Yksinäiset, mitä teette tänään?
Ite roikun netissä, yritän löytää jonkun katsottavan ohjelman, manailen kun paino ei laske, käyn kauppakeskuksessa ja saunassa.
Kommentit (37)
Lähden katsomaan Alzheimerin tautia sairastavaa siskoani hoitokotiin.
Vierailija kirjoitti:
Epäonnistuneet? Kelpaa? Väitän, että yksinäisyyteen voi olla muitakin syitä. Elämä voi olla tilanteessa, jossa voimia / itselle sopivia kontakteja ei ole.
Tavallaan kommentti on ihan totta. Itse ainakin olen epäonnistunut pitämään yllä kaverisuhteita. Eikä syy ole vaan kavereissa tai toisissa ihmisissä. Pitää osata katsoa myös itseään peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin siivota ja käydä leffassa.
Vähän samantapaisissa tunnelmissa. -Mun tosin täytynee käydä tänään myös kaupassa. Mitä leffaa muuten aattelit mennä katsomaan?
Leikin itseni kanssa ja sitten kuntoilen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta yksinäisten pitäisi jotenkin yhdistää voimansa ja jopa tätäkin kautta voisitte löytää edes jonkinmoista juttuseuraa/kirjoittelukaveria. Niin paljon yksinäisiä nykyään, että ihan pahaa tekee...se ei ole kivaa varmasti joten yhdistäkää voimanne! :)
Jos noin säälittää niin voinko kirjoitella sinun kanssasi? Sitten en olisi niin yksinäinen.
Siivota yritän, kaupassa pitää käydä, lenkillä, illalla sauna ja telkkua. Sellaista menoa kun ei ole kavereita ystävistä puhumattakaan. Baariinkaan ei yksin huvita lähteä. Nyt on menossa sellainen vaihe että kaipaisin eniten juttu- ja tekemisseuraa toisista suht samanikäisistä heteromiehistä jotka ehkä samassa elämäntilanteessa. Olen täysin hetero 31 v sinkkumies. (Ei kaverin heterous välttämätöntä olisi kunhan on selvää ettei tässä ole kyse seksistä eikä romantiikasta)
Maalaan pienen huonekalun ja vaihdan vetimet. Neulon, jatkan aloittamaani pipoa ja sukat odottavat tuossa myös valmistumista. Ulkona sataa kaatamalla joten varmaan laitan vielä tutun sarjan pyörimään taustalle (esim. The Office) ja samalla käyn läpi romulaatikkoja yms. Kaikennäköistä pikkusälää on taas kertynyt ja se vähän ahdistaa. Eiköhän siinä tämä kolea vapaapäivä suju mukavasti.
Poden flunssaa ja manailen kun en käynyt kaupassa töissapäivänä.
Poden flunssaa ja manailen kun en käynyt kaupassa töissapäivänä.
Nautin tunnelmasta ja lepään jossain välissä. Jääkaappi hajosi (säikähdys suuttuuko sukulainen), raha lopussa ja yksi muu asia. Silti pahemminkin voisi olla. Näin hauskat kaksi varista puussa aamulla ja kaksi rastasta, ne piristivät elämänmenollaan.
Vierailija kirjoitti:
Maalaan pienen huonekalun ja vaihdan vetimet. Neulon, jatkan aloittamaani pipoa ja sukat odottavat tuossa myös valmistumista. Ulkona sataa kaatamalla joten varmaan laitan vielä tutun sarjan pyörimään taustalle (esim. The Office) ja samalla käyn läpi romulaatikkoja yms. Kaikennäköistä pikkusälää on taas kertynyt ja se vähän ahdistaa. Eiköhän siinä tämä kolea vapaapäivä suju mukavasti.
Olet joku kaksoissieluni, koska katsoin ensin että mitenkä olen tänne jo muka kirjoittanut!
Teidän päivät kuulostaa ihanilta!
Heräsin jälleen todella aikaisin (viiden aikaan) vaikka olis viikonloppuisin mahdollista nukkua pidempään. Katoin BB:n eilisen jakson, TLC:ltä jakson Upea tankki elämäni-sarjaa, Discovery+:lta Rakastunut mameroon uusimman jakson, luin uutiset koneelta ja söin aamupalan. Kävin kaupassa. Kävin lenkillä. Katsoin uusimman jakson Kardashianeja. Söin ja nyt kattelen BB 247:aa loppupäivän ja illan. Odotan iltaa että pääsee nukkumaan (yleensä meen nukkumaan siinä klo 18-19). Perus lauantai meikäläiselle.
Treenaan, käyn kaupassa ostamassa ruokaa ja pullon viiniä, siivoan, selailen nettiä ja luen kirjaa.
Kävin jo kaupassa, seuraavaksi pitäisi tehdä viikkosiivous, sitten kahvin keittoa ja mahdollisesti leivon jotain siihen kylkeen ja loppupäivä menee pc-pelien parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet joku kaksoissieluni, koska katsoin ensin että mitenkä olen tänne jo muka kirjoittanut!
Haha ihanaa, pipo on jo kohta täällä valmis, kavennuksissa mennään :).
Heräsin juuri ja nyt kahvilla. Tiskikoneen laitoin päälle. Kohta imuroin ja sitten töihin. Töistä tulen 21.30 ja tyhjennän tiskikoneen ja katson telkkua ja neulon villasukkaa.