Kuulostaako tämä sinusta parisuhteelta?
Nähdään 1-5krt viikossa. Seksiä ei ihan joka kerta, mutta melkein. Ei kovin montaa tuntia aina nähdä, välillä saunotaan tai muuten vaan ollaan. Välillä käydään syömässä tms. Öitä ei juuri olla yhdessä.
Kommentit (38)
Todennäköisesti kyse on vain seksisuhteesta. Miehet voi joskus jopa asua yhdessä fwb:n kanssa ilman että kokevat sen olevan mitään sen enempää. Asia tietenkin selviää vain kysymällä mieheltä että mitä hän ajattelee mutta usein se on näin.
Riippuu siitä rakastatteko toisianne ja haluatteko yhteisen tulevaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kyse on vain seksisuhteesta. Miehet voi joskus jopa asua yhdessä fwb:n kanssa ilman että kokevat sen olevan mitään sen enempää. Asia tietenkin selviää vain kysymällä mieheltä että mitä hän ajattelee mutta usein se on näin.
Asiahan ei tietysti välttämättä selviä edes kysymällä, koska mies saattaa vastata sitä mitä kuvittelee naisen haluavan kuulla. Sitten menee aikansa, että nainen tajuaa puheiden ja tunnelman välisen ristiriidan.
No siis sulla on lapsi?Ei mies varmaan halua sun kanssa muuta kuin kevyen suhteen. Kysy siltä.
1-5 kertaa viikossa... jos on useimmiten 1 krt viikossa pikaisesti, ehkä syödään tai saunotaan niin ei kuulosta kyllä parisuhteelta vaan joltain seksikaverijärjestelyltä, joku booty call tms.
Vierailija kirjoitti:
No siis sulla on lapsi?Ei mies varmaan halua sun kanssa muuta kuin kevyen suhteen. Kysy siltä.
Ei lapsi niin paljon liity asiaan. Ei varmaan haluaisi ap:n kanssa muuta kuin kevyen suhteen vaikka olisi lapsetonkin. Jos haluaisi olla ap:n kanssa totisemmin niin ei se lapsikaan todennäköisesti haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvät merkit, että miehellä on pieni lapsi ja vaimo.
Olisko selvemmät merkit kuitenkin jos miehellä olisi sormus vasemmassa nimettömässä ja lapsestakin jotain muita merkkejä kuin, että mies panee ap:ta
Ei ole serustelua. On pelkkä suhde! .Jos kaikki tapahtuu vain sinun koti ei vuoroin vieraissa? Olet korvike siihen asti kun löytää paremman .
ap:lla itsellään on se lapsi, siksi ne kai näkee niin vähän eikä ole yökyläilyjä.
ap on sopinut siis seksisuhteesta miehen kanssa, mutta siitä on kehittynyt enemmän. sano sille suoraan, jos et ole kiinnostunut kun seksisuhteesta. toi ei ole reilua miestä kohtaan.
Kuulostaa. Miksi ei? Mä näen mun rakasta vain kerran viikossa yleensä joitakin tunteja kerrallaan. Meillä on ihanin parisuhde. Ollut jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsi niin paljon liity asiaan. Ei varmaan haluaisi ap:n kanssa muuta kuin kevyen suhteen vaikka olisi lapsetonkin. Jos haluaisi olla ap:n kanssa totisemmin niin ei se lapsikaan todennäköisesti haittaisi.
No sori vaan on aika paljon ihmisiä joiden mielestä yyhoon kanssa voi kyllä harrastaa seksiä yms mutta ei nyt mitään oikeaa parisuhdetta. Ainakaan itse en kyllä koskisi pitkällä tikullakaan parisuhdemielessä mieheen jolla on lapsi. Seksisuhde tai fwb on sitten eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sori vaan on aika paljon ihmisiä joiden mielestä yyhoon kanssa voi kyllä harrastaa seksiä yms mutta ei nyt mitään oikeaa parisuhdetta. Ainakaan itse en kyllä koskisi pitkällä tikullakaan parisuhdemielessä mieheen jolla on lapsi. Seksisuhde tai fwb on sitten eri.
Sori vaan, aika ylimielistä olettaa että yh ei kelpaa sitten kellekään. Yliarvioit miehiä pahasti kyllä. -ei yh
Parisuhde perustuu keskinäiseen sopimukseen, yleensä suulliseen. Kaikki muu on seurustelua, deittailua, tapailua, säätöä jne. - toisen voi ghostaa milloin itselle sopii.
Pari muodostuu vain yhteisymmärryksestä eli puhumalla selvitetty säännöt ja irtisanomisperusteet. Kaikki muu seurustelu on luuloa, oletusta, toiveita, uskoa ja epäilyä.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde perustuu keskinäiseen sopimukseen, yleensä suulliseen. Kaikki muu on seurustelua, deittailua, tapailua, säätöä jne. - toisen voi ghostaa milloin itselle sopii.
Pari muodostuu vain yhteisymmärryksestä eli puhumalla selvitetty säännöt ja irtisanomisperusteet. Kaikki muu seurustelu on luuloa, oletusta, toiveita, uskoa ja epäilyä.
seurustelu on jo parisuhde.
tapailla taas voi useempaakin kerrallaan, mutta sillonkin siitä pitää kertoa avoimesti.
ghostaaminen taas on aina paskaa käytöstä.
Niin, mies asuu suunnilleen naapurissa, joten tietäisin kyllä jos sillä perhettä olisi. Sillä on pieni poikamiesboksi, mihin minulla ei ole intoa edes mennä. Ja ei ole missään Hyvinkäällä, suht pohjoisessa. Ja muutenkin oma kokemus on, että mies kyllä kertoo ihan itse jos on varattu. Jos on kyse vain seksistä.
Meillä on molemmilla omat syyt miksi ei parisuhdetta oikein hinguta. Näistä ollaan kyllä juteltu, siihen ei lapsi liity mitenkään. Mies kerran lipsautti kyllä, että jos olisi parisuhteessa, haluaisi sen minun kanssani. Molemmilla vaan niin huonot kokemukset suhteista, että ei ihan helpolla uskalla. Itselleni tämä riittää hyvin, toki välillä olisi kiva jos olisi yötä. En ole nyt sitä kysellyt, kun alkuun sanoi että ei sitä oikein halua, että ei tulisi sitten niitä tunteita. Nyt tilanne näyttää kyllä eriltä, myös hänen puolelta. Ja toki itsekin tykkään hänestä ja ollaan molemmin puolin tämä myönnetty.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan, aika ylimielistä olettaa että yh ei kelpaa sitten kellekään. Yliarvioit miehiä pahasti kyllä. -ei yh
En sanonut ettei kellekään, kuten ehkä tuosta kirjoituksesta jota lainasit huomaat. Varmasti on niitäkin joille kelpaa. Useimmat varmaan niitä jotka eivät muutakaan saa. En kyllä keksi yhtään hyvää syytä katsella nurkissaan vierasta mukulaa jonka ehdoilla pitää järjestää iso osa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mies asuu suunnilleen naapurissa, joten tietäisin kyllä jos sillä perhettä olisi. Sillä on pieni poikamiesboksi, mihin minulla ei ole intoa edes mennä. Ja ei ole missään Hyvinkäällä, suht pohjoisessa. Ja muutenkin oma kokemus on, että mies kyllä kertoo ihan itse jos on varattu. Jos on kyse vain seksistä.
Meillä on molemmilla omat syyt miksi ei parisuhdetta oikein hinguta. Näistä ollaan kyllä juteltu, siihen ei lapsi liity mitenkään. Mies kerran lipsautti kyllä, että jos olisi parisuhteessa, haluaisi sen minun kanssani. Molemmilla vaan niin huonot kokemukset suhteista, että ei ihan helpolla uskalla. Itselleni tämä riittää hyvin, toki välillä olisi kiva jos olisi yötä. En ole nyt sitä kysellyt, kun alkuun sanoi että ei sitä oikein halua, että ei tulisi sitten niitä tunteita. Nyt tilanne näyttää kyllä eriltä, myös hänen puolelta. Ja toki itsekin tykkään hänestä ja ollaan molemmin puolin tämä myönnetty.
Ap
Ette siis halua olla parisuhteessa jostain syistä mutta tunteet on enemmän pelissä kun pitäisi?
Toi voi alkaa syödä ihmistä jossain kohtaa, jos toinen haluaa sittenkin sen suhteen mutta toinen hannaa vastaan. Kantsisi puhua uudestaan asiasta.
Mitä väliä sillä on, miten MUUT asian näkee?