Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset joilla pakko tehdä koko ajan jotain

Vierailija
02.07.2024 |

Ei osaa istua hiljaa paikallaan ilman puhelinta tai telkkaria tai lehteä. Paheksuvat muita, jotka osaavat ottaa rennosti ja makoilla ja istua ilman virikkeitä. Mp??

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joiden... ei joilla.

Vierailija
2/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ukko oli tällainen. Mitään "lomailua" ei halunnut. Kokoajan teki mielestäni kaikkea turhaa ja hermoili kuinka paljon on tekemistä. Käskytti minua kuin koiraa. Todella rasittava ja kuormittava tapaus. Lopulta tajusin, että eihä tuota tarvitse kestää ja ukko sai mennä.

Vierailija
4/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen "sellaisia". Ei yhtään paikoillaan vaan kokoajan pitää häärätä jotakin tai johonkin ja välillä koittavat vetää minutkin mukaan ja siitähän tällainen passiivinen vetelys kuin minä ei pidä. Tunnustan. Vuosia sitten oli vähän samaa vikaa mutta sitten taisin tympääntyä ja sen myötä veltostua. Nykyään tykkään nojatuolista ja syömisestä ja nukkumisesta ynnä tuubiin työnnetyistä videoista. 

Vierailija
5/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa järkyttävältä. Ja vielä toi ettö paheksuu jos toinen ottaa rennosti

Vierailija
6/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse katsokaas koskaan pysähtyä miettimään mitään, kun koko ajan keksii itselleen puuhaa. Ja jos puuha loppuu niin sitä sitten keksitään lisää vaikka hiomalla ja maalaamalla keittiön tuoleja asunnon sisällä niin että muut asukkaat meinaa tukehtua. Jos pysähtyisi niin ahdistus voisi nousta pintaan. 

Vierailija
7/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex ukko oli tällainen. Mitään "lomailua" ei halunnut. Kokoajan teki mielestäni kaikkea turhaa ja hermoili kuinka paljon on tekemistä. Käskytti minua kuin koiraa. Todella rasittava ja kuormittava tapaus. Lopulta tajusin, että eihä tuota tarvitse kestää ja ukko sai mennä.

Olen kuvailemasi kaltainen mies.

Tänään olen rakentanut mökille uutta saunaa ja hakannut polttopuita.

Sieltä kotiin tultua opetellut kitaralla uusia sointuja ja ajellut nurmikot, omat ja naapurin. Olen maisteriksi valmistumisen jälkeen väitellyt ja työelämässä vaativissa asiantuntijatehtäviaaä.

Nyt kun olen syönyt välipalaa. pidin pienen tauon ja kohta takaisin puuhapeteilemään. Illalla teen perheelle ruoaksi kanapastaa ja leipäjuustosalaattia, mutta se on vasta klo 20 kieppeillä se.

Asumme maalla. Iso tontit. Tilaa ja puuhaa on. Ja pakko olla, sillä oma moottorini käy about 18h vuorokaudessa, eli sen 6h tarvitsen unta, muuten mennään sata lasissa. Vaimoni antaa minun olla mitä olen. 

Vierailija
8/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ilman puhelinta ei näköjään osaa enää kukaan istua. Sen huomaa, kun odottaa lääkärin odotushuoneessa tms. Se ei kuitenkaan ole merkki tekevästä ihmisestä vaan jonninjoutavasta kännykän räplääjästä. Itselläni ei ole tarvetta räplätä puhelinta jatkuvasti, ainoastaan viestittelen ja soitan sillä.

Vierailija
9/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla oli kiltti ja tekevä mies. Paljon hävisit jos hänet jätit.

Vierailija
10/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä kotiin tultua opetellut kitaralla uusia sointuja ja ajellut nurmikot, omat ja naapurin. Olen maisteriksi valmistumisen jälkeen väitellyt ja työelämässä vaativissa asiantuntijatehtäviaaä.

Nyt kun olen syönyt välipalaa. pidin pienen tauon ja kohta takaisin puuhapeteilemään. Illalla teen perheelle ruoaksi kanapastaa ja leipäjuustosalaattia, mutta se on vasta klo 20 kieppeillä se.

Asumme maalla. Iso tontit. Tilaa ja puuhaa on. Ja pakko olla, sillä oma moottorini käy

Kuulostat aivan minun mieheltäni eli ihanalta.

Vierailija
11/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle puhelimen/telkkarin/kirjan katsominen/lukeminen on nimenomaan sitä mitään-tekemättömyyttä ja rentoutumista. En todellakaan osaa istua/maata paikallani ilman mitään virikkeitä, enkä saa sellaisesta mitään. Pohdiskelen asioita kotitöitä tehdessäni ja lenkillä, ei tarvitse istua paikallaan, että pystyy ajattelemaan.

Vierailija
12/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumme maalla. Iso tontit. Tilaa ja puuhaa on. Ja pakko olla, sillä oma moottorini käy

Hyvä että teillä toimii. Meillä vastaava tilanne, mutta aktiivista osapuolta (minä) on alkanut risoa kun toinen ei tee mitään - ruokaa, huoltotöitä, asioilla käyntiä, siivousta, mitään.

Vierailija
13/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse katsokaas koskaan pysähtyä miettimään mitään, kun koko ajan keksii itselleen puuhaa. Ja jos puuha loppuu niin sitä sitten keksitään lisää vaikka hiomalla ja maalaamalla keittiön tuoleja asunnon sisällä niin että muut asukkaat meinaa tukehtua. Jos pysähtyisi niin ahdistus voisi nousta pintaan. 

Jollei ole putkiaivot, pystyy oikein hyvin hiomaan tuolia ja ajattelemaan samaan aikaan.

Vierailija
14/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä silloin mitään kun antaa kumppanin ole myös sellainen kuin on. Usein ovat juuri näitä, kuten edellisessä viestissä sanottiinkin, että käskyttävät kumppaniakin tai syyllistävät. Kun itse tekee koko ajan pitäisi toisenkin tehdä. 

Vierailija
15/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorittamisen pakkoa ja välttelykäyttäytymistä tuo on loppujen lopuksi. 

Vierailija
16/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan sarjaan taitaa mennä myös työkaverit jotka käyvät hyvinkin kymmenen kertaa tai enemmän toisessa työpisteessä hölisemässä työpäivän aikana. Tekisi mieli sanoa, että pysy omalla työpisteelläsi. En jaksa tälläistä käytöstä. 

Vierailija
17/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkorannalla makaaminen on itselle yksi vastenmielisimmistä asioista, mitä voisin kuvitella. Yksi päivä ehkä vielä menisi.

Mieluummin kaupunkilomalle, niin on museoita, taidenäyttelyjä, konsertteja, pubiruokaa jne. Eli kai sekin on jotain suorittamista se.

Vierailija
18/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaus: teillä ei listat ole kiinnittämättä tai tapetit irvistä.

Vierailija
19/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vielä. Inhoan sitä puun hiomisesta syntyvää terävän hinkkaavaa ääntä. Kylmät väreet. Ja eikö kesällä muuta voi tehdä kuin paasata halkoja. Luulisi, että joka kesän jäljiltä myytäisiin vinopino golf-osakkeita. Biltemat ja pykmaksit ja juulat ja mitä niitä nyt on, joutaisi lopettaa. 

Vierailija
20/59 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ad hd ei pysty käytännössä olemaan paikallaan ollenkaan. Aina jokin heiluu jos pitää olla hiljaa. Sorit siitä. Se on rasittavaa ja stressaa joitain ihmisiä. Itse sitä ei huomaa, mutta voit uskoa että siitä on saanut kuulla. Se ei ole tahallista ja yritän pysyä poissa häiritsemästä vääriä ihmisiä. Älkää vaan ottako sitä henkilökohtaisesti. Ad hd ei ole sama kun ahdistus eikä heiluminen ole hermostuneisuutta. Seura ei vaikuta siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi