Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minussa on jokin vikana. Tuhlaan rahaa ja lainaan lisää, syön roskaruokaa, vähät välitän.

Vierailija
21.10.2022 |

Paskat väliä.
Lainaa on 15 000€. Tilaan woltista joka toinen päivä.
Ajan yksin, käyn töissä jota inhoan. Ei ystäviä nykyään, paska parisuhde takana jossa mies joi ja löi.

Kaikki on menny tai siltä välillä tuntuu. En jaksa reagoida mitenkään. Kaikki on samantekevää.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa yrittäisit löytää apua itsellesi. Et ilmeisesti ole koskaan edes päässyt käsittelemään huonoa parisuhdettasi. 

Ei kaikilla auta terapiat yms

Jos on uskallusta ja motivaatiota työstää asioita niin kyllä toimii. Ellei ole narsisti.

Itse odotan terapiaan pääsyä kuin kuuta nousevaa.

Kävin hetki sitten suihkussa ja mietin, että hitto mä soitan maanantaina mielenterveyspuolen yksikköön, että olen tässä odotellut puoli vuotta kohta aikaa psykiatrille, että olenkohan jonossa edes enää.

Todella pitkiä nuo ajat. Tarvitsen sitä aikaa saadakseni b-lausunnon kelalle. Sitten pääsen sitä terapiaa aloittamaan.

-ap

Vierailija
42/45 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonain päivinä mietin, että miksi käyttäydyn nyt yhtä vastuuttomasti, paskamaisesti ja elämänhallintaa vailla olevasti kuin se hullu, josta kaikki sai alkunsa. Ikään kuin olisin saanut jonkun henkisen tartunnan.

Itse mietin tätä juuri tänään. Mietin, että miten minä olen se elämänhaluton ja harmaa, vihainen ja yksin.

Näen itseni tietyllä tapaa yhtä tyhjänä kuorena kuin miehenkin. Toivottavasti minusta ei kuitenkaan koskaan tule samankaltaista. En halua loukata tai manipuloida ketään. Välillä olen vihainen että kestin sen kaiken henkisen ja fyysisen hyökkäyksen.

-ap

Ole vihainen hänelle, älä itsellesi. Olet nyt pelastanut itsesi. Nuolet haavojasi ja paranet. Se uudistuminen ottaa aikansa, mies imi sinut tyhjiin. Kun saat akkusi täytettyä ja miehen olemassaolon jäljet pyyhittyä pois, heräät taas eloon. Yritä olla tekemättä liikaa vahinkoa itsellesi horrosaikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat ja haukkujat ovat varmasti lähes poikkeuksetta 50v+ Ritvoja ja Pirkkoja, jotka kuvittelee olevansa täydellisiä ja aina oikeassa. Oksennus

Ei ole, ne on 50 + v. Penttejä ja Raimoja sekä pari 30 v. Jesseä.

Vierailija
44/45 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/45 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta viikkoa, ap! Oletko harkinnut sairaslomaa? Se voisi auttaa toipumisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi