Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joo kiva. Mies ostanut sitten 11 olutta. Näinköhän tässä joutuu lähtemään äidin luo tuon lapsen kanssa vielä.

Vierailija
21.10.2022 |

Rauhallista viikonloppua teille vaan.

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap entäs sitte? Ite menit sen kanssa yksiin ja hyväksyt tuollaisen. Kikkeliskokkelis, mitäs läksit.

Vierailija
62/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää jäädä viettämään lapsen kanssa aikaa jonkun juopottelemalla rentoutuvan kanssa.  Ensin äidille ja sitten hyvästit.  Heti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap entäs sitte? Ite menit sen kanssa yksiin ja hyväksyt tuollaisen. Kikkeliskokkelis, mitäs läksit.

Minun exä aloitti ryyppäämisen kunnolla vasta lasten syntymän jälkeen, koska perhearki oli niin raskasta että oli pakko vetää joka viikonloppu pää täyteen. Eli ei kaikista ihmisistä voi etukäteen tietää että alkoholisoituvat

Vierailija
64/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta tämä aloitus nauratti mua. Että ihan 11 tölkkiä olutta aikuiselle miehelle niin pitää äidin luokse lähteä karkuun 😂 Ensinnäkin, missä sanottiin, että miehen on pakko juoda ne kaikki heti oitis? Toisekseen, mä olen alle 60-kiloinen nainen joka ottaa alkoholia harvoin, mutta 11 pikku bisseä ei kyllä saa edes mua humalaan, hieman hiprakkaan kyllä. Mun mies osti eilen 30 kaljaa, tuolla niitä on edelleen parvekkeella. Itse join 8 kpl noin kymmenessä tunnissa eikä tullut kuin iloinen mieli ja energiaa siivota ja leipoa. Toivottavasti ap nyt selvisi tuosta kauheasta miehen ryyppyillasta 😄

Vierailija
65/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne menee niin huonoksi ettei saman katon alla voi olla, niin suosittelisin häipymääm ihan kokonaan.

Vierailija
66/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa kuinka monen mielestä on ihan hyväksyttävää että lapsen läsnäollessa juodaan 11 olutta. Itse lähden jos mies juo tuollaisen määrän vaikkei meillä lapsia ole

Hyvä! Teet äijälles palveluksen ku lähdet siitä vinkumasta.

Ei ole mikään ongelma ottaa silloin tällöin vähän reippaammin. Meillä on aina sopu säilynyt vaikka ollaan yhdessä ryypätty. Viimeksi kesällä vetästiin kevyehkö 3 päivän setti festareilla. Ja ollaan yli 35 vuotiaita molemmat.

Viina on viisasten juoma...

Vierailija
67/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden just ostamaan ilta oluita.

Ostan vaan 5 tölkkiä ja vaimolle sama määrä.

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille !!

Vierailija
68/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa kuinka monen mielestä on ihan hyväksyttävää että lapsen läsnäollessa juodaan 11 olutta. Itse lähden jos mies juo tuollaisen määrän vaikkei meillä lapsia ole

Onneksi mun nainen ei oo pirttihirmu. Ota olut, auttaa rentoutumaan

Onneksi useimmat puolisot eivät tarvitse alkoholia rentoutuakseen. Millainen puoliso sinulla on? Ex kenties?

-ohis

Vierailija
69/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta tämä aloitus nauratti mua. Että ihan 11 tölkkiä olutta aikuiselle miehelle niin pitää äidin luokse lähteä karkuun 😂 Ensinnäkin, missä sanottiin, että miehen on pakko juoda ne kaikki heti oitis? Toisekseen, mä olen alle 60-kiloinen nainen joka ottaa alkoholia harvoin, mutta 11 pikku bisseä ei kyllä saa edes mua humalaan, hieman hiprakkaan kyllä. Mun mies osti eilen 30 kaljaa, tuolla niitä on edelleen parvekkeella. Itse join 8 kpl noin kymmenessä tunnissa eikä tullut kuin iloinen mieli ja energiaa siivota ja leipoa. Toivottavasti ap nyt selvisi tuosta kauheasta miehen ryyppyillasta 😄

Oletko kenties alkoholisoitunut?

Vierailija
70/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksitoista? Se on siis juonut jo yhden.

Vierailija
71/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perskännissä on vaan niin kiva olla. Suvaitsevaisuus ja lämpö muita ihmisiä kohtaa kasvaa valtavasti, ja sitä tuntee itsensä hienoksi ihmiseksi, kun on umpihumalassa. 

Vierailija
72/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako miehesi 10 olutta juoda?  jos yksitoista olutta juo, niin matkalaukku kasaan ja menoksi..:)

Vierailija
73/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä perskännissä on vaan niin kiva olla. Suvaitsevaisuus ja lämpö muita ihmisiä kohtaa kasvaa valtavasti, ja sitä tuntee itsensä hienoksi ihmiseksi, kun on umpihumalassa. 

Meinaatko, että velat tuntuu saatavilta.

Vierailija
74/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lapset ei ehkä osaa ajatella että aikuiset sekoilee lupailee kaikkea eikä sitten muista niitä.Mutta jos mies vain puhuu sekavia niin antaa olla.

Vierailija
75/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties alkoholisoitunut?

Joo kyllä. Muutama olut pari kertaa kuukaudessa= täysin alkkis. Katkolle täytyy varmasti hakeutua, ei tästä yksin selviä. Olen myös tänä vuonna tilannut jo kolme kertaa pizzaa. Minulla on varmasti ahmimishäiriö.

Tämä palsta ei peitä koskaan 😂

76/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon alkoholia ehkä 2-3 annosta vuodessa.

Vierailija
77/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota puolet ja kiitä. Eikö noita oireita huomaa jo seurusteluaikana?

Vierailija
78/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskontolahkoissa pidetään piilossa kaikkea paskaa olkaa ihan rennosti mitä olette.

Vierailija
79/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehesi saa rentoutua ollenkaan? Ja yritätkö hallita ihan kaikkea muutakin miehesi elämässä?

Konttaa ja örisee = rentoutuu. On sulla logiikka!

Minkä alipainoisen lapsisotilaan kanssa on mennyt lisääntymään, oma valinta.

Vierailija
80/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan