Minulla ei ole ollut seksiä ystäväni kanssa puoleen vuoteen, mutta nyt uusi kumppani haluaa, etten pitäisi enää yhteyttä ystävääni
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ihan reilulta kuulosta että haluat häneen pitää yhteyttä.
Onhan tuo melko erikoista pitää yhteyttä suht tuoreeseen panoon.
Millä tavalla erikoista? Melko tavallista tuo minusta on.
Tietenkin aisankantajana olo on naisten mielestä trendikästä. Miesten mielestä ei.
Kuka pakottaa ketään kannattelemaan aisoja. Omia valintojahan noi on haluatko jatkaa suhdetta silti vaikka joudut tekemään jotai tuollaista.
Pitkin nettiä itketään vastentahtoista sinkkuutta. Ei miehetkään suostu nielemään ihan kaikkea.
Jos tuo häiritsee niin ehkä silloin kannattaa jättää netti väliin ja keskittyä siihen omaan parisuhteeseen.
Itku ei lopu sillä. Joskus kannattaa vilkaista peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ihmiset ovat useinkin exien kanssa yhteydessä, eikä sitä koskaan tällä palstalla tuomita. Seurusteluhteissa on ollut seksin lisäksi myös vielä tunnepohjaista yhteyttä, joten luulisi tilanteen olevan vielä räjähdysalttiimpi uuden kumppanin mielestä.
Moniko panee? 6kk on lyhyt aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ihan reilulta kuulosta että haluat häneen pitää yhteyttä.
Onhan tuo melko erikoista pitää yhteyttä suht tuoreeseen panoon.
Millä tavalla erikoista? Melko tavallista tuo minusta on.
Tietenkin aisankantajana olo on naisten mielestä trendikästä. Miesten mielestä ei.
Kuka pakottaa ketään kannattelemaan aisoja. Omia valintojahan noi on haluatko jatkaa suhdetta silti vaikka joudut tekemään jotai tuollaista.
Pitkin nettiä itketään vastentahtoista sinkkuutta. Ei miehetkään suostu nielemään ihan kaikkea.
Jos tuo häiritsee niin ehkä silloin kannattaa jättää netti väliin ja keskittyä siihen omaan parisuhteeseen.
Itku ei lopu sillä. Joskus kannattaa vilkaista peiliin.
Olen samaa mieltä että jos tuo itkettää ja harmittaa niin kannattaa tosiaan katsoa sinne peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei kannata tuon kanssa seurustella jos hänen suhtautuminen seksiin on noin ahdasmielistä sinun suhtautumiseen verrattuna.
Miksei aapeen kaltainen hae rehellisesti polyamorista suhdetta? Alaston Suomessa ja Okcupidissa pystyy hakemaan polyja. Tinderissä ilmeisesti jonkin verran kanski.
Ei ap sanonut sellaista suhdetta haluavansa. Onnea sen neitsyen etsimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ihmiset ovat useinkin exien kanssa yhteydessä, eikä sitä koskaan tällä palstalla tuomita. Seurusteluhteissa on ollut seksin lisäksi myös vielä tunnepohjaista yhteyttä, joten luulisi tilanteen olevan vielä räjähdysalttiimpi uuden kumppanin mielestä.
Minusta puoli vuotta ilman seksiä on pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hyvä pitää "ystävä" jolta saa lohduttavan ruiskeen jos nykyinen ei käyttäydy aina oiken.
Pysyisin kaukana aapeen kaltaisista. Pano, anteeksi ystävä iskeytyy välittömästi näkökenttään suhteen ollessa karilla.
Näin kävi minulle. Puolisolla oli "ystävä", jonka kanssa oli harrastettu seksiä ja jopa yritetty parisuhdetta, mutta ei ollut homma sitten onnistunut.
Olin silloin nuorempana vielä sinisilmäisempi, joten hammasta purren hyväksyin tuon "ystävyyden".
Ja tarvitseeko kertoa, miten lopulta kävi.
Onko reilua, on mielestäni väärä kysymys tässä tilanteessa. On olemassa uusi kumppanisi, joka ei halua kumppania jolla on seksisuhteet kaverina edelleen, ja on olemassa sinä joka haluat sekä tämän uuden kumppanin, ja pitää seksisuhteesi kaverina. Nyt molemmat tekevät sitten oman päätöksensä, joka jossain määrin on riippuvainen toisen päätöksestä.
Eli sinä jok heivaat panon tai et heivaa sitä, ja sitten kumppani tekee oman päätöksensä sen tiimoilta miten sinä päätit ensin.
Omasta puolestani voin sanoa että sinä olisit tippunut kyydistä jo siinä vaiheessa kun olisi selvinnyt että edes kuvittelet olevan mahdollista jatkaa minun kanssani ja pitää panokaveri siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko reilua, on mielestäni väärä kysymys tässä tilanteessa. On olemassa uusi kumppanisi, joka ei halua kumppania jolla on seksisuhteet kaverina edelleen, ja on olemassa sinä joka haluat sekä tämän uuden kumppanin, ja pitää seksisuhteesi kaverina. Nyt molemmat tekevät sitten oman päätöksensä, joka jossain määrin on riippuvainen toisen päätöksestä.
Eli sinä jok heivaat panon tai et heivaa sitä, ja sitten kumppani tekee oman päätöksensä sen tiimoilta miten sinä päätit ensin.
Omasta puolestani voin sanoa että sinä olisit tippunut kyydistä jo siinä vaiheessa kun olisi selvinnyt että edes kuvittelet olevan mahdollista jatkaa minun kanssani ja pitää panokaveri siinä samalla.
Suosittelen ap äkkiä heittämään akan mäkeen jos se puhuu näin ystävistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä viestitteli omansa kanssa koko meidän suhteen ajan. Kävivät välillä syömässä. Kehui maailman kauneimmaksi naiseksi eikä kertonut mun olemassaolosta. Onko ok?
Miksi et ole rehellinen itsellesi. Mitä tuo puolen vuoden seksittömyys merkkaa!? Ei se todista mitään.
Kysymys on: oletko edelleen mielesi pohjalla seksuaalisesti kiinnostunut "ystävästäsi" vai eikö mitään sellaisia ajatuksia värähdä mielessäsi. Eikö hän ole enää mielestäsi seksikäs lainkaan? Etkö halua häntä?
Ja: kumpi halusi katkaista seksisuhteenne, tämä friend with benefits vai sinä? Ja miksi? Oliko seksi huonoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta puoli vuotta ilman seksiä on pitkä aika.
Mieluummin panisi kertapanoja baarista niin ei tarvitse niiden kanssa tekemisissä olla.
Osa on parisuhteessa vuosia ilman seksiä. Puoli vuotta ei ole aika eikä mikään.
Millaisten kavereiden kanssa pannaan? Ei ne ole kavereita vaan hyödykkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä viestitteli omansa kanssa koko meidän suhteen ajan. Kävivät välillä syömässä. Kehui maailman kauneimmaksi naiseksi eikä kertonut mun olemassaolosta. Onko ok?
No kai se on eksä siksi, että jätit sen etkä jäänyt miettimään?
Kumppaniehdokas, joka asettaa minkäänlaisia ehtoja ystävien, suvun, työpaikan, rahan, alkoholinkäytön tms suhteen lentää mun elämästä kuin leppäkeihäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen ap äkkiä heittämään akan mäkeen jos se puhuu näin ystävistäsi.
Ei mene kauaa kun se on haukkunut loputkin ystäväsi, perheesi ja koirasi ja huomaat ettei sinulla ole enää ketään muuta kuin puoliso joka vain tuntee vihaa kaikkea kohtaan. Juokse.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat harvinaisen hirveältä puolisolta. Vuosia ilman seksiä ja kumppani siihen on hyödyke.
Melko ahdasmielistä kommentointia täällä. Minusta tuossa ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Tosin en ap tiedä miten esim. puhut tästä ystävästäsi kumppanille ja käyttäydytkö muutenkin niin että sinuun on helppo luottaa.
Jos itse olisin tekemisissä miehen kanssa, johon en pystyisi luottamaan koska käytös vaikuttaa epämääräiseltä, niin eroaisin kyllä ennemmin kuin jäisin suhteeseen, jossa pitäisi pyrkiä rajoittamaan toisen ystävyyssuhteita. Ei sellainen suhde toimi vaikka toinen niihin rajoituksiin suostuisikin.
Kaikki suhteeni ovat olleet sellaisia, joissa minulle ei ole ollut minkäänlainen ongelma jos toinen haluaa kaveerata jonkun entisen panon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat harvinaisen hirveältä puolisolta. Vuosia ilman seksiä ja kumppani siihen on hyödyke.
Rinnastatko sinä suhteen, jossa kirjaimellisesti käytetään toisia paineiden purkamiseen ilman syvempiä tunteita vuosia kestäneeseen parisuhteeseen, jossa on kuiva kausi? Ihmekään, että nykyään ei uskalleta sitoutua, kun asenne on noin myrkyllinen.
En katselisi hetkeäkään sellaista kumppania, joka suhteeseen päästyään alkaa esittämään vaatimuksia, että luopuisin ystävistäni.
Miksei aapeen kaltainen hae rehellisesti polyamorista suhdetta? Alaston Suomessa ja Okcupidissa pystyy hakemaan polyja. Tinderissä ilmeisesti jonkin verran kanski.