Voi helvetti - joku oli alkanut kopioida ja levitellä työpaikalla minusta otettuja salakuvia!
Olen aivan paniikissa, kuvat on ilmeisesti otettu jostain puskasta työpaikkani pääoven edestä ja niissä näkyy minun hahmoni poistumassa ovesta. Näitä kuvia oli sitten jätetty työpisteelleni, esimieheni huoneeseen ja keittiöön. Pomo on aivan yhtä ymmällä ja peloissaan kun minäkin ja antoi minun olla etätöissä kunnes asia selvitetään perinpohjaisesti, poliisia on informoitu. Pelottaa silti
Kommentit (29)
Jimmy Savile poistui takaperin kotoaan että kuvissa näyttäisi että on menossa sisälle.
Onko sulla exää joka tekisi niin, uutta deittiä, toimitko alalla jossa voi tehdä muiden kannalta epäedullisia päätöksiä, onko firmassa töissä minkälaista porukkaa, oletko rajannut somea ja sijaintitietojasi jo? Onko kyseessä suomalainen vai ulkomaalainen mahdollisesti. Minkälaista henkilökuntaa firmassa on tai käy, siivoojasta lähtien. Oletko ollut osallisena kolmiodraamaan menneisyydessä, antanut rukkaset jollekin, entä harrastusporukka tai muu tapahtuma. Älä vastaa tähän täällä, retorisia kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuvaaja on pomosi?
miksi olisi hänen aloitteestaan sitten ilmoitettu poliisille? eikö haluaisi suojella itseään?
olen aivan loppu
- ap
Porvoon poliisi antoi luvan, että asiaa saa levitellä vauvapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Älkää ruokkiko trollia.
Ehdittiin jo. :0
Mikä on ongelma? Oliko ap alasti vai poistuiko töistä liian aikaisin vai onko ap:llä suhde pomonsa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla exää joka tekisi niin, uutta deittiä, toimitko alalla jossa voi tehdä muiden kannalta epäedullisia päätöksiä, onko firmassa töissä minkälaista porukkaa, oletko rajannut somea ja sijaintitietojasi jo? Onko kyseessä suomalainen vai ulkomaalainen mahdollisesti. Minkälaista henkilökuntaa firmassa on tai käy, siivoojasta lähtien. Oletko ollut osallisena kolmiodraamaan menneisyydessä, antanut rukkaset jollekin, entä harrastusporukka tai muu tapahtuma. Älä vastaa tähän täällä, retorisia kysymyksiä.
Kyllä!
-ap
juuri näin! uskomatonta kaksinaismoralismia