Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joo kiva. Mies ostanut sitten 11 olutta. Näinköhän tässä joutuu lähtemään äidin luo tuon lapsen kanssa vielä.

Vierailija
21.10.2022 |

Rauhallista viikonloppua teille vaan.

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveitä juoppoja palsta täynnä. Mulla laatta lentäisi jo puolesta tuosta määrästä. Alkoholi on hermomyrkky. Ei ole terveellistä juoda noin paljon.

Ottamatta tuohon kantaa, niin toistan pitkään jatkuneen ihmettelyni: miksi mennä yhteen henkilön kanssa jolla on täysin erilaiset alkoholinkäyttötottumukset? Oli se sitten raitis, juoppo, käyttäjä miltä vain asteikolta? Miksi raitis ottaa paljon käyttävän ja toisinpäin? Elämä on jatkuvaa kyttäämistä, haukkumista, tappelua ja piilopullojen etsintää jos näissä menee mielipiteet ristiin. 

Itse olen kohtuukäyttäjä nainen, välillä biletän kunnollakin, mutta en siis tosiaan mikään deeku. Ei  tulisi mieleenkään ottaa raivoraitista miestä. Ei olisi kummallakaan kivaa. Toisaalta en ottaisi mitään deekuakaan. 

Vierailija
42/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on 10-11 pulloa liikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopon kanssa ei kannata asua. Muuta luokseni minä en juo.

Vierailija
44/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän 11 keskioluesta saa kuin kusihädän 🤣

Jos vaimoni asettaisi sovun säilymisen ehdoksi max. 11 kaljaa, ostaisin jotakin hyvää kivennäisvettä ja pakkaisin porukan uimahallireissulle jonka jälkeen pizzat. Lasten nähden en muutenkaan juo kuin viinilasin tai yhden oluen ruoan kanssa.

Vieläkö tämä metsäsuomalainen asenne elää eli "en juo lasten nähden". Keski- ja etelä-Euroopassa ynnä muualla hiukkasen eri meininki. Siellä istutaan iloisesti iltaa porukalla, vaarista vauvaan, eikä kukaan ala hyppiä pitkin seiniä syystä että pikku piltit näkee kun aikuiset ottavat juomia. 

Entiset juoppokodin piltit tietää että suomalaiset eivät ota viinaa iloisesti ja rauhallisesti. Haluavat säästää omat lapsensa illanistujaisten pelkäämiseltä.

Vierailija
45/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimoni asettaisi sovun säilymisen ehdoksi max. 11 kaljaa, ostaisin jotakin hyvää kivennäisvettä ja pakkaisin porukan uimahallireissulle jonka jälkeen pizzat. Lasten nähden en muutenkaan juo kuin viinilasin tai yhden oluen ruoan kanssa.

Vieläkö tämä metsäsuomalainen asenne elää eli "en juo lasten nähden". Keski- ja etelä-Euroopassa ynnä muualla hiukkasen eri meininki. Siellä istutaan iloisesti iltaa porukalla, vaarista vauvaan, eikä kukaan ala hyppiä pitkin seiniä syystä että pikku piltit näkee kun aikuiset ottavat juomia. 

Entiset juoppokodin piltit tietää että suomalaiset eivät ota viinaa iloisesti ja rauhallisesti. Haluavat säästää omat lapsensa illanistujaisten pelkäämiseltä.

Metsäsuomalainen asenne on juoda itsensä humalaan. Ei keski-Euroopassa sellaista harrasteta.

Vierailija
46/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni lähti jo lasten kanssa vanhempiensa luo viikonlopuksi. Ostin koti-illan kunniaksi yhden oluen. Se eka kuitenkin maistuu parhaalta, ja tusinaan menee hirveästi rahaa.

Vierailija
47/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin vaan kymmenen. Mutta puolen litran tölkkejä 💪

Vierailija
48/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin nautin pienen hatsin vähähaittaista yrttiä.

No varmasti kaikki muutkin mutta kun sellaista ei ole olemassa.

Vierailija
49/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna pierettää! Parempi viedä lapsi mummolaan 😅

Vierailija
50/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytötkin juo 12-packin kaljaa 🤔

Vierailija
51/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin nautin pienen hatsin vähähaittaista yrttiä.

No varmasti kaikki muutkin mutta kun sellaista ei ole olemassa.

Onneksi laillistuu pian täälläkin :)

Vierailija
52/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa isoa viinapulloa. Kyllä se nousee päähän kovemmallakin juoppolallilla.

haha..juuuuuu 13 keskiolutta vastaa 0,5litran kossuu se on normipullo. Juoppolalli tulee tuosta vaan hilpeällä tuulelle. Toinen mokoma niin voi ehkä jo kaatuillakin kettuilla olla askel ja ajatukset hukassa. Tosi loppasuu hotkija pitää olla että nuo juo siinä hetkessä että olis verrattavissa edes tuohon puolen litran kossuun.

T:67kiloo 28 vuotta kokemusta 42 vuotta mies.

Vierailija
53/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuommoinen määrä riitä mihinkään. Kai sun äitillä sentään on kunnon kaljapatterit varastossa.

Vierailija
54/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa kuinka monen mielestä on ihan hyväksyttävää että lapsen läsnäollessa juodaan 11 olutta. Itse lähden jos mies juo tuollaisen määrän vaikkei meillä lapsia ole

Vierailija
55/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo ite puolet niin ei miehesikään ole niin kännissä sitten.

Vierailija
56/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Juopon kanssa ei kannata asua. Muuta luokseni minä en juo.

Huolitko lapset kaupan päälle :o

-ei ap

Vierailija
57/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noi 11 riitä teille kolmelle? Onko ne pieniä vai isoja?

Vierailija
58/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, ettei oma lapseni tee lapsia, koska haluan tulevaisuudessa olla viikonloput rauhassa viinilasin kanssa.

Et sinä, ap, evakkopaikkaa tarvitse vaan oman kämpän.

Vierailija
59/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä vappupila, ei olutta myydä 11:ntoista oluen mäyräkoirissa. On selvästi ollut korillinen ja 13 on juotu jo töissä.

Vierailija
60/118 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa kuinka monen mielestä on ihan hyväksyttävää että lapsen läsnäollessa juodaan 11 olutta. Itse lähden jos mies juo tuollaisen määrän vaikkei meillä lapsia ole

Onneksi mun nainen ei oo pirttihirmu. Ota olut, auttaa rentoutumaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän