Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannataako syödä tavallista ruokaa hieman reilummin jos liian vähäinen syöminen saa retkahtamaan herkkuihin?

Vierailija
24.10.2022 |

Liian vähäinen syöminen usein kostautuu suklaan ja irtokarkkien syömisenä.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieliteot saa useinkin pois kun muuttaa ruuan sisältöä. Mielitekoja ei saa pois lisäämällä sitä ruokaa, jolla ne mieliteot on mahdollisia.

Minulla auttoi, kun aloin syömään säännöllisesti, 5 kertaa päivässä. Laitoin aluksi ihan kellon soimaan, että muistin syödä. Sitä ennen söin karkkeja ja herkkuja joka päivä. Nyt tekee harvoin mieli.

Voi jessus!

Itsekurivaade on tosiaan yllätys monelle.

millä opit itsekuria? jauhamalla paskaa?

Vierailija
62/64 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa syödä oikeaa ruokaa päivällä reilusti, niin ei napostele illalla.

Muta jättäisin rasvaiset ruoat minimiin.

Vähärasvaiset ruoat eivät pidä nälkää kovin pitkään poissa. Monesti silloin tulee loppujen lopuksi syötyä enemmän kun on liian usein nälkä.

Syö sinä rasvaa niin paljon, kuin haluat. Me muut emme syö.

Niin syönkin, eikä ole mitään vaikeuksia jättää sokeriset herkut syömättä. Mutta kikkailkaa te muut poppakonsteja makeanhimoissanne.

Taitaa sinulle olla tuo makeanhimo ongelma kun jankutat tuota asiaa. Usko jo nyt, että se, miten sinä syöt, ei sovi kaikille. Vedä vaikka kaksin käsin sitä proteiinia ja rasvaa, minulle ja todella monelle se ei sovi. Miksi sinä et voi tätä hyväksyä?

Ei kenellekään sovi liika proteiini ja rasva. Ilmeisesti olet kokeillut ja huomannutkin sen huonouden. Älä kuitenkaan pistä tuollaista syömistä karppauksen syyksi. Ihan itse olet syönyt sopimattomasti.

Totta on kuitenkin se, että karppaus ei todella sovi kaikille, niin kuin ei mikään muukaan ruokavalio.

Ruokavaliota on kuitenkin turha haukkua huonoksi sen perusteella, että on kokeillut sitä täysin väärin.

Opiskelija- ja työpaikkaruokaloiden ruoka ei pidä nälkää, koska se on liian vähärasvaista. Itse otan aina kukkuralautallisen ruokaa ja 4-5 ruisleipäpalaa, mutta siitä huolimatta on jo 3 tunnin päästä nälkä. Itse kun tekee ruokaa ja käyttää enemmän rasvaa ja vähemmän hiilihydraatteja, niin se pitää paljon pidempään nälän poissa.

Ei "siitä huolimatta" vaan "siksi" Niin kuin itsekin olet huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa syödä oikeaa ruokaa päivällä reilusti, niin ei napostele illalla.

Muta jättäisin rasvaiset ruoat minimiin.

Vähärasvaiset ruoat eivät pidä nälkää kovin pitkään poissa. Monesti silloin tulee loppujen lopuksi syötyä enemmän kun on liian usein nälkä.

Syö sinä rasvaa niin paljon, kuin haluat. Me muut emme syö.

Niin syönkin, eikä ole mitään vaikeuksia jättää sokeriset herkut syömättä. Mutta kikkailkaa te muut poppakonsteja makeanhimoissanne.

Taitaa sinulle olla tuo makeanhimo ongelma kun jankutat tuota asiaa. Usko jo nyt, että se, miten sinä syöt, ei sovi kaikille. Vedä vaikka kaksin käsin sitä proteiinia ja rasvaa, minulle ja todella monelle se ei sovi. Miksi sinä et voi tätä hyväksyä?

Ei kenellekään sovi liika proteiini ja rasva. Ilmeisesti olet kokeillut ja huomannutkin sen huonouden. Älä kuitenkaan pistä tuollaista syömistä karppauksen syyksi. Ihan itse olet syönyt sopimattomasti.

Totta on kuitenkin se, että karppaus ei todella sovi kaikille, niin kuin ei mikään muukaan ruokavalio.

Ruokavaliota on kuitenkin turha haukkua huonoksi sen perusteella, että on kokeillut sitä täysin väärin.

Opiskelija- ja työpaikkaruokaloiden ruoka ei pidä nälkää, koska se on liian vähärasvaista. Itse otan aina kukkuralautallisen ruokaa ja 4-5 ruisleipäpalaa, mutta siitä huolimatta on jo 3 tunnin päästä nälkä. Itse kun tekee ruokaa ja käyttää enemmän rasvaa ja vähemmän hiilihydraatteja, niin se pitää paljon pidempään nälän poissa.

Ei "siitä huolimatta" vaan "siksi" Niin kuin itsekin olet huomannut.

Jos paistan kotona 800 grammaa perunaa ja 200-300 grammaa lihaa runsaassa öliiviöljyssä, johon lisään hieman voita maun takia, tämä ateria pitää nälän poissa koko päivän.

Vierailija
64/64 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieliteot saa useinkin pois kun muuttaa ruuan sisältöä. Mielitekoja ei saa pois lisäämällä sitä ruokaa, jolla ne mieliteot on mahdollisia.

Minulla auttoi, kun aloin syömään säännöllisesti, 5 kertaa päivässä. Laitoin aluksi ihan kellon soimaan, että muistin syödä. Sitä ennen söin karkkeja ja herkkuja joka päivä. Nyt tekee harvoin mieli.

Voi jessus!

Itsekurivaade on tosiaan yllätys monelle.

Kukaan ei pysty taistelemaan mielitekoja vastaan kovin pitkään pelkän itsekurin avulla. Jokainen retkahtaa ennemmin tai myöhemmin.