Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulisiko teille paha mieli jos kävisitte kampaajalla ja mies ei kommentoisi mitään?

Vierailija
23.10.2022 |

Kävin kampaajalla ja muutos oli kuitenkin huomattava, vaaleanruskeasta blondiksi. Hiukseni ovat pitkät ja terveet, saan niistä paljon kehuja muilta. Mutta mieheltä en ikinä.. Hän ei kehu minua kauniiksi, nätiksi tai mitään.
Laitoin uuden profiilikuvan uusilla hiuksilla ja mies ei sanonut mitään. Höpötti vain omia juttujaan..

Ollaan seurusteltu hieman yli puoli vuotta. Olenko kauhean pinnallinen kun olisi ihana kuulla joskus olevansa nätti oman miehen mielestä? Muiden kehut ei tunnu missään kun haluaisin ne mieheltäni :(

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin siitä, ettei mies haukkuisi uutta kampausta rumaksi.

Vierailija
2/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, otin keväällä vaaleat raidat ja mies joskus kesäkuussa totesi, että olen käynyt kampaajalla 😂

Sitä voi valita, mistä mielensä pahoittaa ja mistä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehille yleisesti jotenkin vaikeaa antaa kehuja? Itse kehun aina miestä komeaksi ja ihanaksi ja hehkutan hänen laittamiaan uusia kuvia Instagramissa.

Ap

Vierailija
4/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennuin tämän asian takia. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

Mikä sua vaivaa kun esität mua? Ärsyttää tällaset trollit.

Oikea ap

Vierailija
5/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen möllin kanssa? Älä vaan sano, että on muuten niin ihana. 

Vierailija
6/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kehuu kyllä nätiksi muuten,mutta kampaajakäyntejä ei huomaa. Ei tarvitsekaan, kun en tee isoja muutoksia.

Vierailija
7/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiiä. Kun menin jo ihastumaan :( Olen pistänyt tän kaiken sen piikkiin, että mies ei ole sanomansa mukaan ennen seurustellut, eikä koskaan saanut naisilta huomiota. Ehkä on hämillään eikä osaa olla vielä naisen/mun kanssa? Vai enkö ole hänen tyyppiään ja kun ei parempaakaan saa niin tyytyy mun seuraan?

Ap

Vierailija
8/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kehuu kyllä nätiksi muuten,mutta kampaajakäyntejä ei huomaa. Ei tarvitsekaan, kun en tee isoja muutoksia.

Olisi kiva edes ne kehut muutoin :/

Ap

Vierailija
9/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Viimeksi, kun kävin muodonmuutosleikkauksessa, mies katsoi pitkään ja kysyi, onko jotain muuttunut kasvoissani, mutta ei hoksannut mitä. Kun hankin uudet silmälasit, ei huomannut yhtään mitään. Hän ei yksinkertaisesti ole visuaalinen ihminen.

Vierailija
10/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä kehun vaimoa kauniiksi, se sanoo, että nenäni kasvaa kuin Pinocciolla konsanaan.

Vierailija
11/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehille yleisesti jotenkin vaikeaa antaa kehuja? Itse kehun aina miestä komeaksi ja ihanaksi ja hehkutan hänen laittamiaan uusia kuvia Instagramissa.

Ap

Mun mies on vaan niin ihanan hönttö, hän ei älyä, tai älyää viiveellä. Hänellä ei ole todettua asbergeria, mutta jos tutkittaisiin niin... Mutta onneksi mun itsetunto ei ole kenenkään, edes oman miehen, kehumisista kiinni.

Terv. tuo jonka mies huomasi kampauksen 2 kk viiveellä

Vierailija
12/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule. Viimeksi, kun kävin muodonmuutosleikkauksessa, mies katsoi pitkään ja kysyi, onko jotain muuttunut kasvoissani, mutta ei hoksannut mitä. Kun hankin uudet silmälasit, ei huomannut yhtään mitään. Hän ei yksinkertaisesti ole visuaalinen ihminen.

D: voi ei.. Mun tapauksessa kuitenkin tiedän, että mies on visuaalinen, koska jouduin selittämään sille että mulle tulee epäkunnioitettu olo kun seurailee puolialastomia naisia Ig:ssä ja tykkäilee niiden bimbojen kuvista. Ehken vain ole miehen mielestä kaunis sitten..

Ap

Vierailija
13/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiiä. Kun menin jo ihastumaan :( Olen pistänyt tän kaiken sen piikkiin, että mies ei ole sanomansa mukaan ennen seurustellut, eikä koskaan saanut naisilta huomiota. Ehkä on hämillään eikä osaa olla vielä naisen/mun kanssa? Vai enkö ole hänen tyyppiään ja kun ei parempaakaan saa niin tyytyy mun seuraan?

Ap

Minusta kuulostaa siltä että sinun pitäisi ehkä olla vielä itseksesi ja kasvaa ihmisenä. Noin huonolla itsetunnolla tulee väistämättä takkiin parisuhteessa. Tutustu itseesi, opi olemaan itsesi paras ystävä. Huomaa että sinä riität. Sitten taas uutta matoa koukkuun.

Vierailija
14/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Teet tässä nyt sen virheen, että oletat, että se muutos oli parempaan ja ansaitsee kehut. Harvoin näin todellisuudessa on.

Vierailija
15/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se mies kyttäis sun profiilia, jos näkee livenäkin?

Vierailija
16/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mihin asioihin olet hänessä ihastunut? Oletko oikeasti ollenkaan, vaan itsekin olet hänen kanssaan, kun et ketään muuta ole vielä saanut? Onhan se inhimillistä, muttei kuitenkaan syy seurustella. 

Vierailija
17/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ongelma ei ole se, että mies ei kehu, vaan ap:n olematon itsetunto. Kuule sitä sä et löydä odottamalla ulkoa kehuja. Se pitää saavuttaa sisältäpäin, omasta itsestä.

Vierailija
18/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minusta kuulostaa siltä että sinun pitäisi ehkä olla vielä itseksesi ja kasvaa ihmisenä. Noin huonolla itsetunnolla tulee väistämättä takkiin parisuhteessa. Tutustu itseesi, opi olemaan itsesi paras ystävä. Huomaa että sinä riität. Sitten taas uutta matoa koukkuun.

Oon yrittänyt :( Olin sinkkuna vuosia ja viihdyin ihan hyvin yksikseni. Sitten menin Tinderiin ja ihastuin heti tähän tyyppiin, en edes ehtinyt muita tapailla ja muihin tutustuminen tuntui tämän pettämiseltä.

Ihastuin ehkä niin nopeasti sen lisäksi että mies on todella fiksu, mutta koska on niin etäisen oloinen, että mun aivokemiat jotenkin kääntää sen niin, että tämän miehen rakkaus on voitettava.

En nauti enää mistään ja mulla ei edes ole kavereita keiden kanssa viettää aikaa ja saada ajatukset muualle.

Olen nätti, rakastava, mutta varmaan hirveän tylsän oloinen nolife kun mulla ei ole kavereita eikä menoja, mitä taas tällä miehellä on koko ajan.

Ap

Vierailija
19/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies ei sano mitään, jos kampaus näyttää petolinnun pers..eeltä, niin kuin se nykyään usein on.

Vierailija
20/82 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Teet tässä nyt sen virheen, että oletat, että se muutos oli parempaan ja ansaitsee kehut. Harvoin näin todellisuudessa on.

No blondina käännän heti paljon katseita miehiltä ja naisilta. Eli olen ihan kivan näköinen, en tietty mikään Victorias secret malli, mutta kuitenkin. Huono itsetunto taitaa olla ongelmani, kuten joku jo sanoikin

Ap