Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nostalginen elokuva minkä haluaisit nähdä mutta ei löydy mistään?

Vierailija
23.10.2022 |

Itse muistan lapsuudesta Humisevan harjun. Ei löydy mistään.

Kommentit (250)

Vierailija
141/250 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas mukava lukea tätä ketjua. 🤩 Monta nostalgista elokuvaa, jotka olisi kiva nähdä näin aikuisena, kun olen katsonut noita joskus teininä tai nuorempanakin.

Itselleni tulee mieleen (sellaisia, joita ei vielä ole mainittu) Stand by Me - Viimeinen kesä. Olin ihan lapsi tuon nähdessäni, mutta elokuvan haikea, surullinen ja vähän jännitäväkin tunnelma on jäänyt johonkin takaraivoon. Elokuvan biisin muistan vieläkin jostain kummallisesta syystä ja sitä joskus hyräilen yli 30 vuotta myöhemmin.

Sitten olisi hienoa nähdä vanhat mustavalkoiset Tarzanit! Samoin Dracula.

Sitten sellainen pelottavana mieleen jäänyt nuortenelokuva kuin Operaatio maapähkinävoi.

Ja ennen kuin tuo yksi kauhean tosissaan tämän keskustelun ottava ehtii, niin en, en ole edes yrityänyt etsiä näitä mistään. 😄 Ne vain tuli nyt mieleen. 

Stand By Me:n ostin itselleni blurayna pari vuotta sitten, niitä saa edelleenkin.

Vierailija
142/250 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei elokuva, mutta sarjana haluaisin nähdä Winds of War ja War and Remembrance. Joskus kasarilla taisi tulla televisiosta.

Ainakin Winds of War löytyy dvd:nä ihan Suomesta, ei ole törkyhinnoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/250 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosario Tijeras, Kolumbia leffa. 

Vierailija
144/250 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zombie ja kummitusjuna. Helposti samaistuttavakin kun itsekin olen epäyhteensopiva kaiken kanssa - paitsi melankolian.

Minulla on tuo dvd:nä, erinomainen elokuva ja samaistuin päähenkilöön.

Vierailija
145/250 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö joka tiesi liikaa

Vierailija
146/250 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Bob? 

Vierailija
147/250 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä on Warren Beatty ja se nainen (en muista nimeä) sopivat tapaavansa Empire state buildingissämutta nainen ei pääse koska joutuu onnettomuuteen. Siitä on myös mustavalko versio. En muista nimeä,en ole löytänyt mistään.

Vierailija
148/250 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiset Tarzanit. 

Vierailija
149/250 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

slam dance tom hulce

Vierailija
150/250 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas mukava lukea tätä ketjua. 🤩 Monta nostalgista elokuvaa, jotka olisi kiva nähdä näin aikuisena, kun olen katsonut noita joskus teininä tai nuorempanakin.

Itselleni tulee mieleen (sellaisia, joita ei vielä ole mainittu) Stand by Me - Viimeinen kesä. Olin ihan lapsi tuon nähdessäni, mutta elokuvan haikea, surullinen ja vähän jännitäväkin tunnelma on jäänyt johonkin takaraivoon. Elokuvan biisin muistan vieläkin jostain kummallisesta syystä ja sitä joskus hyräilen yli 30 vuotta myöhemmin.

Sitten olisi hienoa nähdä vanhat mustavalkoiset Tarzanit! Samoin Dracula.

Sitten sellainen pelottavana mieleen jäänyt nuortenelokuva kuin Operaatio maapähkinävoi.

Ja ennen kuin tuo yksi kauhean tosissaan tämän keskustelun ottava ehtii, niin en, en ole edes yrityänyt etsiä näitä mistään. 😄 Ne vain tuli nyt mieleen. 

Stand By Me:n ostin

Muistan tän! Ja operaatio Maapähkinävoin, oliko siinä että karvat kasvoi?!

Lapsi 80-luvulla

Vierailija
151/250 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Ei elokuva, mutta sarjana haluaisin nähdä Winds of War ja War and Remembrance. Joskus kasarilla taisi tulla televisiosta.

Tädillä on Winds of War dvd boxi, taitaa olla ilmeisen harvinaisuus.

Minulla on tuo Winds of war-boxi, siis Sodan tuulet. 

Youtubesta löytyy War and Remembrance, hieman heikkolaatuinen, mutta hyvä sarjahan se on.

Vierailija
152/250 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Kauan sitten näin elokuvan, jossa mies osti antiikkiliikkeestä piirongin. Hän löysi siitä salalokeron, jossa oli naisen kirjoittama kirje sadan vuoden takaa. Mies kiinnostui kirjeen kirjoittajasta ja hetken mielijohteesta kirjoitti vastauksen ja laittoi sen salalokeroon. Yllättäen lokeroon ilmestyi vastaus naiselta, ja he ryhtyivät kirjeenvaihtoon ja rakastuivat, vaikka elivät aivan eri aikakaudella.

Jossain vaiheessa kirjeiden tulo lakkasi. Mies etsi sitten naisen haudan ja vei kukkia. Hautausmaalle tuli joku nuori nainen koirineen joka oli aivan kuolleen naisen näköinen (valokuvat oli vaihdettu kirjeissä). Hän pyysi tyttöä kahville, tyttö suostui ja elokuva loppui.

En muista leffan nimeä enkä näyttelijöiden nimiä, mutta olisi kiva nähdä se uudelleen. Oli niin ihanan romanttinen.

Kokonaisena Youtubessa: https://youtu.be/WsKyc8gJW1k?si=Xg0wD2CzUNR

Katsoin tän, kiitos!

Vierailija
153/250 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonnan elokuvat Who's that girl ja Where are you Susan. Omistin joskus kauan sitten VHS-kaseteilla, ehkä tv:stä nauhoitettuina. 

Vierailija
154/250 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun afrikkani

tuulen viemää

Vierailija
155/250 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poison Ivy

Vierailija
156/250 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justwatchista löytää tiedon mitä menee missäkin.

Itsellä kateissa Heavenly Creatures. Amazon Primessa menis, mutta en halua ostaa enää yhtäkään suoratoistopalvelua (mulla on jo viisi). 

Vierailija
157/250 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvikallion vauhtikisat. Nukkeanimaatio jostain 70- luvulta.

Vierailija
158/250 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amadeus.

Näin sen kerran silloin kun ilmestyi, eli olisi jo aika, mutta ei löydy mistään.

Vierailija
159/250 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salainen puutarha, Mozart

Tarkoitatko Amadeus-elokuvaa? Huuto-netissä on vaikka kuinka monta myynnissä, DVD- ja BluRay -versioina. Tuskin olet etsinytkään, jos väität, ettei löydy mistään. 

Harvalla nykypäivänä on enää dvd-soitinta tai sellaista läppäriäkään, joka ottaa levyä vastaan..

Vierailija
160/250 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Käsi joka kehtoa keinuttaa

-Face-off

-Kuolema pukee häntä

Ysärihelmiä <3

Eivät ole Netflixissä  enkä aio liittyä  huutonettiin. Kirppiksiä kierrellessä pidän silmät auki, mutta vielä ei ole tärpännyt.

Face-off disney+. The hand that rocks the cradle ja death becomes her: viaplus tai appletv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä