Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan teillä kestää talouspaperirulla?

Vierailija
22.10.2022 |

Mietin vain, kun olen nähnyt sitä ostettavan tosi usein. Minulla riittää rulla pitkään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä käyttää talouspaperia isosta rullasta kun vessapaperirullan pala riittää ihan hyvin? Miksi ette osaa säästää rahaa ja luontoa?

No ei vessapaperia voi käyttää samalla tavalla kuin talouspaperia. Vessapaperi hajoaa heti kastuttuaan. 

Vierailija
22/24 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan puoliarkki talouspaperia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä käyttää talouspaperia isosta rullasta kun vessapaperirullan pala riittää ihan hyvin? Miksi ette osaa säästää rahaa ja luontoa?

Ei vessapaperi kuulu keittiöön, yöks. Itse olen siirtynyt vuosia sitten näihin ns automaattipapereihin. Neliskanttinen pino pysyy säilössä hyvin keittiön kaapissa, ei vie pöytätilaa. Liuskapaperina mainostetut eivät ole hyviä, niitä tulee yleensä liikaa jokaisella ottokerralla. Kun muistaa laittaa automaattipaperipaketin hyllylle saumapuoli ylös, saa napattua nätisti yhden palan kerrallaan. Tuo paperi on myös paljon riittoisampaa ja märkälujempaa kuin mikään tavallinen talouspaperi.

Vierailija
24/24 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän säästeliäästi talouspaperia ja rulla kestää arviolta kaksi kuukautta. Tiskirättini on kestänyt kohta kaksi vuotta ja nyt vasta siihen on ilmestynyt reikiä, rätti on tietenkin vielä siisti eikä haise millekkään ja käytössä ollut lähes joka päivä :).

-Äm 190/85

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän