Ei oo emännätön elämä herkkua. Kuumensin nakkeja mikrossa ja
Kommentit (64)
Niin että akat aloittajan mielestä kuuluu sinne hellan ääreen, vai?
Menehän kuule vaikka You Tubeen. Siellä on isäntiä soppakauhan varressa kiinni.
Ota mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä emännällä? Pitäskö sen lämmittää ne nakit siellä mikrossa sulle?
Nakit kannattaa mielummin paistaa uunissa, niin niihin tulee enemmän makua. Päälle Meiran perinteistä sinappia!
Onhan se kiva että on vaihtelua.
T. Nainen joka syö nakkeja ehkä kilon kuussa, jos ei enemmänkin.
Ps. Osa niistä syödään myös kylmänä
Isännätön elämä taas on herkkua, kun ei tarvitse olla kokki ja pyykkäri aikuiselle ihmiselle. Jää tilaa ajatella.
T. Nainen 34v.
Nykynaisilta et saisi muuta kuin woke-henkistä voimaantumista missä saisit kuulla olevasi etuoikeutettu ja siten velvoitettu vaikenemaan vähemmistöjen läsnäollessa.
Jos mieheni ei tarpeen vaatiessa osaa hommata mitään syötäväksi kelpaavaa, saa puolestani olla syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Kait sitä nyt aikuinen mies osaa ruokaa tehdä .
Ei kaikki osaa oikeasti
Kaveri eros vaimostaan. Herkkupöydät vaihtu valmisruokiin. Olin kerran sen luona, kun alko paistaa makaroonilaatikkoa pannulla. Se kysy multa, et millon tietää kun on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheni ei tarpeen vaatiessa osaa hommata mitään syötäväksi kelpaavaa, saa puolestani olla syömättä.
Entäs jos mies ottaa yhteyttä sosiaaliviranomaisiin ja valittaa että vaimo ei ruoki häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vanha kunnon nakit ja muusi. Varo ettei brankkarit tuu kylään.
Tee kuin minä ostin naudanmustapippuru nudeliwokkin 2-3 min. mikrossa ja makso pyöreästi 7 e. Huomiseksi lounas saarioisten kalakiusaus ja päivälliseksi porkkana keitto yht. joku 5e.Ei ole ukkoa. Yksin akana ei huvita ruokaa tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Pakastemuusi on muuten parempaa kuin tuo jauhe. Lähes aidon makuista se pakaste.
Ehkä siksi, että se on aitoa, rakas watson.
Vierailija kirjoitti:
Mikroruoka
Toinen ongelma mikron käyttämisessä on muoviastioista ruokaan siirtyvät aineet.Ruoka säilötään usein muoviastioissa ja monet mikroruuat myydään muoviastioissa. Sinullakin on varmasti kaapissasi monia muoviastioita, joissa voit ylijääneen ruuan säilyttää. Ongelma syntyy, kun mikrolämmityksen johdosta muovista vapautuu ruokaan terveydelle haitallisia aineksia, joilla voi olla karsinogeeninen vaikutus.Muista aina tarkistaa, että muoviastiat, joissa ruuan lämmität, ovat mikrokäyttöön soveltuvia. Paras metodi ruuan lämmittämiseen on asettaa se keraamiselle tai lasiselle lautaselle tai astiaan. Näin voit varmistua siitä, ettei ruokaan irtoa minkäänlaisia muovijäämiä.
Kolmas mikron käyttöön liittyvä ongelma ovat säteilyn mahdollisesti aiheuttamat muutokset ruuassa. Joidenkin mukaan mikron säteet vähentävät muun muassa B12-vitamiinin määrää ruuassa. B12 on elimistölle tärkeä aines, joka auttaa kehoa tuottamaan punasoluja ja tehostaa muiden solujen toimintaa. Mikrossa lämmittäminen myös tuhoaa joitain ruuan flavonoideja, joilla on tulehdusta hillitsevä ja syövän kehittymistä ehkäisevä vaikutus.
https://askelterveyteen.com/ruuan-mikrolammittamisen-haitat/
Minä pyrin aina lämmittämään ruuat uunissa ja vain hätätilassa käytän mikroa ja sen voisi hävittää kokonaan niin ei tulisi käytetyksi edes kiireessä.
Ei tännekin tätä jaskaa. Ajattelin, että tämä on vaan etelän hetelmien juttu, kun yksi kreikkalainen juristi oli sitä mieltä, että mikroaaltouunit on vaarallisia, kun niissä on sitä säteilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki osaa oikeasti
Kaveri eros vaimostaan. Herkkupöydät vaihtu valmisruokiin. Olin kerran sen luona, kun alko paistaa makaroonilaatikkoa pannulla. Se kysy multa, et millon tietää kun on valmis.
Kukaan ei osaa ellei ala opetella.
Laiskasta äidistä on jotainhyötyäkin, mulla on poika paljon parempi kokki kuin minä.Älkää kuoriko niitä pottuja valmiiksi lautaselle, kasvaa kädettömiä äijiä, jotka ei pärjää oman ruokahuoltonsa kanssa.
Isännätön elämä taas on tosi herkkua. Ei tarvi jotain mikronakkeja ainakaan syödä. 😋
Minun lady-asunnossani ei edes ole mikroa.
Söin itsekin ennen jotain mummonmuusia jauheesta. Kyllähän sitä söi, mutta on se vaan ihan eri asia tehdä muusi itse.
Jauhoisia perunoita kattilaan kiehumaan ja kun ne on kypsiä ylimääräinen vesi pois ja joukkoon voita, maitoa ja suolaa. Muusaamista vaille valmis tossa vaiheessa. Kannattaa suolaa lisätä vähän kerrallaan ettei tule liian suolaista. Muusata varmaan osaa ton jokainen.
Nakkeissakin on eroa, joten eiköhän lempparit löydy niistäkin jokaiselle, kuka niistä nyt ylipäänsä tykkää.
Kannattaa myös unohtaa se mikro jos haluaa hieman laadukkaampaa ruokaa tehdä ja syödä.
Mä pistän paremmaksi: Vedän muusit nyt ja nakit tulee illan mittaan.
Kyllä se on rouvashenkilön oikea paikka nyrkin ja induktiolieden välissä. t. Macho mies
Vierailija kirjoitti:
Kokkaaminen yhdelle on todella surullista ja masentavaa.
-eri
Jos opettelisit laittamaan ruokaa niin emäntäkin saattaisi joskus löytyä.
Turun sinappia.