"Sokerideittailu on nykyaikaa"
https://yle.fi/uutiset/74-20001608
Kajaanilainen Aurora Jutila on kuullut kokemuksia sokerisuhteessa olevalta ystävältään. Yle on vahvistanut tiedot, mutta Jutilan ystävä ei halunnut itse antaa asiasta haastattelua. Ystävä on antanut luvan tarinansa käyttämiseen. Jutilan mielestä järjestely voi toimia hyvinkin, kunhan mukana ei ole mitään laitonta tai hämärää.
Se on nykyaikaa, toteaa Jutila.
Hänen mielestään on hyvä, että sokerideittailulle on omat sovelluksensa
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli sellainen nuorille suunnattu kampanja "ajattele ala päällä, älä alapäällä". Voisi ottaa taas käyttöön?
Yläpää on so last season. Ei kukaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuntuu kun kommentteja lukee, että ainoat jotka tätä kritisoi ovat niitä 40v+ ylipainoisia mammoja joiden ajasta kukaan ei maksaisi euroakaan? Kaikille muille tämä sugar baby järjestely on aivan ok.
Koska yleistys "ainoat", oletuksesi on väärä. Dislike.
Vai on sokerideittilu nykyaikaa ja normaalia. Miksi sitten ei voi puhua asiasta omalla nimellään ja naamallaan ja kertoa perheelleen harrastavan tällaista "aktiviteettia"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsenäinen ja voimaantunut ja yrittäjähenkinen nainen myy itseään. Se on vahvan naisen merkki se.
Eiköhän tähän seksityöläisen tilalle vielä jokin kimaltavampi uudiskielisana saada kehitettyä. Kunhan homma saadaan potkaistua kunnolla vauhtiin.
Eikös pääasia ole, että tytöt elättävät itsensä eivätkä elele sosiaalitukien varassa? Seksin myyminen on yksityisyrittäjyyttä sanan varsinaisessa eli kokoomuslaisessa merkityksessä. Eikun housut kinttuun vaan ja taalaa pöytään. Kauppa se on mikä kannattaa!
Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuntuu kun kommentteja lukee, että ainoat jotka tätä kritisoi ovat niitä 40v+ ylipainoisia mammoja joiden ajasta kukaan ei maksaisi euroakaan? Kaikille muille tämä sugar baby järjestely on aivan ok.
Huomaa ettei sinulla ole rahaa kuin kaljaan ja röökiin, hyvä niin
Esineellistävät naista, että saavat jonkun merkkilaukun tai tissit.
Psykoterapia jonot täyttyy näistä sokeritautista.
Miehet tietysti puolustelee omia sikailujaan hamaan asti. Naisten asemaa saatiin parannettua 1800-luvun tautisten h..ratalojen jälkeen.
Naiset olivat raskaanakin miesten orjina, kuolivat nuorina sukupuolitauteihin, osalla naisista oli vakavia mt- ongelmia, miehet veivät taudit kotiinsa ja heidän raskaana olevien vaimojen sikiöt kuolivat, sokeutuvat tms näihin sukupuolitauteihin.
Naisille hommattiin oikeus äänestää, käydä oikeissa töissä mutta kaikki tuntui olevan turhaa.
En tunnustaisi tytärtä omakseni jos tuollaista tekisi.
Saatte kihistä kiukusta.
Naiset: "Älkää objektifioiko meitä! Naisetkin ovat ihmisiä eikä pelkkiä seksi-objekteja!"
Naiset: "Kyllä, myyn itseäni rahasta miehille, kuinka niin?"
Eli sokerideittailu on nykyaikaa, mutta maksullisissa naisissa käynti on kauhean väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo "sokerideittailu" eroaa h**raamisesta?
Kiva kun kysyit. Mä en esimerkiksi harrasta mitään seksuaalista mun sokeri-isukin kanssa, en edes suutele. Halata voin ja meistä onkin tullut hyviä ystäviä, jotka matkaa maailmalla yhdessä, saan kauniita lahjoja ja hän vastapainoksi aina edustavaa seuraa, sosiaalisen seurapiirikaunottaren mihin vaan juhlatilaisuuteen, ja ihan vaan ystävän jakamaan surut ja ilot.
Prostituoitu sitten tarjoaa ajan x jossa voi harrastaa seksiä, tai olla harrastamatta, muuten ei pidetä yhteyttä ja tunnesidettä ei ole.
Kuulostaa kivalta.
Paitsi ettei tuo ole yhtään sen aidompaa, yhteydenpito ja tunneside loppuvat kun maksaminen loppuu.
Tästä on naisten vastustuksessakin kyse. Ei naisilla ole mitään moraalista ongelmaa prostituution kanssa. Kyse on vain siitä että naisten mielestä hinnan pitäisi olla korkeampi. Jos upporikas mies maksaisi 10 miljoonaa euroa yhdestä yöstä 18-vuotiaan kanssa, ei kukaan valittaisi.
Moraalisesti kaikki naiset ovat prostituoituja. Naisia vain häiritsee se jos joku siskoista on - heidän mielestään - liian halpa.
Minä nainen täällä hei. Olen se opusten lukija. Myönnetäköön etten omaa samaa moraalia kuten monilla alalla olevilla tuntuu olevan. Koen täytenä ajanhaaskuuna puijata toista istumaan iltaa rahasta. Treffeille lähdetään yhteisestä päätöksestä eikä väkinäisesti irvistelemään eurojen toivossa. Olen kai kalkkis
Yhtäällä uhriudutaan naisten esineellistämisestä, toisaalla sokerideittalevat naiset esineellistävät itse itsensä...
Tuossa historiaa lukiessani olen pannut merkille, että prostituutio oli täysin normaali tapa naisille ansaita elantonsa aikana, kun naisilla ei ollut vaiihtoehtoja. Jostain 1500-luvun Genovan ja Venetsian verokirjoista esimerkiksi näkee, että yli 30% naisasukkaista on olleet prostituotuja. Tähänkö ollaan palaamassa?
Saiskohan itsekin sugardaddyn tälläsenä 30-vuotiaana perheenäitinä?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa historiaa lukiessani olen pannut merkille, että prostituutio oli täysin normaali tapa naisille ansaita elantonsa aikana, kun naisilla ei ollut vaiihtoehtoja. Jostain 1500-luvun Genovan ja Venetsian verokirjoista esimerkiksi näkee, että yli 30% naisasukkaista on olleet prostituotuja. Tähänkö ollaan palaamassa?
Mikäli jengiä kiinnostaa pystyy Amazonin audible trialilla kuuntelemaan ilmaiseksi k-18 alan todellisuudesta. Sugarbaby, onlyfans,stripper, ho tactics, phonesex, cam model. Alhaalla näkyy yleisemmin ostettuja kirjoja. Niitä kautta pääsee sukeltamaan syvemmälle. Somessa näkyy lähinnä h-hetket.
Onneksi on varaa ostaa omat sokerit kaupasta, niin ei tarvitse mielistellä ketää keski-ikäistä kaljamahaa.
Eiköhän tähän seksityöläisen tilalle vielä jokin kimaltavampi uudiskielisana saada kehitettyä. Kunhan homma saadaan potkaistua kunnolla vauhtiin.