Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko outoa jos esim kylässä tai lääkärissä työntää kätensä johonkin purkkiin?

Vierailija
20.10.2022 |

Kun olin kerran kylässä minun tuttavan luona siellä oli pöydällä sellainen peltinen purkki, joka oli päältä auki ja ilman kantta. Minä en kuitenkaan nähnyt sisään sinne purkkiin. Niin minulle tuli kova mieliteko laittaa käteni sinne purkkiin, jos siellä olisi vaikka karkkia tai keksejä. Niin työnsin käteni sinne purkkiin mutta tuttavani sanoi minulle: mitä sinä sinne purkkiin laitat käden, siellä on minun värikynien terotusroskat.
Toinen kerta oli terveydenhoitajalla, kun istuin odottamassa rokotusta, niin siinä pöydällä hoitajan vieressä oli keltainen muovipurkki, jossa oli päällä punainen reuna mutta ei kantta. Minulle tuli miekeen, että haluanpa työntää käden tuonne purkkiin ja ottaa karkkia, mutta en uskaltanut, kun se terveydenhoitaja ei ollut sellainen karkkityyppi. Kun rokotus oli ohi hän laittoi sen neulan sinne purkkiin. Niin varmaan hyvä etten työntänyt kättäni sinne purkkiin, jos siellä olisikin ollut jo ennestään niitä rokotusneuloja.
Minun tutussa kampaamossa on myös purkki siinä pöydällä ja siinä purkissa on pumpukia. Olisi varmaan mukava työntää sinnekin käsi, jos kävisi siellä kampaamossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa onko tällainen outoa?

Ap

Vierailija
2/5 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava harrastushan tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyshoidon rappeutuminen näkyy tällä palstalla päivittäin.

Vierailija
4/5 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO ON OUTOA! SAMOIN ON IHMISTEN KAAPEILLE MENO JA NIIDEN PENKOMINEN KYLÄSSÄ. EIKÖ TEILLE OLE OPETETTU MITÄÄN KÄYTÖSTAPOJA, TAI EDES MAALAISJÄRKEÄ? TODELLAKAAN EI KANNATA KÄTTÄÄN TÖKKÄISTÄ JOHONKIN, JOS EI YHTÄÄN TIEDÄ MIKÄ SE ON, TAI MITÄ SEN SISÄLLÄ ON.

Vierailija
5/5 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata työntää muualla kuin kotona. Kotiin voi laittaa purkin, johon laitat karkkia silloin tällöin, näin on turvallisempaa.