Oletteko tekin joskus ihan vain pahalla tuulella? Mies ei ymmärrä, että joskus vain ottaa päähän
Jatkuvasti tulee riitaa siitä kuinka minä muka varvon liikaa asioita ja miehen mielestä suutun pikkuasioista kuten tänään lehdistä terassilla. Sitten kun yksi asia harmittaa niin sitä huomaa muitakin epäsiisteyksiä kuten koiran oksennuksesta jäänyt läikkä makuuhuoneen lattialla tai lapsen piirtämä viiva seinässä. Mies vain kävelee takana ja selittää, että ei ole niin vakavaa ja se saa mut hulluksi.
Kommentit (23)
Enpä kyllä edes muista, koska olisin viimeksi ollut pahalla tuulella.
Vierailija kirjoitti:
No siis mun ongelma on se, että mies ei huomaa noita epäsiisteyksiä ja kun niistä huomautan niin hän ei tee elettäkään siivotakseen niitä. Hän vain sanoo, että jos se minua häiritsee niin saan siivota itse. Hänelle on siis ihan sama, että onko koiran oksennuksesta jäänyt läikkä lattialle vai ei! Hän sanoo, että on sitä yritetty pyyhkiä, mutta ei lähde.
Sinä huomautat ja miehen pitäisi toimia/korjata?
Oletko itse ylentänyt itsesi perheessänne henkilöksi jolla on valta käskyttää muita, vai onko tämä joku yhdessä sovittu alistamisleikki?
Jos nyt jostain fyysisestä vammasta johtuen et pysty itse tekemään asioita, niin lienee korrektimpaa PYYTÄÄ apua, kuin tiuskia/huomautella/hyppyyttää muita.
En ole juuri koskaan pahalla tuulella. Enkä ymmärrä näitä sitruunanaamoja. Enkä jaksaisi sellaisen kanssa olla. Joskus yritin ja oli tuskaa.
Tuntui, että itse omalla asenteellaan tekee oman elämänsä vaikeaksi ja samalla haluaa vetää muutkin siihen negatiiviseen mukaan. Hyi.
N43