Jos selviäisi, että treffikumppanillasi on ollut 113 suhdetta
viimeisen kahden vuoden aikana ja hän pitää suureen osaan vielä yhteyttä, mitä tekisit?
A. Lopettaisit suhteenne saman tien kyselemättä
B. Vaatisit, että kaikki yhteydenpito exiin on loputtava
C . Vaatisit että seksisuhteet on lopetettava, mutta yhteyksiä saa pitää
D. Et välittäisi ja sallisit uudetkin seksisuhteet
E. Innostuisit ja ehdottaisit seuraavaksi kimppakivaa
Kommentit (84)
Parissa vuodessa! Olisi se vaan liikaa. Jäisi viimeiseksi treffiksi sen seksikerran jälkeen, että auttaisin saamaan 114 kokoon. Mitään ihmeellistä tuskin osaisin tarjota, jota hän ei olisi kokeillut, mutta ihan mielenkiinnosta
Nautiskelija kirjoitti:
Ajattelisin niin, että tämä mimmi
- osaa oikeasti nauttia ja haluta seksiä toisin kuin monet kanssasisaret
- on taatusti osaava, taitava ja monipuolinen seksikumppani
- pitää elämäniloa niin minulle kuin itselleenkin hyvässä hoidossaSiis, ilman muuta D ja E. Liekki pysyy parhaiten roihussa kun muistaa myös välillä kohentaa tulta 😊
Olen elänyt parisuhteessa, joka on ollut pitkään sellaista hiukan-vaniljaseksiä-kun-on- toisen-mieliksi-oltava. Olisi ihan juhlaa, jos nainen osaisi, arvostaisi ja haluaisi nauttia ja tarjota tuollaisia elämyksiä innolla miehelleen.
Jos sun suhteessa on laimeaa seksiä, ei se tarkoita että kaikissa muissa pitkissä suhteissa olisi. Kertapanoissa se hyvyys perustuu vaan uutuudenviehätykseen ja jännitykseen, ei siihen, että se toinen osaisi tyydyttää sinut haluamallasi tavalla. Itse ainakin pystyn olemaan estoton ja villi vain tutun kumppanin kanssa. Kerran erehdyin tuollaisen miespuolisen vastineen tyttöystäväksi hetkeksi ja seksi oli surkean yksipuolista ja mekaanista vailla oikeaa intohimoa.
Eli ainakaan itse en oleta tuon olevan mitenkään välttämättä sen parempi tai huonompi seksissä kuin kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D. Olettaisin, että on hyvä sängyssä tuolla kokemuksella ja lisäksi hänellä olisi varmasti mielenkiintoisia juttuja kerrottavana.
Minä taas olettaisin olevan tosi huono.
Mä asun sen verran pienessä kylässä, että jos joku täällä on saanut 113 eri henkilöltä se tarkoittaa, että maine on todellakin kiirinyt ja naapurikylistäkin on täytynyt tulla testaamaan.
Monelle miehellehän riittää, että pääsee panemaan. Olen pullea keski-ikäinen ja veikkaan, että silti tännekin muodostuisi jono, jos ilmiottaisin, että on ilmaista seksiä tarjolla.
No, tässä tuppukylässä ei ole monia miehiä oven takana jonossa ja edelleen niistä harvoista valitsisin sen, joka on kelvannut 113:lle muullekin.
Tässähän nyt ei puhuttu mistään valitsemisesta vaan että jopa pullealle keski-ikäisellekin löytyisi 113 panijaa, jos hän ilmoittaisi tarjoavansa seksiä.
En ole miljonääri, joka etsii seksityöläistä, jolle avaan uuden elämän. Siis A mutta ihan fiksusti keskustellen sitä, että meidän arvomme ei nyt vaan kohtaa. Tykkään seksistä, mutta ihan vaan kahdestaan.