Lasten teosta: olenko ihan tynnyrissä elänyt?
Kauanko te yli tai lähellä 30v sinkkuuntuneet seurustelitte uuden kumppanin kanssa ennen yhteen muuttoa ja lasten hankkimista? Oliko ennestään lapsia? En tiedä olenko vähän nunna mutta toisella keskustelupalstalla todettiin ettei yli 30v odota kahtakaan vuotta lasten tekoa, mikä oli minulle yllätys.
Olen itse nyt 31v, eronnut suht pitkästä suhteesta. En osaa edes kuvitella että puoleen vuoteen ainakaan deittailin ketään ja kun sen teen, haluan suunnilleen vuoden katsella miten homma lähtee rullaamaan ja toisen vuoden yhdessä asumistakin ennen lapsia, ottaen huomioon myös sen etten halua muuttaa mihin tahansa asuntoon.
Oikeastiko +30v:lla lapset ja yhteen muutto tehdään 1-2 vuodessa? En pidä myöskään sopivan ihmisen löytymistä itsestään selvyytenä, joten uskoisin muutamia sammakoita tapaavani, jolloin tuo 1-2v on melko nopea tahti, ottaen huomioon sen että tapailu ei tuo esiin vielä kaikkia piirteitä, jolloin 1-2v eteneminen vaatii tarkkaa tutkaa.
Enkä koe että ensimmäisen ongelman edessä kannattaa siirtyä heti seuraavaan deitteilussa, mutta ilmeisesti heti pitäisi tai vaihtoehtoisesti lyödä heti hynttyyt yhteen?
Lapsia ei tietenkään myöskään noin vaan tehdä. Itse ainakin koen että pitää ottaa vastaan myös se, että saattaa ko hlön kanssa jäädä myös lapsettomaksi ja haluta silti olla hänen kanssaan. Eli ei voi vain biologisen kello vuoksi sitoutua kehen tahansa.
Ajatuksia?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla lapset oli tehty jo 30v mennessä. Onneksi oli. Sen jälkeen oli vielä yritystä, muttei tulosta. Harvinaista toki, kun nykyään on niin yleistä hankkia lapset myöhemmällä iällä. Kuitenkin se 10 vuotta, joka sulla on maksimissaan aikaa, menee hyvin äkkiä, jos jää tarkoituksella odottelemaan.
Anteeksi, että kysyn, mutta miksi ette juuri päättyneessä pitkässä suhteessa hankkineet lapsia? Oliko se ehkä syy erolle?
Lapset eivät ole suhteen laastari vaikka suhde olisi kuinka pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Siksi yleensä tänä aikana naaraalle syntyvät halu naimisiinmenosta ja lisääntymisestä.
Hienosti vertasit naista lehmään :D. Lehmiä astutetaan, ei ihmisiä.
Tämä. Niille on kehitetty oma sana ihan siksi että pidetään itseä ylempiarvoisena ja erityisenä, ettei tulisi tuskia toisen vastasyntyneen vauvan riistosta hätääntyneeltä emältään ja teuraaksi heittämisestä, jotta oman lajin jälkeläiset joita ei ole liikaa voivat lutkuttaa sille tarkoitetun maidon.
Omalla kohdalla lapset oli tehty jo 30v mennessä. Onneksi oli. Sen jälkeen oli vielä yritystä, muttei tulosta. Harvinaista toki, kun nykyään on niin yleistä hankkia lapset myöhemmällä iällä. Kuitenkin se 10 vuotta, joka sulla on maksimissaan aikaa, menee hyvin äkkiä, jos jää tarkoituksella odottelemaan.
Anteeksi, että kysyn, mutta miksi ette juuri päättyneessä pitkässä suhteessa hankkineet lapsia? Oliko se ehkä syy erolle?