Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ryhmän bonukset saa pian tuplana!

Vierailija
22.10.2022 |

S-ryhmä lupaa maksaa bonukset kaikille tuplana ensi joulukuussa.

Mitä mieltä ?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, saan sen tuplabonuksen joka kuukausi kun siirryin ostamaan ruuat pääsääntöisesti Lidlistä. Oikeesti on halvempaa siellä kun Prismassa 👍

Vierailija
22/31 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus mitä tyhmiä lampaita täälläkin on iloisena tällaisesta uutisesta. Jes 😂 BÄÄÄ Bääääääää

Kyllä se tuplabonus on tuntuva, jos keskittää ostoksensa, siis kaikki kulutuksensa S-ryhmään.

Jo työssäkäyvien perheiden ruokaostot kuukaudessa ovat melko suuuria.

Kun lisäksi syö S-ravintiloissa, yöpyy S-hoteillessa, käyttää Sokos Emotion kosmetiikkaosastoa ostoksiinsa, käy sen kauneushoitolassa ja kampaamoissa.

Itselläni jo hiustenleikkaus ja kosmetiikan ostaminen, nostaa bonusta melkoisesti.

Miksi tästä ei sais iloita?

Kyllä luultavasti olisit säästänyt aika paljon enemmän, jos et olisi automaattisesti käyttänyt pelkkiä S-ryhmän palveluita. Ties vaikka vahingossa olisit välillä tukenut jotain pienyrittäjää menemällä Sokoksen ketjukampaamon sijaan jonnekin muualle. Tiesitkö, että nimenomaan nämä bonus- ja plussasysteemit nostavat hintoja, sillä näiden järjestelmien ylläpitäminen on todella kallista? Mutta kuvittele ihmeessä säästäväsi rahaa, kun keskität yhteen ketjuun ja armelias S-ryhmä maksaa sinulle jokusen roposen takaisin niistä sadoista ja tuhansista euroista, jotka olet ensin sinne heidän laariin kiikuttanut 🙈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa miten yksinkertaisia jotkut ihmiset ovat kun tulee iloiseksi siitä, että saa pienen murto-osan tietylle kauppaketjulle syydetyistä rahoista takaisin, vaikka todennäköisesti alunperinkin olisi säästänyt paljon enemmän rahaa kilpailuttamalla ostoksia ja palveluita edes joskus.

Vierailija
24/31 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pirkanmaan Osuuskauppa järjesti 3.-16. lokakuuta Kuulolla-äänestyksen, jossa asiakasomistajat pääsivät vaikuttamaan siihen, milloin Osuuskauppa toteuttaa poikkeuksellisen, kuukauden mittaisen Bonus tuplana -kampanjan.

Äänestyksessä joulukuu vei marraskuusta ylivoimaisen voiton. Näin ollen joulukuun ostosten Bonukset kilahtavat asiakasomistajien tileille tuplana tammikuussa.

Tamperelainen-lehti

Vierailija
25/31 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha bää bää tosiijjaaan

Vierailija
26/31 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hieno kädenojennus. Harvoin firmat tyrkyttää rahaa, mutta nyt hienoa tilannetajua ja samalla imagonkohennus s-ryhmälle.

Osaisitteko kuvitella keskon tekevän mitään vastaavaa? NOT!!!

Kyllä minulle ainakin kesko maksaa kivan summan rahaa 4 kertaa vuodessa. Paremmin kuin S-ryhmä. Ja mikä parasta, minun ei tarvitse tätä rahaa saadakseni edes ostaa keskosta mitään.

Vierailija
27/31 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuvana naisena boonukset tai plussa pisteillä ei rikastu. Kun tekee ostokset sietä mistä saa tarjouksia, ei keskitä ostoksia mihinkään kauppaketjuun.Säästää silloin selvää rahaa itse.

Vierailija
28/31 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, saispa meidänkin osuuskaupasta. Viime kuussa tuli bonusta 83,10e. Kelpais tuplana!

Katsoin juuri s-mobiilista, että viimeisen 12kk aikana bonusta on maksettu 857euroa. Musta se on todella paljon.

Tässä meidän kulmilla Prisma on selvästi halvin. Itseasiassa myös S-market on halvempi kuin Lidl. K-kaupat kalleimpia. ABC:lla tankkaan, koska hintaero kilpailijan eduksi on lähes aina alle 5snt, jonka saan jokatapauksessa tankkausbonuksena takaisin. Kesällä kerran tankkasin st1 asemalla, koska jostain (ehkä virheestä?) syystä dieselin litrahinta oli yli 20snt halvempi kuin muilla asemilla.

Vierailija
29/31 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne on saanut tuplana marraskuussa. Vauhdittavat joulumyyntiä jo marraskuussa ja joka tapauksessa ihmiset ostaa joulukuussakin.

Vierailija
30/31 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyt hei kaikki ostamaan kalleuttamiamme tuotteita!! Osta tonnilla, saat entisen kympin sijaan kakskymppiä takaisin!!!"

Niiiiin läpinäkyvää ahneutta taas kerran.

Tää on kyllä jännä väite, mitä jotkut heittelee ilmoille.

Selittäkääs tälläselle tyhmälle nyt vielä:

Mä ostan halvimmalla Prismasta mun perheen kaikki ruokakamat, kerralla siis yhdestä paikasta.

Joo, olen käynyt myös Lidlissä vertailemassa, mutta ihan ei pääse samaan. Ei kaukana, mutta ei silti sama.

Kuukausittain saan lisäksi tilille fyrkkaa siitä, että olen näyttänyt vihreää korttia.

Niin miten mä teen väärin? Tai miten te teette?

K-kauppoja nyt ei kannata tähän vetääkään, kaikki tietää että siellä on kalliimpaa.

Okei, nyt vääräleuat sanoo, että Prisma on köyhien paikka, Citymarket on se paras.

Mutta mitä helvettiä se mua kiinnostaa, perheelle ruokaa ostan.

Vierailija
31/31 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko menee tuottajille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi