Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joo kiva. Mies ostanut sitten 11 olutta. Näinköhän tässä joutuu lähtemään äidin luo tuon lapsen kanssa vielä.

Vierailija
21.10.2022 |

Rauhallista viikonloppua teille vaan.

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miksi joutuisi lähtemään?

Eikä 11 olutta ole juuri mitään, pohjiksi sopiva määrä.

Vierailija
82/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta tämä aloitus nauratti mua. Että ihan 11 tölkkiä olutta aikuiselle miehelle niin pitää äidin luokse lähteä karkuun 😂 Ensinnäkin, missä sanottiin, että miehen on pakko juoda ne kaikki heti oitis? Toisekseen, mä olen alle 60-kiloinen nainen joka ottaa alkoholia harvoin, mutta 11 pikku bisseä ei kyllä saa edes mua humalaan, hieman hiprakkaan kyllä. Mun mies osti eilen 30 kaljaa, tuolla niitä on edelleen parvekkeella. Itse join 8 kpl noin kymmenessä tunnissa eikä tullut kuin iloinen mieli ja energiaa siivota ja leipoa. Toivottavasti ap nyt selvisi tuosta kauheasta miehen ryyppyillasta 😄

Oletko kenties alkoholisoitunut?

Kuuluiko sinun lapsuuteesi nalleretket? Eikö muita vaihtoehtoja ole kuin juoppo ja absolutisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksitoista? Se on siis juonut jo yhden.

Ajattelin samaa, joi yhden jo kotimatkalla

Vierailija
84/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ostanut yhtätoista. Kolmetoista on mennyt aperitiivinä.

Vierailija
85/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei juo olutta ainakaan siksi että se olisi hyvää. Aivan karmean makuista.

Vierailija
86/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaista posketonta kaljan kittausta. Miksei osta tiukkaa viinaa jos aikoo vetää lärvit?

Vierailija
87/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehesi saa rentoutua ollenkaan? Ja yritätkö hallita ihan kaikkea muutakin miehesi elämässä?

Konttaa ja örisee = rentoutuu. On sulla logiikka!

Konttaa ja örisee == rentoutuu = Se nollaa kaikki viikon aikana kuullut nalkutukset ja vittuilut

Vierailija
88/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta tämä aloitus nauratti mua. Että ihan 11 tölkkiä olutta aikuiselle miehelle niin pitää äidin luokse lähteä karkuun 😂 Ensinnäkin, missä sanottiin, että miehen on pakko juoda ne kaikki heti oitis? Toisekseen, mä olen alle 60-kiloinen nainen joka ottaa alkoholia harvoin, mutta 11 pikku bisseä ei kyllä saa edes mua humalaan, hieman hiprakkaan kyllä. Mun mies osti eilen 30 kaljaa, tuolla niitä on edelleen parvekkeella. Itse join 8 kpl noin kymmenessä tunnissa eikä tullut kuin iloinen mieli ja energiaa siivota ja leipoa. Toivottavasti ap nyt selvisi tuosta kauheasta miehen ryyppyillasta 😄

Onpa hyvä, että nainenkin ottaa kantaa:), ehkä nämä chatti mammat kuuntelis näkökantaa

Vierailija
89/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen isoja määriä jengi juo. Ei se nyt ihan normaalia ole kalsaritissutella tuollaisia määriä. Jos ei tunnu missään, niin melkoiset toleranssit on jo kehitellyt.

Vierailija
90/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismia ei nykyään enää määrillä absoluuttisina alkoholimäärinä, vaan vaan henkisenä riippuvuutena, jonka vuoksi henkilö muista piittaamatta kittaa olutta, viiniä, väkeviä tms joko päivittäin ja tai valtavia määriä viikonloppuisin. Alkoholisti on itsekäs. Leikkiminen ihan oman lapsen kanssa ei kiinnosta (kiintiölapset), vaan tärkeämpää on lutkuttaa vaikkapa olutta, ihan tutin korvikkeena. Pari saunakaljaa saunassa on ok, mutta humalainen isä on erittäin huono roolimalli. Kas kun se ei paljastunut jo seurusteluvaiheessa. Juoppojen pitäisi pysyä sinkkuina.

Vierailija
91/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jouduitteko lapsen kanssa lähtemään kämpästä?

Vierailija
92/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli työkaveri, joka sanoi, että hänellä oli tapana juoda työpäivän päätteeksi yksi olut, olipa saunailta tai ei. Lopulta hän halusi toisenkin oluen (nainen). Hän huomasi, että oli riippuvainen kahdesta oluesta ja päätti lopettaa koko oluen juonnin. Tämä aiheutti sen, että aamupäivisin hänellä oli varmaan  viikon ajan päänsärkyä. Tunnusti, että oli varmaan tullut noinkin pienestä riippuvuudesta.

Vierailija
93/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo ite puolet niin teille tulee molemmille mukava viikonloppu.

Kuinka mukava ehdottomasi viikonloppu olisi perheen lapselle? Jos jotain yllättävää tapahtuu, niin kuka huolehtii alaikäisestä, kun vanhemmat ovat kännissä? Aloitus kuulosti siltä, että mies muuttuu juotuaan  aggressiiviseksi. Joillekin tosiaan riittaa ihan pieni määrä, niin aletaan heti haastaa riitaa ja uhota.  Pelottavaa ajatella lasta sen keskellä.

Vierailija
94/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhteessa nainen tai mies käyttää liikaa alkoholia, tai jos alkoholin liika käyttö tulee esille parisuhteen alkamisen jälkeen, syy liikakäyttöön on parisuhteessa. Tällaisessa tapauksessa

liikakäyttäjän syyllistäminen on väärin, vaan ns. syyllinen on parisuhteen kumpikin osapuoli. 

Vierailija
95/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kirjoitti:

Läheisriippuvuus: https://paihdelinkki.fi/fi/tietopankki/tietoiskut/laheiset-ja-paihteide…

Suosittelen vaihtamaan pysyvästi osoitteita. Ei ole hyvää elämää lapselle elää kiristyneessä ilmapiirissä, josta paetaan hetkeksi muualle, että toinen voi perseillä. Tyypillistä käytöstä läheisriippuvaiselle on, että elämän järjestelee toisen pillin mukaan.

Juuri noin. Tunnen henkilön, joka joskus muistelee miten hirveää oli joutua pakenemaan raivoavaa isää naapuriin äidin ja siskojen kanssa myöhään illalla.

Vierailija
96/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ilta oluet ostettu.

12 tölkkiä,mulle 6 ja vaimolle 6,tasapuolisesti.

Vierailija
97/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juo ite puolet niin teille tulee molemmille mukava viikonloppu.

Kuinka mukava ehdottomasi viikonloppu olisi perheen lapselle? Jos jotain yllättävää tapahtuu, niin kuka huolehtii alaikäisestä, kun vanhemmat ovat kännissä? Aloitus kuulosti siltä, että mies muuttuu juotuaan  aggressiiviseksi. Joillekin tosiaan riittaa ihan pieni määrä, niin aletaan heti haastaa riitaa ja uhota.  Pelottavaa ajatella lasta sen keskellä.

Eipä taida olla perhettä kun tekstiä lukee.

Vierailija
98/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11 olutta??  Onko ukkosi niitä jotka sekoaa kun hieman pääsee makuun?  

Useimmat tulee tusinasta olutta vasta hieman hilpeäksi.  

Miksi et jätä tuollaista luuseria, jotka ei edes muutamaa olutta pysty ottamaan sekoamatta??

Siis mitä paatuneita läträäjiä te olette, keneen ei 11 olutta tee juuri vaikutusta? Itse olen juonut 4 vuoden ajan joka lauantai kaksi olutta ja olen niistä kyllä kännissä. Kolmannesta alkaisi horjuttaa ja sammaltaa. Viidestä sammuisin. 11 ja yrjöäisin väkivaltaisesti enkä pysyisi pystyssä.

Nainen, 42 vuotta, 159 cm ja 69 kg.

Vierailija
99/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti joudut. Kyllä se siitä vielä draamaksi muuttuu, varsinkin jos vielä itse avitat vähän. Kokeile konekiväärinalkutusta näin aluksi, semmoinen kunnon säk-säk-säk-säksäti-säk -sarja ja katso, alkaako tapahtua.

Vierailija
100/118 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän 11 keskioluesta saa kuin kusihädän 🤣

Jos vaimoni asettaisi sovun säilymisen ehdoksi max. 11 kaljaa, ostaisin jotakin hyvää kivennäisvettä ja pakkaisin porukan uimahallireissulle jonka jälkeen pizzat. Lasten nähden en muutenkaan juo kuin viinilasin tai yhden oluen ruoan kanssa.

Vieläkö tämä metsäsuomalainen asenne elää eli "en juo lasten nähden". Keski- ja etelä-Euroopassa ynnä muualla hiukkasen eri meininki. Siellä istutaan iloisesti iltaa porukalla, vaarista vauvaan, eikä kukaan ala hyppiä pitkin seiniä syystä että pikku piltit näkee kun aikuiset ottavat juomia. 

Kasvatammeko vielä yhden metsäläissukupolven? 

Toisaalta monissa maissa pidetään moukkamaisena, jos joku alkaa rähinöidä toisten ihmisten seurassa siksi, että on nauttinut pari lasillista viiniä. Huonoa käytöstä ei pidetä sopivana. Myös Etelä-Euroopassa on alkoholismia, mutta siellä sitä ei aina tunnisteta, jos käytös on hillittyä. TV:ssä näytettiin kerran kuinka  alkoholijuomia Espanjassa myyvä mies ihmetteli nuoremman polven lisääntynyttä juomista. Hänen mielestään se oli huolestuttavaa, vaikka hän siis sai enemmän tuloja, kun myynti kasvoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi