On toi Yona vaan ihana nainen.
Jäin katselemaan Vain elämää -ohjelmaa. Siellä on tämän Yonan päivä. Ihana nainen. Hymyilee koko ajan aidosti ja elää koko ajan aidost tunnelmassa. Sitten siellä samassa huoneessa on toinen nuori nainen, joka on hapannaama Erika Vikman. Iso ero!
Kommentit (16)
Jep ja itselläni meni täysin ohin korvan minkä kappaleen se Pete esitti. Kappale olis siis hieno, mutta en kuullut nimeä.
Minä en tunne aikaisemmin koko Yonaa enkä tunne yhtään kappaletta. Mutta on jotenkin aito, miellyttävä ja auki. Nimi muistiin. Ap. Niin, ja Erikasta, joka on kai kymmenen vuotta nuorempi, tulee isona KaijaKoo.
Yona on todella kaunis ja tuntuu olevan järki päässä.
Siinäpä näette ettei epävakaa näy eikä vaikuta yleisesti millään tavalla.
Näillä palstoilla on morkattu epävakaita ja laitettu genreen, että ovat ilkeitä ja pahoja ihmisiä.
Itse tunnen muutaman joille tuo dg on annettu, enkä ole havainnut mitään kummempaa. En mitään pahaa ja negatiivista.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen laulutunti ottamatta.
Siellä oppisi hengittämään niin että voisi laulaakin. ÄÄÄHHH, PUUUHHH
Läähätys on niiin seksy ;-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen laulutunti ottamatta.
Siellä oppisi hengittämään niin että voisi laulaakin. ÄÄÄHHH, PUUUHHH
Läähätys on niiin seksy ;-(
No Jenni Vartiainen ja henkäily. Kyllä se läähätys suomalaisille kelpaa, mutta vain yleisemmän laulutyylin eli honotuksen vastapainoksi.
Niin ihana, että Edelmann myös suutelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yona on todella kaunis ja tuntuu olevan järki päässä.
Kaunis? Nuori nainen ja noin elähtäneen näköinen.
Häh? Yona on 38v ja hyvältä näyttää.
Kyllä, Yona on hyvin kaunis. Eikä ole pilannut kasvojaan millään Botoxeilla, ovat järkyttävän rumia.
On, todella kaunis ja hyvä musiikintekijä.
Vierailija kirjoitti:
Heti häipyi taas mun kriittinen viesti Yonasta. Aistin hänessä epäaitoutta ja kateutta mutta sitä ei ilmeisestikään saa sanoa.
Kritiikkiä ei saa esittää. Pitää vain hokea kuinka kaunis, lahjakas ja aito hän on. Hyvä mode.
Yona kohtelee toisia ihmisiä tosi hienosti ja kunnioittavasti. Erikallekin on ollut superystävällinen. Tommosia ihmisiä pitäs olla enemmän!