Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tekin joskus ihan vain pahalla tuulella? Mies ei ymmärrä, että joskus vain ottaa päähän

Vierailija
22.10.2022 |

Jatkuvasti tulee riitaa siitä kuinka minä muka varvon liikaa asioita ja miehen mielestä suutun pikkuasioista kuten tänään lehdistä terassilla. Sitten kun yksi asia harmittaa niin sitä huomaa muitakin epäsiisteyksiä kuten koiran oksennuksesta jäänyt läikkä makuuhuoneen lattialla tai lapsen piirtämä viiva seinässä. Mies vain kävelee takana ja selittää, että ei ole niin vakavaa ja se saa mut hulluksi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä silloin kun olen pahalla tuulella, niin se johtuu siitä, että olen joko nukkunut liian vähän tai juonut liian vähän. Vettä siis.

Vierailija
2/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aktuaalista hittoa nyt taas? Suutut siitä kuinka SYKSYLLÄ on lehtiä maassa ts. terassilla? Asutko kenties Buckinghamin palatsissa ja arvonimesi on kuningatar?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko sanonut, että välillä vaan ottaa päähän eikä hänen tarvitse olla tuollainen?

Vierailija
4/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas yksi esimerkki nuorille miehille siitä kuinka naisten kanssa ei mennä parisuhteeseen ennenkuin olette saaneet selville, että onko nainen ihan ns. normaali vai siivoushullu raivo-Ritva.

Vierailija
5/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin enkä näytä sitä enkä varsinkaan nalkuta. Samalla vaivalla korjaa itse asiat kuin lässyttää samaa vuodesta toiseen. Mies lähtis lätkiin jos täällä niskojaan nakkelis mut hän ei olekaan mikään tossukka mies.

Vierailija
6/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pura omaa kiukkuani muihin.

Vierailija
7/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitäisi kyetä sanomaan, että tänään on menkkaraivarit tai joku naistenvaivaraivarit niin mies osaisi huomioida paremmin? Vaikka olemme erittäin loogisia, emme sentään kykene lukemaan naisten ajatuksia, vaikka nainen sellaista odottaakin.

Vierailija
8/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin enkä näytä sitä enkä varsinkaan nalkuta. Samalla vaivalla korjaa itse asiat kuin lässyttää samaa vuodesta toiseen. Mies lähtis lätkiin jos täällä niskojaan nakkelis mut hän ei olekaan mikään tossukka mies.

Suhde terveellä pohjalla, jos ei voi näyttää todellisia tunteitaan.

Vierailija
9/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meillä ensin huomasi, että noi on pms-oireita! 😆

Vierailija
10/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ottaisi päähän kaltaisesi valittaja, sori vaan. Mitenhän se miehesi jaksaa edes yrittää puhua sinulle järkeä.

Jos itseä ottaakin joskus päähän, on kyllä ikävää jos sen kostaa läheisille. Paraneeko se oma olo sillä että saa muidenkin olon ikäväksi?

Vierailija
11/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE AMMATTIAUTTAJALLE äläkä mesoa jostain rauhassa asuvasta mieshenkilöstä. teille tulee mustasukkaisuusriita asiasta. ja kuuluuhan se.

Vierailija
12/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mun ongelma on se, että mies ei huomaa noita epäsiisteyksiä ja kun niistä huomautan niin hän ei tee elettäkään siivotakseen niitä. Hän vain sanoo, että jos se minua häiritsee niin saan siivota itse. Hänelle on siis ihan sama, että onko koiran oksennuksesta jäänyt läikkä lattialle vai ei! Hän sanoo, että on sitä yritetty pyyhkiä, mutta ei lähde.

13/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus. Mm. väsymys (varsinkin se jos ei ole nukkunut kunnolla), melu ja stressi altistavat. Jos olen pahalla tuulella toisen ihmisen seurassa, yleensä sanon "olen huonolla tuulella", ettei se toinen ihmettele.

Vierailija
14/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pms-oireet tuollaisia. Mies aina vitsailikin niistä, niin ne oli helpompi itsekin kestää. 

Vierailija
15/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pura omaa kiukkuani muihin.

Voi miten jaloa! Kuulostat harvinaiselta tapaukselta.

Totuus on se, että me kaikki suututaan joskus ja ollaan ärsyttäviä, mutta osa näkee sen itsessään ja osa taas ei.

Osa purkaa kiukkunsa suoraan ja osa passiivisagressiivisesti. Esim. toinen huutaa läheiselleen ja katuu jälkeenpäin, toinen taas käyttäytyy passiivisagressiivisesti työpaikalla muita kohtaan.

Vierailija
16/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan voi sietää tuollaisia kiukuttelijoita. Miehenäsi olisin potkinut sinut jo aikapäiviä sitten ankeuttamasta elämääni.

Vierailija
17/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole ikinä ilman syytä huonolla tuulella. Väsynyt tai vaisu saatan olla, mutta en silloin ole normaalia kiukkuisempi tai ärhentele muille, hiljaisempi vaan ja vetäydyn enemmän omaan rauhaan. Osaan kyllä hillitä itseni muiden seurassa ja puhua peruskohteliaasti, vaikka itsellä ei niin hyvä mieli olisikaan.

18/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis mun ongelma on se, että mies ei huomaa noita epäsiisteyksiä ja kun niistä huomautan niin hän ei tee elettäkään siivotakseen niitä. Hän vain sanoo, että jos se minua häiritsee niin saan siivota itse. Hänelle on siis ihan sama, että onko koiran oksennuksesta jäänyt läikkä lattialle vai ei! Hän sanoo, että on sitä yritetty pyyhkiä, mutta ei lähde.

Mikset itse siivoa? En jaksaisi katsella sotkuista kotia. Ilmeisesti sinä jaksat, kun et tee asialle mitään. Ei ne tahrat lähde kiukuttelemalla.

Oletko oppinut lapsena kotoota sellaisen mallin, että kun kiukuttelee, niin ei tarvitse tehdä mitään ikävää?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
19/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole oikeutta purkaa pahaa tuultaan toisiin ihmisiin. Muut ihmiset eivät ole sinun jäteastioitasi.

Vierailija
20/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat melko rasittavalta tyypiltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi