Miksi media yrittää niin aggressiivisesti lobata Mika Aaltolaa presidentiksi?
Selvä globalistiehdokas. Media kertoo karjalle, ketä tulee äänestää.
Kommentit (260)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä alkaako oikeita ehdokkaita ilmestymään pian median valokeilaan.
Alkaa, viimeistään marraskuun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Alexander Stubb on Kokoomuksen ehdokas.
Antti Häkkänen olisi paljon pätevämpi, samoin hän olisi parempi vaihtoehto pääministeriksi kuin Petteri Orpo.
En tajua miksi Kokoomus aina tyrkyttää tuota Orpoa.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto huonoin vaihtoehto.
Haavisto on muslimi-imuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti Häkkänen olisi paljon pätevämpi, samoin hän olisi parempi vaihtoehto pääministeriksi kuin Petteri Orpo.
Tai sitten kaivavat naftaliinista "Jyrki-boyn".
Vierailija kirjoitti:
Kävi mielessä minullakin, kun oli just lehtien palstoilla kerjäämässä sympatiaa ja myöntämässä aikaisempia virheitään.
Jos Kulmuni asettuu ehdokkaaksi niin äänestän häntä.
Nuo keuhkot saisivat olla useammin näkyvillä. Voi olla että katsoisin kerrankin koko itsenäisyyspäivän kättelyn.
Hidastettuna.
Vierailija kirjoitti:
tyhjää täynnä oleva näinkin pitkä ketju.... kukaan ei ole edes ehdokasasettelu vaiheessa ja täällä leivotaan jo valittua pressaa. Mistä tiedätte, onko kukaan mainimistanne edes asettumassa ehdolle. Aaltolasta vielä vähemmän.
Russakkamieliset vaan tuntuu pelkäävän ylikaiken , jotta Aaltola valittaisiin edes ehdolle.
Otapas ihan rauhallisesti. Keskusteluhan johtuu siitä, että IS julkaisi tuon "tutkimuksen", jossa Aaltolan kannatukseksi saatiin 44%.
Vaikka asiaa ja tulosta seliteltiin siten ja täten, niin OTSIKOT RATKAISEE!!!!
Eli IS nostatti tässä Aaltolaa ja reaktio on ihan ymmärrettävä. Kannattajat iloitsee (miksi?) .
Aaltola ei ole kertonut poliittisista näkemyksistään. Tämä tutkimus oli ihan älytön, mutta jotain tässä haettiin.
Mitä? Miksi? Ja kuka hakee tätä Aaltolan nostatusta? Motivaatio? Siinä ne kysymykset.
Demarit voi valita ehdokkaakseen kenet vaan vaikka viimeiseltä penkkiriviltä.
Mä en enää äänestä niitä. Kaduttaa vieläkin Halosen äänestäminen. Annoin naiskortin sokaista itseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaltola ei vaikuta siltä, että haluaisi itse pressaksi. Kunhan länkyttävät lämpimikseen.
Tämä. Aaltolasta ei ole tulossa presidenttiä.
Ei niin, koska Suomen kansa ei häntä tehtävään halua.
Luulen, että nyt on Pekka Haaviston aika!
Aaltola itse ei halua. Ei tule asettumaan ehdolle.
Eikä valita vaikka haluaisikin. Piste.
Johtaa gallupia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaltola ei vaikuta siltä, että haluaisi itse pressaksi. Kunhan länkyttävät lämpimikseen.
Tämä. Aaltolasta ei ole tulossa presidenttiä.
Ei niin, koska Suomen kansa ei häntä tehtävään halua.
Luulen, että nyt on Pekka Haaviston aika!
Aaltola itse ei halua. Ei tule asettumaan ehdolle.
Taas on trollit liikkellä. Aaltola on danonut ettei ole ehdokuutta vastaan mitään. Kaikkonen pn sanonut kaukainen ajatus pressan virka.
Kyllä nyt perinteisillä puolueilla on pelko persiissä. Hihi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häkkänen on vielä liian nuori. Mutta seuravalla kierroksella voi olla jo juuri mies paikallaan. Jos pelaa korttinsa oikein.
Demareilla ja kokoomuksella ei kummallakaan ole oikein karismaattista ehdokasta jolla olisi läpimenon mahdollisuudet. Siksi odotan, ilmoittautuuko Aaltola jomman kumman puolueen ehdokkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Demarit voi valita ehdokkaakseen kenet vaan vaikka viimeiseltä penkkiriviltä.
Mä en enää äänestä niitä. Kaduttaa vieläkin Halosen äänestäminen. Annoin naiskortin sokaista itseni.
Fiksusti sanottu.
Tulisipa Halonen takaisin. Saataisiin halpaa kaasua ja idän laajat markkinat avautuisivat suomalaisvienille kun Halonen hoitaisi taas diplomaattiset suhteet kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häkkänen on vielä liian nuori. Mutta seuravalla kierroksella voi olla jo juuri mies paikallaan. Jos pelaa korttinsa oikein.
Mitä sitten, ei ikää presidentti kato. Yhtä hyvin voi lähteä ehdolle ja tulla valituksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten kaivavat naftaliinista "Jyrki-boyn".
En usko, että Stubbia nähdään Kokoomuksen ehdokkaana, eikä Kataista. Eivät saa laajaa kannatusta.
Pyrky ja noste.
Lasse Lehtinen kirjoitti tästä romaanissaan "Uskottu mies".
Oli muuten hyvä, jos on jäänyt lukematta. Taisi tullaTV-sarjanakin.
Tuo "pyrky ja noste" on muuten yksi parhaimpia kuulemiani määritelmiä poliitiikassa menestymiseen. Ja menestymiseen yleensäkin, ainakin julkisella sektorilla...... ja politiikassa.
Ei tarvitse olla paras. Kunhan olet sopivin.
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa Halonen takaisin. Saataisiin halpaa kaasua ja idän laajat markkinat avautuisivat suomalaisvienille kun Halonen hoitaisi taas diplomaattiset suhteet kuntoon.
Nonii igor lopeta jo
Siis kuka tämän idean on keksinyt Aaltolan presidenttiehdokkuudesta. On varmaan hyvä nykyisessä työssään, mutta ei ikinä presidentiksi. Ei todellakaan, lopettakaa vouhotus.