Mielestäsi pahimmat massanimet nyt tytöillä? Mieti ennen kuin avaat ketjun & kerro!
Aada
Iida
Siiri
Nämä minulla tulevat mieleen. Kivoja ja kauniita nimiä kyllä, ei siinä mitään.
Kommentit (47)
mutta kun luin että "pahimmat" niin päätin mainita Aadan. Helmi on nätti nimi. Aada on ollut suosittu jo hetken ja mielestäni "ei niin kiva" ;-)
Miettisivät vanhemmat hiukan, ennenkuin antavat nimiä, joista satavarmasti tietää minkä lempi(haukkuma)nimen lapsi tulee saamaan! Lotta-potta!!!
Onhan Iina suosittu nimi, mutta ei vedä vertoja Aadojen ja Ellojen yleisyyden rinnalla.
tosin "piikki" taisi olla muutama vuosi sitten...
...eikä edes mitään erityisen nättejä nimiä... Varsinkin toi Vilma on JAIKS!
siinäpä se tulikin.
Lisäksi yhdistelmällä Helmi Maria tunnen parikin lasta.
vai vaan yleinen nimi tällä hetkellä?
kyselee Ellan äiti :(
Mun on pakko vastata että Ella, vaikka meillä on Ella :(
Ei ollut massanimi - todellakaan - vielä 1999.
Muut: Emma, Aada ja Sara
Ja pidän kovasti nimestä, eikä kukaan ole haukkunut.
vaan sellaisia, jotka ovat uskomattoman yleisiä yhtäkkiä ja juuri nyt?
.
kyselee Ellan äiti :(
Mun mielestä se on luonnollisesti edelleenkin kaunis nimi, se on vaan noussut tosi suosituksi. Olen tykännyt Ella nimestä ainakin 20 vuotta, tosi ihana lapsuudenkaverini oli Ella.
Lohdutukseksi: Koko meidän Ellan päiväkotiaikana ja nyt kolmen vuoden aikana koulussa ei ole vastaan tullut toista Ellaa, eikä sellaisia ollut nytkään ekaluokkalaisten nimilistassa, vaikka kouluun tuli 4 ekaa luokkaa, ja siis nyt koulun aloitti vuosikerta 2001, josta alkoi Ellan nousu. Eli nimiä on niiiiiin paljon, että kaimoja luokalla ei useinkaan ole samalla tavalla kuin 70-luvulla Minnoja ja Mareja, Villejä ja Sameja.
Kastehelmi, Siiri, Ada, Ida, Ella, Elli, Emma
Kestoällötys on ROOSA
Kirsi, Sirpa, Tuija-apua mitä nimiä.....ja näitähän riittäs1
ella- nimisiä löytyy kastetuista joka kerta kun katsoo...
tosin oma nimenikin löytyy listalta 5 kertaa, en kylläkään tunne ainuttakaan itseni ikäistä saraa...
Emma, Ella, Venla, Aada, Aino, Sofia, Helmi...
.
. Eli nimiä on niiiiiin paljon, että kaimoja luokalla ei useinkaan ole samalla tavalla kuin 70-luvulla Minnoja ja Mareja, Villejä ja Sameja.
että esim Elloja ei mahdu kuitenkaan 100 lapseen edes 2 kappaletta. Riski että samalla luokalle osuu edes 2 Ellaa, on siis minimaalinen :)
80 -luvulla syntyneistä: Hanna ja Jonna on ehdottomasti lähes joka toisella jonka tunnen
90-luvulla: Jenna, Jonna, Anniina
2000 luvulla: Aino, Ida, Eeli, Ada ja tosiaan Roosa joka on mielestäni kamala nimi.
Pihla ja Pinja