Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli viiskymppisellä naisella ei toivoa deittimarkkinoilla?

Vierailija
22.10.2022 |

Onko näin?

Kertokaa kokemuksianne.

Kommentit (174)

Vierailija
141/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronneena viiskymmpisenä halusin löytää tyylillä harmaantuvan, urheilullisen ja toimeentulevan 65+ miehen, jolla ei ole enää kädet kyynerpäitä myöten perhearjen uuskuvioissa. Halusin reissata ja harrastaa, tehdä etätöitä osan normiviikosta. Tähän kuvioon sopi hyvin juuri eläkkeelle jäänyt sveitsiläismies. Pesee mennen tullen suurimman osan oman ikäluokkani ehdokkaista. Toki heissäkin on hyväkuntoisia ja jaksavia, mutta harvalla vielä vapautta mennä ja matkustaa.

En ikimaailmassa olisi mennyt yhteen noin vanhan miehen kanssa. Kun itse jäisin eläkkeelle, hän olisi yli kahdeksankymppinen. Olen nyt 59 ja puolisoni on jäänyt vähän aikaa sitten osittaiselle eläkkeelle. Jo nyt ikäero näkyy ja tuntuu, ja ennen kaikkea ero päivärytmissä ja elämäntavassa. Toinen on "downshiftannut" ja toisella uran kiireisimmät vuodet meneillään.

Vierailija
142/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 5-kymppisenä miehenä ja Tinderin käyttäjänä

Ei helevetti! Alas olet vajonnut.

Tinderissä on paljonkin tuon ikäisiä naisia. Mikä tuossa nyt on niin noloa mielestäsi?

Noloa on se, että ei pysty ihmissuhteisiin ilman tinderiä. Siellä pyörii vain epätoivoiset ihmiset.

No missä niitä ihmisiä sitten pitäisi tavata, ettei ole epätoivoinen? Itse en käy baareissa vaan enimmäkseen ulkoilen vain metsälenkeillä. 

Vaikeaa selittää sellaiselle, joka ei ole elänyt nuoruuttaan 70-luvulla.

Olen syntynyt 70-luvulla ja samaa ihmettelen, että missä muualla nykyään tapaa kuin netissä? 

Ehkä kadulla kävelee pahki toista tolloa, joka tuijottaa puhelimeensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen nyt ottaa. Itse näin 47-vuotiaana miehenä olen deittipalvelussa ja naisten ikähaarukkana olen pitänyt 43-55 vuotta. Esim. tinderissä tulee vastaan säännöllisesti normaalin nättejä ja liikunnallisia +50v-naisia, mutta heidän kanssaan en juurikaan saa mätsejä, mutta itseni ikäisten ja vähän nuorempien kanssa kyllä. Joten olen tullut siihen lopputulokseen, että taidan olla heille sittenkin liian vanha. Sillä miksi tyytyä 47-vuotiaaseen, koska 37-vuotiaatkin ovat kiinnostuneita.. ;)

Varmaan nuo naiset vaistoavat sen että sinulle ikäisesi naisen kanssa oleminen olisi "tyytymistä" ja pidät isoa ikäeroa hyvänä asiana. Sellainen mies ei ole ainakaan minun 48-vuotiaan naisen mielestä kiinnostava. Käsittääkseni myös oma mieheni sai tutustuessamme matcheja nuoremmiltakin, mutta ihan omasta halustaan valitsi minut, ikäisensä. 

Vierailija
144/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eronneena viiskymmpisenä halusin löytää tyylillä harmaantuvan, urheilullisen ja toimeentulevan 65+ miehen, jolla ei ole enää kädet kyynerpäitä myöten perhearjen uuskuvioissa. Halusin reissata ja harrastaa, tehdä etätöitä osan normiviikosta. Tähän kuvioon sopi hyvin juuri eläkkeelle jäänyt sveitsiläismies. Pesee mennen tullen suurimman osan oman ikäluokkani ehdokkaista. Toki heissäkin on hyväkuntoisia ja jaksavia, mutta harvalla vielä vapautta mennä ja matkustaa.

Haistoit hänessä rahaa, et muuta.

Valitettavasti 65+ suomalaisella miehellä ei ole rahaa elää mielenkiintoista elämää, on alkoholisoituneita verkkarirupuperseitä muutenkin ja sivistymättömiä juntteja. Tajuan oikein hyvin hänen ratkaisunsa. Kuulostaa erinomaisen hyvältä.

Vierailija
145/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on paljonkin tuon ikäisiä naisia. Mikä tuossa nyt on niin noloa mielestäsi?

Noloa on se, että ei pysty ihmissuhteisiin ilman tinderiä. Siellä pyörii vain epätoivoiset ihmiset.

No missä niitä ihmisiä sitten pitäisi tavata, ettei ole epätoivoinen? Itse en käy baareissa vaan enimmäkseen ulkoilen vain metsälenkeillä. 

Olen syntynyt 70-luvulla ja samaa ihmettelen, että missä muualla nykyään tapaa kuin netissä? 

Minä tapasin puolisoni yhteisen ystävän kautta. En usko, että olisimme muuten koskaan kohdanneet, koska asuimme eri paikkakunnilla eikä kumpikaan käyttänyt mitään deittisovelluksia.

Superhelppoa. Ei tarvi laittaa naisena tikkua ristiin kun vielä kaverit järkkää. Sitten vietetään kaikenlaisia tyttöjen päiviä sun muuta naisten päivä paskaa. Olette etuoikeutettua. Ette tarvi mitään erityispäiviä. Jotkut kehitysmaan naiset vielä ymmärrän.

Vierailija
146/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se viisikymppinen nainen on pitänyt ulkonäöstään huolta, niin en näe mitään syytä miksi toivoa ei olisi. Kyllä hyvännäköinen nainen aina "menee kaupaksi" miehille.

Kyllä ne rumatkin menee kaupaksi. Riittää että on nainen.

Vierailija
147/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hänelle vielä kysyntää on. Vanhainkodeissa ja peräkammareissa on yksikseen paljon kiihkeitä eläkeukkoja.  

Vierailija
148/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua puolikuollutta mummoa.

M25

Eikä märkäkorvaista jantteria, joka ei osaa mitään muuta kuin olla känny kädessä.

Veteleekö mummeli jo rollaattorilla?

Ei vetele vielä, mutta sitten kun vetelee niin tuunaan rollaattorini. Siinä pitää olla liekkien kuvia. Baskeri päässä ja rööki huulessa painan menemään.

Vierailija
149/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se viisikymppinen nainen on pitänyt ulkonäöstään huolta, niin en näe mitään syytä miksi toivoa ei olisi. Kyllä hyvännäköinen nainen aina "menee kaupaksi" miehille.

Kyllä ne rumatkin menee kaupaksi. Riittää että on nainen.

Kaikki kelepaa; kottaraispöntössäkin on reikä.

Vierailija
150/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takuulla +50-vuotiaalla naisella on paremmat mahdollisuudet deittimarkkinoilla, kuin +50-vuotiaalla miehellä. Se kun ei naisella riipu iästä, vaan ulkonäöstä.

Olet valitettavasti täysin väärässä:

"tutkimusaineiston mukaan haluttavimpia kumppaneita ovat nuoret aasialaissyntyiset naiset ja miehistä 50-vuotiaat, valkoiset heteromiehet."

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000005798337.html

Vierailija
151/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kaikki oman ikäiset miehet haluaa max 35-vuotiaan naisen.

N49

Ehkä niin, mutta arvaa vaan paljonko useimmilla viisikymppisillä miehillä on kysyntää 35-vuotialla naisilla. Kaverini on nyt muutaman parikymmentä vuotta nuoremman kanssa viritellyt jotain, mutta useimmat ikätoverini eivät.

Vierailija
152/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tapasin puolisoni yhteisen ystävän kautta. En usko, että olisimme muuten koskaan kohdanneet, koska asuimme eri paikkakunnilla eikä kumpikaan käyttänyt mitään deittisovelluksia.

Superhelppoa. Ei tarvi laittaa naisena tikkua ristiin kun vielä kaverit järkkää. Sitten vietetään kaikenlaisia tyttöjen päiviä sun muuta naisten päivä paskaa. Olette etuoikeutettua. Ette tarvi mitään erityispäiviä. Jotkut kehitysmaan naiset vielä ymmärrän.

Kun yhteinen ystävä järjestää naiselle ja miehelle tapaamisen, niin se on vain naiselle superhelppoa? Mikä siitä teki miehelle sen vaikeampaa?

Vierailija
153/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan kelpaa vain 18-20 vuotiaat.

N25

Kelpaatko itse kenellekään?

Vierailija
154/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kotirouvat vonkaa mistä saa miestä. Eikö elämäsä ole juuri mitään muuta sisältöä. Kuka miestä enää tuossa iässä haluaa nurkkiinsa kitisemään.

Vierailija
155/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kotirouvat vonkaa mistä saa miestä. Eikö elämäsä ole juuri mitään muuta sisältöä. Kuka miestä enää tuossa iässä haluaa nurkkiinsa kitisemään.

Kotirouvat? Kuka rahoittaa yksinelävän kotirouvan elämän? Kenen rouva hän on?

Vierailija
156/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kaksi kärpästä yhdellä iskulla; on sekä mies, mutta on myös oma koti ja oma rauha.

Vierailija
157/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takuulla +50-vuotiaalla naisella on paremmat mahdollisuudet deittimarkkinoilla, kuin +50-vuotiaalla miehellä. Se kun ei naisella riipu iästä, vaan ulkonäöstä.

Olet valitettavasti täysin väärässä:

"tutkimusaineiston mukaan haluttavimpia kumppaneita ovat nuoret aasialaissyntyiset naiset ja miehistä 50-vuotiaat, valkoiset heteromiehet."

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000005798337.html

Kuvaa lähinnä tutkimusaineistoa joka on ollut vanhat miehet elätettävien ja alistettavien naisten perässä ja nuoret kehitysmaan naiset jotka etsii itselleen ja suvulleen elättäjää. Tietysti nämä kaksi markkinaa kohtaa, mutta ihmissuhteiden muodostamisesta se ei kerro mitään koska kohderyhmänä on muille kelpaamattomat setämiehet ja vaimon nimikkeellä työskentelevät maksulliset naiset.

Vierailija
158/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekkin 70-vuotiaalle voit olla namupala. Riippuu jos olet suht hoikka ja raitis. Muuten kannattaa hankkia koira.

Vierailija
159/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollekkin 70-vuotiaalle voit olla namupala. Riippuu jos olet suht hoikka ja raitis. Muuten kannattaa hankkia koira.

Lähes 7-kymppisenä en haluaisi "namupaloja" riesakseni.

Btw; kissa olisi helpompi, kun sitä ei tarvii viedä kusilenkille.

Vierailija
160/174 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kadulla kävelee pahki toista tolloa, joka tuijottaa puhelimeensa.

Se puhelimen maailma kiiltokuva ukkeleineen on paljon kivempi kuin reaalielämä.