Seurakunta järjesti nuorille yötapahtuman, jossa ei nukuttu silmäystäkään. Kivasti rytmi sekaisin nyt sitten!
Muuten juu ihan kiva varmaan, mutta nyt sitten nuoriso ihan tööt valvomisesta.
Kommentit (29)
Minä valvoin nuorena melkein kaikki viikonloput, eihän sitä muuten ehtinyt tehdä mitään hauskaa! Kouluviikoilla sitten menin yhdeksältä nukkumaan.
Ei se rytmi yhdestä valvotusta yöstä mene pilalle. Etkö muka ap itse koskaan nuorena valvonut koko yötä?
No onpa taas kamalaa. Nyt tietysti annat niiden jäädä ensi viikolla joka päivä kotiin koska väsyttää.
Ai kamala. Minun ipana oli kutosella kunnan järjestämällä yöretkellä ja arvata saattoi ettei ne tietenkään nukkuneet. Seuraava päivä oli toki kärttyinen ja simahti illalla ajoissa, ei sen kummempaa. Kyllä sitä itsekin aikoinaan leireillä valvottiin tai muuten vapailla riekuttiin ,oli järjestäjä srk tai ei. Kummasti nuoriso jaksaa samoilla silmillä kunhan ei koulupäivä oo.
Vierailija kirjoitti:
Anna palautetta srk:aan. Tykkäävät mielistellä nuoria moisella yövalvotuksella, vaalit tulossa! Ja uusia isosiakin aina kaivataan. Srk:n pitäis tukea vanhempien kasvatustehtävää ja ohjata nuoria terveisiin elintapoihin, ei yövalvomiseen, joka romuttaa monen päivän rytmit.
Miten niin romuttaa monen päivän rytmit? Palaat vain heti vanhaan rytmiin. Väsyneenä sinun pitäisi on helppoa nukahtaa yön valvomisen jälkeen aikaisin illalla, siis silloin kun minä vasta tahtoisin olla hereillä!
Minunkin täytyy herätä aamulla, vaikka en tahtoisi. En ole enää edes niin väsynyt aikaisiin heräämisiin kuin olin nuorena! En silti luovu pitkään valvomisesta. Toiset joutuvat aina heräämään aikaisin aamulla, vaikka vireystila olisi paras iltapäivästä aina myöhäisiltaan tai yöhön ja aamupäivän tahtoisi nukkua.
Häiritseekö sinua talviaikaan siirtyminenkin? Minua ei häiritse, hah hah haa. Mitä nyt yhdestä tunnista stressaamaan, kun vuorokaudet täytyy elää ei itse tahtomalla rytmillä? Vaatiiko talviaikaan tottuminen sinulta viikkoja? Ei ,kyllä se on hoidettava ihan yhdessä aamussa. Opettele!
Onko sinun aina pakko elää säntillisesti kellon mukaan? Putoaako taivas maahan, jos joskus valvot yöllä?
Minä joudun joka aamu heräämään, vaikka olsin valvonutkin, mutta ainakin sitä seuraavana iltana on helpompi nukahtaa keskimääräistä aikaisemmin, jos on taas pakko herätä aamulla. Heti kun on vapaata siirryn yöeläjäksi. Hah hah haa!
Kyllä sun nyt täytyy hakea korvauksia seurakunnalta mielipahasta.
Kun ei anna teinin nukkua koko päivää kotiin seurikselta tultuaan, niin ei mene rytmi sekaisin. Mut jos nukahtaa aamulla klo 10 ja nukkuu vaikka 9h niin menee rytmi vähän sekaisin väkisinkin.
Raamatussa käsketään moneen kertaan: VALVOKAA!!!!
Eroa kirkosta, jos et hyväksy Raamattua.
Uskonasioista pitää keskustella päivisin. Ei yöllä.