Harmittaako, jos joku luo teistä huhupuheiden perusteella negatiivisen kuvan?
Sitten katsoo sinua ihan naama norsunveellä ja ihmettelet vaan, että mitähän olen tuollekin tehnyt ja missä välissä muroihinsa pissannut, kun et muista sanaakaan vaihtaneesi. Sille löytää yleensä yhteisen tekijän ja johtolangan, kun vähän miettii kuka tuntee kenet ja mitä kautta jollain on jotain hampaankolossa. Ihmisellä joka jaksaa ja jaksaa panetella hautaan asti.
Kommentit (30)
Tontut tarkkailee, joulumuori valvoo.
Harmittaako, jos kerron kymmenille ihmisille, heti kun kiusaaminen alkaa, että olet kiusaaja? Olen tämän ainakin kerran tehnyt. Oma maine menee.
Kasvanut elämässäni vanhemmaksi naiseksi ja kokenut tuon kaiken. Jätän taakseni sellaiset ihmiset. Olen armoton myös lähisukulaisen ,kuin ystäviä.Itse tiedän kuka olen ja yhä kuljen selkäsuorana. Ihmisten kateus suurin syy pahaan valhellisen puheeseen, jota mut ruokkivat levittelemällä kuin kulo valkea. Valhe kulkee nopeammin kuin totus ja lopulta totuus saa valheen kiinni.
Itse tiedän pidänkö sipulikeitosta vai en. Outo kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako, jos kerron kymmenille ihmisille, heti kun kiusaaminen alkaa, että olet kiusaaja? Olen tämän ainakin kerran tehnyt. Oma maine menee.
Oletko j u l k k u jolta o m a m a i n e m e n n y t?
Voi,voi, onko entistä vaimonsa petturia alkanut kismittämään juorut, jotka pettäjä itsekkin tietää todeksi, vaan onhan se inhottavaa, kun jotkut juorut osuvatkin oikeaan osoitteeseen, mutta pitkällä viiveellä.
Siinähän kipuilet ja selität omia tyhmiä tekojasi vaimollesi.
Ihminen, joka kusee silmään omaa läheisintään osaa kusta silmiin myös laajemmalla skaalalla.
Puhtaalla omallatunnolla on onnellista elää.
Silloin ei ole halua eikä tarvetta puhua kenestäkään mitään pahaa.
Yleensä huhuista huolimatta muodostan käsitykseni huomioideni perusteella, en kuulemieni juorujen. Onhan eittämättä hämmentävää, kun ventovieras kohtelee törpösti vaikken olisi häntä aiemmin kohdannut. Nykyään jätän moiset omaan arvoonsa.
Ei paljon jaksa kiinnostaa.
Ennen tosin luulin, että juoruporukat nolostuu, kun jossain vaiheessa totuus vääjäämättä paljastuu, mutta huihai. Keksivät vain uuden huhun, joka selittää edellisen. Esimerkiksi se on raskaana ystävänsä miehelle -> vatsa ei kasva -> se teki abortin.
Tää on semmonen peli, jota ei voi voittaa.
Näin se menee. Psykopaatti esiintyy kuin Äiti Teresa josta kukaan ei voi uskoa mitään pahaa. Syntipukeiksi joutuvat juorujen levittäjät jos käry käy. Yleensä psykopaatti osaa poimia hölmön joka on samalla juoruinen, unelmien työkalu psykopaatille.