"Sokerideittailu on nykyaikaa"
https://yle.fi/uutiset/74-20001608
Kajaanilainen Aurora Jutila on kuullut kokemuksia sokerisuhteessa olevalta ystävältään. Yle on vahvistanut tiedot, mutta Jutilan ystävä ei halunnut itse antaa asiasta haastattelua. Ystävä on antanut luvan tarinansa käyttämiseen. Jutilan mielestä järjestely voi toimia hyvinkin, kunhan mukana ei ole mitään laitonta tai hämärää.
Se on nykyaikaa, toteaa Jutila.
Hänen mielestään on hyvä, että sokerideittailulle on omat sovelluksensa
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä sovellu minulle, on 2-tyypin diabetes.
Voi olla, ettei sovellu minullekaan, sillä isäni kaikilla tädeillä ja isän äidillä oli kaikilla 2-tyypin diabetes
Kysyntä ja tarjonta, tytti on business-ihmisiä.
Ensin tehdään miehistä seksinhimoisia sikoja, jotta voidaan hyvällä omallatunnolla myydä heille seksiä, jota he kuitenkin haluavat ostaa tavalla tai toisella.
Nuorna se on vitsa väännettävä! Kiitos Yle. Missä olisimmekaan kansana ilman koulutustanne.
Maailman vanhimmalle ammatilleen on täytynyt antaa uusi, Amerikasta tuotu termi..🤣
Nuoret on kyllä nykypäivänä niin hukassa itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa jos sokerideittailua, OnlyFansia jne. pidetään normaalina.
Maailma on kyllä mennyt niin sairaaksi paikaksi ettei mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret on kyllä nykypäivänä niin hukassa itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa jos sokerideittailua, OnlyFansia jne. pidetään normaalina.
Miten nin?
Päin vastoin.
Nuoret tekevät suoraan ja rehellisesti sen mikä on ennen naamioitu sattumaksi, "kemiaksi", tms.
Jos katson vanhoja luokkakavereitani, kappas vain kaunottarilla on hyvätuloiset miehet. Poikkeuksetta. Riippumatta siitä ovatko hyvätuloisia itse. Moni on nuorena nauttinut miesten kestitsemisestä.
Ennen piti uskoa että kaikki on sattumaa, miehet vain sattuivat menestymään ja joku nyt vain sattui tarjoamaan kalliin illallisen tai lomamatkan. Ei enää.
Orja ja omistaja on näiden oikeat termit. Sitä on sokerideittailu, mutta sugar baby yleensä ymmärtää sen vasta joskus myöhemmin psykologin vastaanotolla.
Vierailija kirjoitti:
Aurora jutila, 16v.
Nykynuoret ovat rehellisiä. Seksuaalisuus vaihtuu miehen rahoihin.
Nojoo, mutta alaikäiseltä seksin ostaminen on rikos. Kannattaisi Aurorankin pitää turpansa kiinni, kunnes täytttää 18.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nin?
Päin vastoin.
Nuoret tekevät suoraan ja rehellisesti sen mikä on ennen naamioitu sattumaksi, "kemiaksi", tms.
Jos katson vanhoja luokkakavereitani, kappas vain kaunottarilla on hyvätuloiset miehet. Poikkeuksetta. Riippumatta siitä ovatko hyvätuloisia itse. Moni on nuorena nauttinut miesten kestitsemisestä.
Ennen piti uskoa että kaikki on sattumaa, miehet vain sattuivat menestymään ja joku nyt vain sattui tarjoamaan kalliin illallisen tai lomamatkan. Ei enää.
Näkihän tuon jo yläasteella: ne menevimmät tytöt istuivat "poikaystävien" autoissa katto alhaalla ja dissasivat muita 14-kesäisiä.
Surullista että ihminen on niin rahan ja materian perään että alkaa myymään itseään.
Kovat ajat näillä nuorilla edessä kun tuota hommaa ei halua enää tehdäkään tai ei ole enää kysyntää. Totuttu rahaan ja pitäisi mennä normitöihin normaalilla palkalla ja itse maksaa eläminen. Ja mitä tuollainen tekee aikuisen saati keskenkasvuisen psyykkeelle.
Onko sokerivauvailu niinku OnlyFansin esikoulu? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo näin keski-ikäisenä miehenä minustakin on nykyaikaa. Nuoret naiset saavat ansaitsemaansa huomiota, kunnioitusta sekä rahallisen palkkion ajastaan. Tämä taas mahdollistaa nuorelle itsenäisen elämän joka on turvattu pitkälle tulevaisuuteen ilman mitään vakavampaa suhdetta. Mahdollistaa myös useat ulkomaanmatkat ja leveähkön elämäntyylin verrattuna ikätovereihinsa, jotka käyvät pelkästään tavallisissa palkkatöissä.
Itselläni on muutama sugar baby, joille maksan yhteensä n. 4500e/kk. Olen hyvätuloinen, eronnut sinkkumies ja koen saavani rahalleni merkittävää vastinetta nuorista, energisistä naisista.
Höpönlöpö.
Jostain syystä tyttölapsille suorastaan tyrkytetään iltalehdistössä kaikenlaisia esimerkkejä muka helposta ja mukavasta elämästä seksityöläisenä. Tästä "sokerideittailustakin " pitäisi puhua oikealla nimellä. Siinä on kyse seksin myymisestä, eikä asia muuksi muutu, vaikka nimeä vaihdetaan miten monta kertaa.
Miten tuo "sokerideittailu" eroaa h**raamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Surullista että ihminen on niin rahan ja materian perään että alkaa myymään itseään.
Kovat ajat näillä nuorilla edessä kun tuota hommaa ei halua enää tehdäkään tai ei ole enää kysyntää. Totuttu rahaan ja pitäisi mennä normitöihin normaalilla palkalla ja itse maksaa eläminen. Ja mitä tuollainen tekee aikuisen saati keskenkasvuisen psyykkeelle.
Kyllä, myymään itseään pennosista. Mutta ymmärtää sen joskus myöhemmin..
Vierailija kirjoitti:
Aspartaami- ja steviadeittailijoille on omat sovelluksensa.
Nämä itseään myyvät tytöt eivät sitten voi johdonmukaisuuden nimissä toivoa, että miehet lakkaisivat pitämästä naisia seksiobjekteina eivätkä juuri muuna.
Maailman vanhin ammatti saanut nyt sokerikuorrutuksen.
Ei mitään uutta auringon alla siis...