Voi helvetti - joku oli alkanut kopioida ja levitellä työpaikalla minusta otettuja salakuvia!
Olen aivan paniikissa, kuvat on ilmeisesti otettu jostain puskasta työpaikkani pääoven edestä ja niissä näkyy minun hahmoni poistumassa ovesta. Näitä kuvia oli sitten jätetty työpisteelleni, esimieheni huoneeseen ja keittiöön. Pomo on aivan yhtä ymmällä ja peloissaan kun minäkin ja antoi minun olla etätöissä kunnes asia selvitetään perinpohjaisesti, poliisia on informoitu. Pelottaa silti
Kommentit (29)
Onko tietoa onko tekijä työpaikan jäsen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hyvä ajatus avautua siitä täällä.
vttu että oletkin empaattinen, tajuatko että vähemmästäkin stalkkaamisesta alkaa stressata ja panikoida. Tsemppiä AP!
Voi se stalkkerisikin olla täällä?
miksi tämä ketju on täynnä irvailua kun kyse vakavasta asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Koska vakavaa asiaa ei puida palstalla, kun se on erittäin tunnistettava ja juttua selvitellään?
Vierailija kirjoitti:
Koska ap on trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vakavaa asiaa ei puida palstalla, kun se on erittäin tunnistettava ja juttua selvitellään?
voi olla että ap ei ajattele aivan rationaalisesti pelkotiloissaan
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä on huono provo.
Ei nyt oikein lähde, ap. Ota tästä opiksi.
Seuraavaksi työpaikalle mennessä kannattaa pukeutua siististi ja hymyillä kauniisti, niin tulee parempia kuvia!
Ap taitaa olla Porvoon Trollitehtaan sihteeri.
Siis pelkäät kun joku on ottanut sinusta kuvia kun poistut töistä? Lolololololol :D
Hirveätä uhrin rienaamista, kannattaa tulla vauvapalstalle puhumaan mieltä painavista asioista. Tsemppiä AP, älä kuuntele näitä syrjäytyneitä!
Nyt nyt tuo on vakava asia. Kuvat ovat selvästi uhkaavia. Ja ihan sama jos ne sell kokee se riittää. Ap otitko täällä kantaa johonkin tulenarkaan? Onko mitään miksi tuo tehty, vai oletko vaan ns paistimainen kaunis jne?
Eikös juuri kannattais mennä sinne duunipaikalle jossa on muitakin ihmisiä läsnä?
Vierailija kirjoitti:
Eikös juuri kannattais mennä sinne duunipaikalle jossa on muitakin ihmisiä läsnä?
en uskalla sillä pelkään että minua seurataan taas. viimeisin tieto on ettei tämän stalkkerin pitäisi tietää kotiosoitettani
- ap
tsemppiä ap <3<3<3<3<3<3<3 olet ajatuksissani
t stalkkeri
Hieno asenne AV mammat.
Toista av mammaa stalkataan. Mene hoitoon.
Herra Ylppöä stalkataan. Eukon pää keppiin!
Varmaan hyvä ajatus avautua siitä täällä.