Yli viiskymppisellä naisella ei toivoa deittimarkkinoilla?
Kommentit (174)
Jos se viisikymppinen nainen on pitänyt ulkonäöstään huolta, niin en näe mitään syytä miksi toivoa ei olisi. Kyllä hyvännäköinen nainen aina "menee kaupaksi" miehille.
Mun kokemuksen mukaan kelpaa vain 18-20 vuotiaat.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa aina miestä jos haluaa!
Varmasti saa jos huolii mitä tahansa, tässä ei nyt taida olla se tavoitteena.
Ai niin aloittaja tarkoittikin:"Yli viisikymppinen nainen ei saa enää varmasti haluamaansa miestä deittimarkkinoilla ja tämä ottaa päähän" ihan kuin kukaan meistä sukupuoleen tai ikään katsomatta saisi sen 9/10 puolison vähintään.
Eronneena viiskymmpisenä halusin löytää tyylillä harmaantuvan, urheilullisen ja toimeentulevan 65+ miehen, jolla ei ole enää kädet kyynerpäitä myöten perhearjen uuskuvioissa. Halusin reissata ja harrastaa, tehdä etätöitä osan normiviikosta. Tähän kuvioon sopi hyvin juuri eläkkeelle jäänyt sveitsiläismies. Pesee mennen tullen suurimman osan oman ikäluokkani ehdokkaista. Toki heissäkin on hyväkuntoisia ja jaksavia, mutta harvalla vielä vapautta mennä ja matkustaa.
Tämä on naisten omaa aikaansaannosta. Kun oma ulkonäkö on aina ollut ykkösjuttu, mutta millainen mies hyvänsä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä miten mahtaa olla kuuskymppisen naisen parisuhdemahdollisuudet? Hoikka, hoidettu, elämänmyönteinen ja hyväkuntoinen, mutta ikä alkaa tosiaan jo kuutosella.
Tämä on trollipalsta, miksi kyselette täällä tällaista? Täällä parikymppiset komerossa asuvat pojat syö pizzaa ja juo cokista ja kertoo kaiken ikäisille naisille miten eivät kelpaa kenellekkään. Kyllä te nyt oikeasta elämästä tiedätte että kaiken ikäiset pariutuu. Mitä järkeä täällä yrittää saada jotain lupaa siihen kannattaako vielä yrittää? Järki käteen nyt, aikuiset ihmiset.
Tai voi olla kylemeässä nevkatkerat, elämäänsä jo 35 v kyllästyneet kotirouvat.
Haluaisiko kumppanisi elää kanssasi, jos näkisi kommenteistasi, miten katkeran ilkeä todellisuudessa olet. Tämä kysymys on jokaiselle. Sisäinen kauneus menee heittämällä pinnallisuuden ohi.
No mitä olen Tinderin yli 50v naisia katsellut, niin kyllä heistä osa on ulkonäöltään vielä sitä tasoa että varmasti kiinnostuneita miehiä löytyy.
Eli riippuu naisen ulkonäöstä, sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko kumppanisi elää kanssasi, jos näkisi kommenteistasi, miten katkeran ilkeä todellisuudessa olet. Tämä kysymys on jokaiselle. Sisäinen kauneus menee heittämällä pinnallisuuden ohi.
Sisäinen kauneus ei ole kovaa valuuttaa deittimarkkinoilla. Ulkoinen kauneus/komeus sen sijaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli viisikymppisen kudokset menettävät kimmoisuutensa, elähtävät. Iho on ryppyinen monesta paikasta, ulkoiset sukupuolielmiet muuttuvat ihon ohetessa jotenkin tyhjän näköiseksi, kuivuus aiheuttaa ongelmia, vaihdevuodet ärtyisyyttä. Ei se houkuta ketään.
Tiesitkö, että miehillekin tulee vaihdevuodet. Niitä sanotaan andropaussiksi. Sanat ongelmat on miehillä. Lisäksi hiukset harvenevat, tulee erektio- ongelmia, ja virtsausongelmia prostatan liikakasvun myötä.
Hiukset harvenevat monilla miehillä jo kauan ennen 50 ikävuotta. Hiukset ovat miehen tärkein ominaisuus, sen huomaa kyllä kaikkialla.
Näin on. Tukka on ihmisen kukka, sanoi aikoinaan Timo K Mukka.
Vierailija kirjoitti:
Entä miten mahtaa olla kuuskymppisen naisen parisuhdemahdollisuudet? Hoikka, hoidettu, elämänmyönteinen ja hyväkuntoinen, mutta ikä alkaa tosiaan jo kuutosella.
Tiedät vallan hyvin että saat vaikka minkän jantterin. Se että mikään ei loppupeleissä kuitenkaan kelpaa ei ole miesten vika, vaan nirsouden. Toivottavasti löydät elämäsi Mika Aaltolan jota kuitenkin etsit.
Vierailija kirjoitti:
Eronneena viiskymmpisenä halusin löytää tyylillä harmaantuvan, urheilullisen ja toimeentulevan 65+ miehen, jolla ei ole enää kädet kyynerpäitä myöten perhearjen uuskuvioissa. Halusin reissata ja harrastaa, tehdä etätöitä osan normiviikosta. Tähän kuvioon sopi hyvin juuri eläkkeelle jäänyt sveitsiläismies. Pesee mennen tullen suurimman osan oman ikäluokkani ehdokkaista. Toki heissäkin on hyväkuntoisia ja jaksavia, mutta harvalla vielä vapautta mennä ja matkustaa.
Haistoit hänessä rahaa, et muuta.
Niin moni tulee vastaan. Kuka on se oikea...
Olin 51, kun tapasin nykyisen puolisoni, joten en allekirjoita avauksen väitettä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on itsestä kiinni. Viisikymppisenä naisen toki kuvittelisi olevan viisaampi ja kerrankin nauttivan elämästään ja vapaudestaan ilman että riesana pyörii jokin ukonkäppänä.
Entäpä jos on tähän asti nauttinut jo tarpeeksi vapaudestaan?
Tiedoksi, ettei kaikki miehet ole riesoja. Eikä "passattavia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 5-kymppisenä miehenä ja Tinderin käyttäjänä
Ei helevetti! Alas olet vajonnut.
Tinderissä on paljonkin tuon ikäisiä naisia. Mikä tuossa nyt on niin noloa mielestäsi?
Noloa on se, että ei pysty ihmissuhteisiin ilman tinderiä. Siellä pyörii vain epätoivoiset ihmiset.
No missä niitä ihmisiä sitten pitäisi tavata, ettei ole epätoivoinen? Itse en käy baareissa vaan enimmäkseen ulkoilen vain metsälenkeillä.
Vaikeaa selittää sellaiselle, joka ei ole elänyt nuoruuttaan 70-luvulla.
Olen syntynyt 70-luvulla ja samaa ihmettelen, että missä muualla nykyään tapaa kuin netissä?
Minä tapasin puolisoni yhteisen ystävän kautta. En usko, että olisimme muuten koskaan kohdanneet, koska asuimme eri paikkakunnilla eikä kumpikaan käyttänyt mitään deittisovelluksia.
Miten sen nyt ottaa. Itse näin 47-vuotiaana miehenä olen deittipalvelussa ja naisten ikähaarukkana olen pitänyt 43-55 vuotta. Esim. tinderissä tulee vastaan säännöllisesti normaalin nättejä ja liikunnallisia +50v-naisia, mutta heidän kanssaan en juurikaan saa mätsejä, mutta itseni ikäisten ja vähän nuorempien kanssa kyllä. Joten olen tullut siihen lopputulokseen, että taidan olla heille sittenkin liian vanha. Sillä miksi tyytyä 47-vuotiaaseen, koska 37-vuotiaatkin ovat kiinnostuneita.. ;)
Käyppä puumailemassa lähimmän yliopiston kahvilassa, kyllä sieltä vetreä fuksipoika tarttuu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 44v. eikä vielä ainakaan näy mitään laantumista miesten kiinnostuksessa. Odotan aikaa, jolloin muutun heille näkymättömäksi. Tuleeko se koskaan?
Ei ja mikä oudointa olen tuollainen ryppykaulainen, roikkoperseinen,tissit navassa, tikkujalkainen ja hieman keskivartalotanakka ja en ole tullut vielä näkymättömäksi. Yhä otetaan katsekontaktia, hymyillään, flirttaillaan, miehet availee ovia ja tuntemattomatkin hymyilee ja tervehtii. Ehkä se on minun sisäinen kauneus kun tekee miehetkin niin mukaviksi?
Tottakai. Miehet ovat pääosin kohteliaita ja ystävällisiä. Kyllä me vilkutetaan silmää vanhemmillekin mummoille ihan ystävällisyyttämme, koska tiedämme että toiselle tulee siitä hyvä mieli. Se ei tarkoita, että haluaisimme lähteä intiimiin kanssakäymiseen.
Jännä, on niitä sänkyynkin pyrkijöitä kun ihan rehellisesti sinne pääsyä kysyvät. Minäkin hymyilen ja flirttailen mielelläni koska siitä tulee kummallekin hyvä mieli. Sellaisille en flirttaile kun käy iholle kiinni vaikka koitan vältellä. Enkä myöskään tykkää siitä kun miehet vaatii hymyilemään. Se on ällöttävää, ei tässä iässä jos missäänkään iässä pitäisi sitä joutua kuulemaan, että käsketään hymyilemään vaikka mitään syytä ei ole.
Olen syntynyt 70-luvulla ja samaa ihmettelen, että missä muualla nykyään tapaa kuin netissä?