Yli viiskymppisellä naisella ei toivoa deittimarkkinoilla?
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takuulla +50-vuotiaalla naisella on paremmat mahdollisuudet deittimarkkinoilla, kuin +50-vuotiaalla miehellä. Se kun ei naisella riipu iästä, vaan ulkonäöstä.
Olet valitettavasti täysin väärässä:
"tutkimusaineiston mukaan haluttavimpia kumppaneita ovat nuoret aasialaissyntyiset naiset ja miehistä 50-vuotiaat, valkoiset heteromiehet."https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000005798337.html
Saisinko luettelon suomalaisista tieteen ja liike-elämän kärkinimistä (miehistä), joilla on nuori aasialaissyntyinen puoliso, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se viisikymppinen nainen on pitänyt ulkonäöstään huolta, niin en näe mitään syytä miksi toivoa ei olisi. Kyllä hyvännäköinen nainen aina "menee kaupaksi" miehille.
Kyllä ne rumatkin menee kaupaksi. Riittää että on nainen.
Kaikki kelepaa; kottaraispöntössäkin on reikä.
Myrskyssä käy satama kuin satama.
Omalta kohdalta en osaa sanoa, mutta ainakin työpaikan 50+ naiselta se onnistui hetkessä. Mainittakoon kuitenkin, että kyseessä on erittäin kaunis nainen, semmoinen, joka peittoaa monet hyvännäköiset nuoremmatkin mennen tullen. On myös lapseton, jos sillä on jotain väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 5-kymppisenä miehenä ja Tinderin käyttäjänä
Ei helevetti! Alas olet vajonnut.
Tinderissä on paljonkin tuon ikäisiä naisia. Mikä tuossa nyt on niin noloa mielestäsi?
Noloa on se, että ei pysty ihmissuhteisiin ilman tinderiä. Siellä pyörii vain epätoivoiset ihmiset.
No missä niitä ihmisiä sitten pitäisi tavata, ettei ole epätoivoinen? Itse en käy baareissa vaan enimmäkseen ulkoilen vain metsälenkeillä.
Eksä löysi uuden joltain sinkkujen kävelyretkeltä.
Kiva. Itse saisin korkeintaan siellä turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä miten mahtaa olla kuuskymppisen naisen parisuhdemahdollisuudet? Hoikka, hoidettu, elämänmyönteinen ja hyväkuntoinen, mutta ikä alkaa tosiaan jo kuutosella.
No tuossa iässä etsitään ns. loppuelämän kumppania, eli seksuaaliset asiat alkavat jäädä taka-alalle ja ehkä sinkkuna itse vain luovuttaisin aktiivisen etsinnän. Tosin olen luovuttanut jo nyt 35-vuotiaana, mutta 60-vuotiaana deittimarkkinoilla kumppanin löytyminen on 0,1 prosentin luokkaa.
Mikä asiantuntija sinäkin olet kun olet vuosikymmeniä eri ikäinen? Anoppini on 72 v. ja löysi tinderistä kivan ikäisensä miehen. Siellä on kaiken ikäisiä. Ja jos luovuttaminen on sitä että lakkaa pitämästä silmät auki ja on vain kotona niin todellakin silloin saa olla loppu iän yksin. Kukaan ei löydä kotona itsekseen olevaa ihmistä, minkään ikäistä tai sukupuolista.
Tyhmä viesti vaikka akat yläpeukuttaa kun eivät tajua, että miehenä tuo ihan eri juttu, oli sitten minkä ikäinen tahansa.
Kun täyttää 50, niin deittimarkkinat vaihtuvat dementiamarkkinoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takuulla +50-vuotiaalla naisella on paremmat mahdollisuudet deittimarkkinoilla, kuin +50-vuotiaalla miehellä. Se kun ei naisella riipu iästä, vaan ulkonäöstä.
Olet valitettavasti täysin väärässä:
"tutkimusaineiston mukaan haluttavimpia kumppaneita ovat nuoret aasialaissyntyiset naiset ja miehistä 50-vuotiaat, valkoiset heteromiehet."https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000005798337.html
Saisinko luettelon suomalaisista tieteen ja liike-elämän kärkinimistä (miehistä), joilla on nuori aasialaissyntyinen puoliso, kiitos.
Huoh.. ette selvästikään osaa edes lukea tuota tutkimusta. Missään ei väitetty, että nuoret aasialaissyntyiset naiset ja valkoiset keski-ikäiset miehet pariutuisivat keskenään. Nämä ovat kuitenkin ne ryhmät, jotka saavat eniten huomiota vastakkaiselta sukupuolelta.
Nuorten aasialaissyntyisten naisten haluttavuutta ei tarvinne sen enempää selittää. Valkoisten +50-vuotiaiden miesten suosio taas selittyy sillä, että heidän ikäluokan naiset joutuvat tekemään yhä enemmän ja enemmän aloitteita myös itse, mikäli haluavat löytää kumppanin tai muuta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kun täyttää 50, niin deittimarkkinat vaihtuvat dementiamarkkinoihin.
Niin totta. Voin olla mielissäni, jos kauppareissulta palatessa muistan, mistä olen lähtenyt. Sitä en edes muista, että miksi pitäis olla joku mies nurkissa pyörimässä. Jotain tekemistä sillä kuitenkin joskus oli, kun mulla on kaksi lastakin. 😐
- n66v -
Kyllä on. Mutta joudut suuntaamaan katseesi vähän vanhempiin miehiin. 50-v nainen ei ole miesten mielestä enää ns. kaunis, se on vain fakta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Mutta joudut suuntaamaan katseesi vähän vanhempiin miehiin. 50-v nainen ei ole miesten mielestä enää ns. kaunis, se on vain fakta.
Riippuu minkälaista seuraa kyseisellä naisella on haussa.
20-30 v ikäluokan miehissä on paljonkin sellaisia, jotka panevat ihan mielellään vähän varttuneempaa naista. Toki harva näistä miehistä mitään vakavaa haluaa yli 50v naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain kokea sen, että edes joskus olin kaunis. Kaikki ei voi.
- n66v -
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäisen miehen mielestä minä olen kaunis.
Hieman jos panostaa itseensä, niin kyllä deittiä löytyy... niin onnenonkijoita kuin varakkaitakin, jotka katsovat että tämä voisi olla omaa tasoa, kun on laatua ja tyyliä:
Mulla on tuolla keittiössä lähes 7-kymppinen mies ja hyvin tuntuu viihtyvän. Huomenna sentään palaa kotiinsa. ♥