vielä pitkään aikaan. (ei ole ollut vielä yhtään hoidossa) Ikää on nyt 6 kk. Minkälaisia kokemuksia teillä on?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
..voisi huonosti :O
Divaani sen kiteyttikin, hänestä on mukavaa nukkua miehen kanssa ja syödä yhdessä aamupalat jne. Toisilla tarve yhdessäolooon löytyy kenties muista asioista. Minusta on oikein ihanaa nukkua kolmestaan! Minähän nukun yöllä, joten lapsen vieressä olo ei mitenkään vaikuta kahdenkeskisiin hetkiimme. Seksiäkään kun emme harrasta nukkuessamme :P ..emmekä siihen yhdessäoloon muutoinkaan tarvita tuntikausia aikaa varta vasten.
Ja lapsemme näkee pienestä pitäen päivittäiset hellyydenosoituksemme jne, tuskinpa hän ajattelee isompana että kylläpä mulla on onnettomat vanhemmat kun eivät ole laittaneet minua yökylään ;)
Tosin mahdollisesti yökyläilyä tulee vuosien varrella mutta näitä kertoja seuraavaan viiteen vuoteen tuskin tulee olemaan montaa ja mitä todennäköisemmin vasta reilusti 1-vuotiaana jos vielä silloinkaan.