Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö herkkänahkaisia ihmisiä, joiden mielestä muut aina nälvivät heitä tms?

Vierailija
21.10.2022 |

Joutuvat useiden kanssa napit vastakkain. Monet muut eivät oikeastaan koskaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kärsin tästä ja olen käynyt. Olen jossain määrin edistynyt asian kanssa.

Vierailija
22/24 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on täynnä tällaisia (muiden puolesta) loukkaantujia. Asianosaisia paremmin tietäviä loukkaantumis- ja pöyristymispolitiikkaa harjoittavia henkilöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on näitä nälvijöitä. Niille kun paukauttaa samalla mitalla takaisin, niin heti alkaa väninä, että "mulle ei oo kukaan koskaan ennen sanonu tolleen". Aivan satavarmasti on ja vieläpä moni, mutta kun ei ota mennäkseen perille. Joskus kyllä tuntuukin että nälvijälle on turha puhua mitään, koska ne ovat kaikki jotenkin niin älyllisesti vajaan haastavia. Parempi, kun vaan tempasee saman tien kunnolla turpaan ja jättää puheet sikseen. Siinähän sitten ihmettelee irtolegojaan.

Vierailija
24/24 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, itseni. Mutta minun kanssani ei kukaan joudu napit vastakkain, koska tulen vain surulliseksi ja kärsin omissa oloissani, enkä myöskään halua turhia riitoja. Kärsin tästä itsekin todella paljon, ja lähes välttelen muita ihmisiä, koska en jaksa sitä pahaa mieltä ja surua, joita kohtaamiset muiden ihmisten kanssa aiheuttavat minulle.

Tuo on luonnehäiriö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä