Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini on sellainen hupparipukeutuja ja itse olen taas klassisemmin ja hän nälvii mulle pukeutumisestani :(

Vierailija
21.10.2022 |

Siis ensinnäkin työmme on täysin erilaista ja työmatkatkin, hänellä työpaikan tarjoama työasu ja työmatkat kulkee omalla autolla. Minä taas edustan töissä omissa vaatteissa ja vielä kaiken lisäksi kuljen töihin julkisilla, kaupungin läpi vaihtaen välillä bussia eli työmatkallakin on ihan ok olla ns. kaupunkivaatteet päällä.

Ei vaan jaksaisi kuunnella tuota arvostelua kun tosi usein myös vapaalla päälle valikoituu esim. villakangastakki kun en kovin monenlaisia talvitakkeja yleensäkään edes omista (ihan rahan ja kulutuksen vuoksi).

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa todella junttimaista käytöstä kaveriltasi. Jännä, että tuollainen käytös on muka jollain tasolla hyväksyttävää. Tyyliin, mitäs hienostelet, niin oma syysi ja olet muka ansainnut ruotuun pistämisen. Olisi mielenkiintoista seurata reaktiota, jos yhtä suoraan arvosteltaisiin näitä huppari-tyylin alipukeutujia, joiden mielestä nainen ei saa olla naisellinen tai mies pukeutua siististi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä