Nostalginen elokuva minkä haluaisit nähdä mutta ei löydy mistään?
Itse muistan lapsuudesta Humisevan harjun. Ei löydy mistään.
Kommentit (250)
Vanha mustavalkoinen "Rutto"(?), muistan olleen pelottava, lapsena nähnyt. Aistien valtakunta, dvd:itä kyllä löytyy mutta kulttielokuvana kallis.
Tähtiportti sg-1 tv-sarja. Ei huvita maksaa 200-300e että pääsis näkemään. Oon vähän netflixiin tätä toivonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salainen puutarha, Mozart
Tarkoitatko Amadeus-elokuvaa? Huuto-netissä on vaikka kuinka monta myynnissä, DVD- ja BluRay -versioina. Tuskin olet etsinytkään, jos väität, ettei löydy mistään.
Harvalla nykypäivänä on enää dvd-soitinta tai sellaista läppäriäkään, joka ottaa levyä vastaan..
Ulkoisen dvd-aseman saa parillä kympillä ja läppäriin asennettua ilmaiseksi VLC media playerin
Ei kiitos :D en tee sillä mitään, helposti löytyy kaikki netistäkin. Esim toi amadeus on vuokralla viidessä eri palvelussa, miks ihmeessä kukaan ostais fyysistä levyä
Mulla on Amadeus dvd:nä ja tarivttavat laitteet, niin voin katsella vaikka joka päivä eikä tarvitse ostella suoratoistopalveluja. Muistaakseni se on ollut kirjastojen ilmaisissakin suoratoistopalveluissakin
Vierailija kirjoitti:
Miracle Mile - Pelon maili, maailmanlopun trilleri kasarilta.
Suomalaisista leffoista kaipailisin sellaisia kuin Insiders sekä Porttikielto taivaaseen, joka kertoo prostituoitujen ringistä ja pääosassa Satu silvo.
Ei vaan löydy mistään.
Katsoitko justwatchista? Itse löysin sieltä kaikki nuo ja tiedon missä menee..
Vierailija kirjoitti:
Vanha mustavalkoinen "Rutto"(?), muistan olleen pelottava, lapsena nähnyt. Aistien valtakunta, dvd:itä kyllä löytyy mutta kulttielokuvana kallis.
Aistien valtakunta löytyy kyllä myös yhdestä suoratoistopalvelustakin tällä hetkellä
Roan Inishin salaisuus - googlasin ja löytyi youtubesta!
Roan Inish on gaelia ja tarkoittaa hylkeiden saarta, irlantilaisessa myytissä selkie on puoliksi ihminen, puoliksi hylje.
10-vuotiaan Fionan äiti on kuollut, isä hakee lohdun pubista, joten tyttö muuttaa Irlannin länsirannalle isovanhempien luo ja kuulee sukutarinoita: yksi esi-isä nappasi vaimokseen selkien, mutta kätki kerran niin huonosti tämän hylkeennahan, että vaimo pääsi takaisin mereen. Fionaa alkaa veri vetää: Roan Inish -saaren kutsu kuuluu.
Ja kun sinne päästään, sen salaisuutena voisi olla oma Jamie-veli, jonka kehto kerran keinui aalloilla pois. Mutta jos delfiinit ovat pelastaneet ihmisiä, miksi eivät hylkeetkin omaa sukuaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salainen puutarha, Mozart
Tarkoitatko Amadeus-elokuvaa? Huuto-netissä on vaikka kuinka monta myynnissä, DVD- ja BluRay -versioina. Tuskin olet etsinytkään, jos väität, ettei löydy mistään.
Harvalla nykypäivänä on enää dvd-soitinta tai sellaista läppäriäkään, joka ottaa levyä vastaan..
Ulkoisen dvd-aseman saa parillä kympillä ja läppäriin asennettua ilmaiseksi VLC media playerin
Ei kiitos :D en tee sillä mitään, helposti löytyy kaikki netistäkin. Esim toi amadeus on vuokralla viidessä eri palvelussa, miks ihmeessä kukaan ostais fyysistä levyä
Mulla on Amadeus dvd:nä ja tarivttavat laitteet, niin voin katsella vaikka joka päivä eikä tarvitse ostella suoratoistopalveluja. Muistaakseni se on ollut kirjastojen ilmaisissakin suoratoistopalveluissakin
Mä en halua romua nurkkiini. Just myin vintedissä kaksi pahvilaatikollista dvd-levyjä, jotka seisseet verkkokellarissa viimeiset 15 vuotta. Oli esim toi amadeus
The Descent - erinomainen kauhuleffa,
Tällä hetkellä vanhoja leffoja tuntuu tulevan Ylen Areenaan aika paljon. En kaipaa tällä hetkellä mitään tiettyä elokuvaa.
Ilmaissaiteilta netistä olen löytänyt aika paljon vanhoja lempisarjoja. Jos osaa englantia, löytyy paljon kaikkea (paitsi amerikkalaista kamaa, joka on huolella suljettu maksumuurien taakse). Ilmaiseksi voi katsoa vanhoja brittisarjoja, ranskalaisia, yms. sekä tietysti kiinalaisia, japanilaisia, ja korealaisia sarjoja ja leffoja.
Haluaisin katsoa elokuvan The Ice Storm vuodelta 1997. Nimekkäästä ohjaajasta (Ang Lee) ja tunnetusta näyttelijäkaartista (mm. Sigourney Weaver, Kevin Kline ja Joan Allen) huolimatta elokuvaa ei tunnu löytyvän mistään. Region 1-DVD:llä on ollut jossain netissä myynnissä, mutta en haluaisi investoida siihen, kun muitakaan DVD:itä ei tällä hetkellä ole.
Elokuva, joka kertoi sallalaisen tytön elämästä. Olisiko ollut Pirita nimeltään.
Mistä saisi sen ranskalaisen sarjan vakoojista, Le Bureau, osat nähtyä ja ostettua kotiin?
Se oli niin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saisi sen ranskalaisen sarjan vakoojista, Le Bureau, osat nähtyä ja ostettua kotiin?
Se oli niin hyvä.
Onko sama mikä oli Areenassa
Vierailija kirjoitti:
Nyt ihan jokainen menee äppikauopaan ja lataa justwatch-sovelluksen. Loppuu tuo väittäminen, ettei leffaa läydy mistään 😅
Eikä niitä todellakaan tarvi kenenkään levyllä ostaa.
Eipä näytä kaikkia palveluita eikä kaikkia elokuvia
Mistäköhän näkisi Rauta-ajan? Siis tämä kotimainen tv-sarja, aikansa spektaakkeli. Onkohan tätä edes myynnissä missään,missään ( hauska suomen kieli ) formaatissa?
Vincent Pricen tähdittämä The Last Man on Earth.
Vierailija kirjoitti:
Justwatchista löytää tiedon mitä menee missäkin.
Itsellä kateissa Heavenly Creatures. Amazon Primessa menis, mutta en halua ostaa enää yhtäkään suoratoistopalvelua (mulla on jo viisi).
Ei näytä läheskään kaikkia
Face off aika friikki. Huh tietyt kohtaukset.
Nyt ihan jokainen menee äppikauopaan ja lataa justwatch-sovelluksen. Loppuu tuo väittäminen, ettei leffaa läydy mistään 😅
Eikä niitä todellakaan tarvi kenenkään levyllä ostaa.